Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

umulig å si opp avtale!

Omtale av  Lea M

Prøver å si opp avtale i mange måneder nå!! Bor på annen adressen(med annen strømleverandør), men uansett får regninger fra NorgesEnergi! Ringte dem mange ganger, snakket med dem, de sier "alt er fikset for deg" men det er bare tull fordi jeg fortsetter å få regninger! Er hel desperat, aner ikke hvordan kan man stoppe abonnement hos dem 😭😫

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2020 15:06

Hei Lea! Det er leit å høre du har problemer med å si opp en strømavtale. Det skal ikke være noe problem for oss å avslutte strøm i ditt navn dersom du har flyttet. Strømmen blir etterfakturert så jeg er usikker på om det kan være en sluttfaktura du referer til. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dere lurer mennesker og tar tar vanvittig høye priser for strøm

Omtale av  Hæge

Dette er faktisk det mest hårreisende jeg har vært med på. Handlet hvitevarer på Elkjøp for over 20 000.- kr og ble fortalt at jeg kunne få 500.- kr i rabatt hvis jeg ville prøve Norges Energi, jeg gikk dessverre 5 på og er ikke den første. Dere har bundet meg til rådyr strøm og skal jeg komme vekk fra dere før tiden må jeg betale kr. 900.- i tillegg til en vanvittig strømregning. Ingen positiv eller hyggelig hjelp å få hos dere! Kommer aldri til å anbefale dere til noen men gjør det stikk motsatte. Har pratet med flere som har gått i denne fellen. Fy skam.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2020 10:29

Hei Hæge! Det var leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Ettersom man får en rabatt ved avtaleinngåelse, følger det også med en bindingstid. Man er ikke bundet til selve avtalen, men til å være kunde hos NorgesEnergi. Dersom du ønsker at vi tar en titt på om det er en avtale som passer ditt forbruk bedre, ta gjerne kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi

Styr unna for alt i verden!

Omtale av  Challe P

Verste selskapet jeg har vært borti noensinne. Unnlot å sende viktig informasjon vedrørende strømavtale, men legger seg aldeles ikke flate, er heller arrogante og SÆRDELES dårlig på kundeservice. Skjønner ærlig talt ikke at de får lov til å holde på. Hører stadig om bekjente som blir regelrett trakassert på tlf av aggressive selgere herifra. Aldri mer Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
20.01.2020 20:57

Hei Challe! Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er så dårlig. Vi vil gjerne ta en titt på hva som har skjedd. Ta kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], og henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi

Dette er juks og bedrag...

Omtale av  Paul T

Dersom man for et tilbud via Elkjøp om NorgesEnergi blir en aldri kvitt dette etterpå. Jeg har aldri hatt noe strømleverandør siden 2010 og får likevel krav om å betale fordi Elkjøp har blandet interessen for NorgesEnergi. Dette juks og bedrag...

Svar fra NorgesEnergi
20.01.2020 20:55

Hei Paul! Ettersom man får en rabatt ved avtaleinngåelse på Elkjøp, får man også en bindingstid på 9 måneder. Dersom man bryter bindingstiden før den er over vil man få et bruddgebyr tilsvarende rabatten man fikk. Dersom du ønsker at vi ser nærmere på hva som har skjedd i ditt tilefelle, kan du gjerne kontakte oss per telefon 381 00 080 eller e-post [email protected]. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.

Ligg unna Norgesenergi

Omtale av  Bonde

Eg var kunde slutta å ble lokket tilbake, skulle få en avtale som bare store bedrifter har . Eg ble ikkje infomert i vilkårene i avtalen eg skulle få som er løgn kunne hatt 10 øre bedre pris pr kvh hos andre på toppen av alt får eg 123,- i faktturakostnader, før fekk eg di på mail nå makta di ikkje det mer Norges grådigeste. Idag når eg ville slutte ble eg infomert av vilkårene litt sent andre driver seriøst å sender mail med alt i avtalen så en kan lese før en ingår avtale. Her bare løgn hvor bra det skal bli ligg unna dette.

Svar fra NorgesEnergi
20.01.2020 20:54

Hei! Det var leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Dersom du ønsker at vår bedriftsavdelinge ser nærmere på dette kan du kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Marthe, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Aldri hatt så dyr strøm før...!

Omtale av  Vegar B

Rett og slett dyreste strømmen i Norge. Jeg lot meg overtale en periode til, selvom jeg egentlig hadde byttet. Men nå er jeg ferdig med «Norges energi» for godt

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2020 15:28

Hei Vegar! Det var trist å høre. Vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Vi vil gjerne ta en titt på avtalen din for å se om du har den avtalen som passer ditt forbruk best, og se om det er noe vi kan gjøre. Dersom du ønsker dette kan kontakte oss per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.

NorgesEnergi lurer nye kunder

Omtale av  Anders

Erfaringene med NorgesEnergi er dessverre helt forferdelige. - Ble kontaktet av selger på boligmesse. Der oppgir jeg at jeg har en spotavtale med 7 øre påslag i dag. Selger skriver ned på en lapp hvor mye jeg kan spare ved å bytte, der han finner frem dagens spotpris og skriver ned 48 øre (som prisen var den dagen) og regner ut hva besparelsen på 48 øre (spotpris) er mot 55 øre (min gamle avtale med påslaget) med mitt forbruk. I bekreftelseseposten jeg får etter oppstart av abonnement står det ingen ting om at abonnementet jeg er satt opp på har variable pris på 60.99 øre (og ikke spotpris som selger viste meg), dette ser jeg først når jeg senere logger inn på mine sider. - Selger oppga flere ganger gjennom samtalen at det ikke var noen fastavgifter i abonnementet. Likevel setter han opp "sparepakken" som koster 49 kroner per måned i abonnementet. Ser i ettertid at sparepakken er nevnt innimellom all reklame i bekreftelsesmailen jeg fikk. Men på mine sider sto det ingen oversikt over hva mine abonnement kostet, så prisen var godt gjemt. Kort oppsummert. Selgerene her selger helt andre abonnement enn det du faktisk får. Videre har de minst informative bekreftelsesmailen/mine sider jeg har vært borte i, der de gjør sitt for å tåkelegge hva det man er satt opp på koster.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2020 12:27

Hei Anders! Det var leit å høre at du har fått en slik opplevelse av NorgesEnergi. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon. Dersom du har fått feil informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. kontakt oss gjerne per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR