Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

kjeltringer

Omtale av  Ketil S

Har bedt om spotpris og ingenting annet ,men Norgesenergi fakturerer meg stadig for tilleggsprodukter jeg ikke har bestilt. 100 % fornybar energi,strømforsikring,prissikring etc. jeg har ringt flere ganger i et forsøk å få pengene tilbake ,evt en lydfil der jeg angivelig har samtykket eller bestilt produktene. svaret di gir er "vil du kansellere?" Mistenker som flere i omtalene at di tar seg friheten for å motta kommisjon. stiller meg spørrende til lovligheten å drive på denne måten.

Svar fra NorgesEnergi
05.12.2022 14:13

Heisann Kjetil! Slike saker tar på alvor. Her er det først bare et par ting vi må gjøre. Vi har lydfiler og bekreftelser lagret i systemene våres og det kan opprettes sak til vår kvalitetsavdeling dersom du føler at du ikke skulle ha produktene. Gjerne ta kontakt med oss igjen angående dette. Du kan gjerne ringe oss på telefonnummer: 38 10 00 80 eller så kan du sende oss en mail angående saken din på: [email protected]. Da er jeg sikker på at vi kan ordne en god løsning her. Mvh Morten NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Flyttes til ny avtale uten og informere,hvilken avt JEG vil ha

Omtale av  Rune

Kunde i over 10 år. Meget skuffet over og føle meg pissa på. Flyttet over til variabel pris uten min samtykke. Har jo fått med meg denne høsten at variabel pris er den mest ugunstige avt. les Fjordkraft. Så klarer dere og sette meg på denne avt? Statens strømstøtte er tilpasset spotprisavtaler ikke variable avtaler. Oktober og spesielt november regning er mye høyere en vanlig. Hvis dette er en "glipp" og ikke en kynisk måte og prøve og vilede kunder på, bør dere snarest komme på banen. Dere kommer til og miste mange kunder!!

Svar fra NorgesEnergi
05.12.2022 13:59

Heisann Rune! Forstår at det kan se drastisk ut. Endringen var nødvendig for å rydde opp i systemet. Top 10 garanti og Top 5 garanti er allerede variable strømavtaler. Vilkårene i selve avtalene er veldig like og samme gjelder strømprisen på avtalene. Dette skjønner vi er vanskelig å forstå for kundene, så dette går vi tilbake på slik at dere får samme navn og vilkår som før. Det har vært store forskjeller mellom prisen på spot og variabel i den siste perioden. Det er først nå variabel prisen har ligget under spotprisen. Siden strømstøtten blir basert på spotpris betyr det at kompensasjonen blir mindre. Variabel-Avtalene våre er kun ment for å skape forutsigbarhet noe som er vanskelig og oppnå med Spotpris. Tidligere så har variabel-prisen fulgt spotprisen på en god måte. Den siste perioden har svingningene vært svære og spotprisen sank som en stein. Bare iløpet av noen dager ble Spotprisen utrolig dyr igjen. Du kan gjerne ta kontakt med oss hvis du trenger noen flere svar :) Mvh Morten NorgesEnergi

Vennlige og tålmodige

Omtale av  Werner

Kundeservice i NorgesEnergi var saklige og tålmodige. Var egentlig jeg som var for rask på tastaturet, misforstod noe pga stress, skrev før jeg tenkte. De møtte det med bare saklighet og forståelse. NorgesEnergi anbefales! 🙂

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 10:11

Hei Werner! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Den tar vi til oss! Vi prøver alltid å møte kunder med ro, saklighet og forståelse. Dette er en stor del av opplæringen av våre ansatt på kundessenteret. Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Forbannet

Omtale av  Ida

Dem sender meg fremdeles regning, noe som jeg allerede har betalt for flere år tilbake, desverre så er den kontoen avsluttet i 2019, så da blir det til at jeg må sitte og betale detta på nytt+ gebry og dritt og møkk pga en feil som har blitt gjort fra dem sin side!! Anbefaller INGEN og få strøm herfra!!

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 10:13

Hei Ida! Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter så skal vi forklare deg grunnlaget for det du er skyldig. Ønsker deg en god dag og helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Ikke stol på de. De har ikke. Kunden i fokus men sin egen profitt

Omtale av  Jw

De lurer en 95 år gammel man til å ha en strømavtale som er helt ufattelig dyr Skulle ikke vært lov

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 08:49

Hei! I disse tider er det ikke lett å fastslå hva som er den billigste fremtidige prisen. Spotprisen svinger time for time og kan gå alle retninger basert på mange ulike faktorer. Med en variabel avtale blir du forvarslet dersom prisen går opp og instant varslet dersom prisen går ned. Med andre ord vet du akkurat hvilken pris du betaler til enhver tid. Ta kontakt med vårt kundessenter dersom du ønsker en grundig forklaring på hvorfor prisen ble. Vi vil alltid være behjelpelige når det kommer til å gi ut god informasjon til våre kunder. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strøm.

Omtale av  Berit B. B

Grei oversiktlig nettside. Godt tilbud på fastpris for to mnd. om gangen, det gir oversikt. Fin oversikt over hva vi har i saldo, minus eller pluss. Bra å få meldinger på E-post og SMS før noe endres, både om prisstigning, evt. lavere pris, og tilbud.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 08:51

Hei Berit! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Det setter vi pris på og vi tar til oss denne gode tilbakemelding. Ønsker deg en god dag og helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Rett og slett dårlig på alt

Omtale av  Nicolai

Ble flyttet over til meget dyr avtale uten samtykke. Kundeservice er dårlig

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 08:58

Hei Nicolai! Regner med at du henviser til oppryddingen av gamle kampanjeavtaler som skjedde 14. November. Vi beklager at dette ikke har blitt gjort på rett måte, og vi retter oss etter tilsynets anmerkning og innfører nye rutiner som ivaretar kravet til aktivt samtykke. De som allerede er overflyttet til nye produkter, flyttes tilbake til opprinnelig avtale. Det betyr at alle kunder vil få tilbake sin gamle strømavtale, uten at de trenger å foreta seg noe. De vil få faktura for november i tråd med sin opprinnelige avtale. Mvh Aaron NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR