Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super fornøyd

Omtale av  Tanya S

Kan ikke få bedre service eller behandling som kunde noen sted:) Bytter aldri fra Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:21

Hei Tanya Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe, ikke nøl med å ta kontakt. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Norgesenergi

Omtale av  Terje M

God service, grei pris, ingen uforståelige spesial / luretilbud .

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:19

Hei Terje! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for at du er fornøyd. Vit at du alltid kan ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Beste markedspris

Omtale av  Martin

God kundeservice , ryddig oppsett på min side og gunstig pris

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:17

Hei Martin! Takk for tilbakemeldingen.Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen NorgesEnergi.

Strømmen er den samme bare bedre pris

Omtale av  Helge H

Rimelig og greit så langt kun en ting trekker litt ned for min del. Har ikke sanntids avlesning jeg har ikke funnet det i allfall elles har all virket så langt

Svar fra NorgesEnergi
27.03.2023 11:03

Hei Helge H. Vi takker for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, NorgesEnergi.

Nettleie

Omtale av  Knut E

Grei mobilapp kunne med fordel hatt avtale med nettselskapet slik at man fikk alt på samme faktura

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:46

Hei Knut E. Vi takker for din tilbakemelding, og vil ta det videre i henhold til samfakturering med alle netteiere. Mvh Ida, Norgesenergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Strømstøtte og norgesenergi

Omtale av  Simon S

Norgesenergi er et typisk kaldt stort selskap, de som jobber som kundebehandlere der bryr seg ikke om jobben sin, og alt blir dekket over av policyer som ikke er ekte. Største tips jeg kan gi til dere vedrørende Norgesenergi er om du noen gang skulle finne deg i en situasjon hvor du må flytte din adresse for strøm, så sørg for at det er fra den 1. neste måned, for norgesenergi med glede bytter din adresse midt i måneden uten og informere om at du mister da strømstøtte for den måneden. Var "kjempe glad" da jeg fikk min regning på 4000kr for en enslig mann fordi jeg ikke fikk noe strømstøtte.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:41

Hei Simon S. Det er leit å lese om din opplevelse. Ved leverandørbytte så vil en motta strømstøtten enten fra ny leverandør, forrige leverandør eller direkte fra netteier. Du kan kontakte netteier for mer informasjon om hvem som utbetaler strømstøtten for perioden. Dersom du har noen spørsmål så tar du kontakt ved vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Dårlig kundeservice

Omtale av  Petter

Inngikk strømavtale med Norges Energi. Først klarte de å skrive feil adresse. Jeg sendte da mail om dette og ble lovet at dette skulle rettes. De klarte da å skrive enda en feil adresse. Tok igjen kontakt på mail uten det skjedde noe. Ringe da kundeservice og det skulle rettes opp i. Ingen ting skjedde. Sende ny mail med purring om at de måtte rette opp i dette. Fikk da til svar at alt var i orden, men på min side stod det fremdeles feil adresse. Nye telefoner og mail uten at det hjalp noe. Virket ikke som kundesenteret brydde seg om dette. I siste mail skrev jeg at hvis ikke dette ble ordnet omgående, skiftet jeg leverandør. Dette fikk jeg aldri noe svar på, sikkert for mye forlangt av kundeservice. Forstår ikke at det skal være så vanskelig å skrive ned riktig adresse. Har nå skiftet til en annen leverandør etter et kort kundeforhold.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:38

Hei Petter. Vi synes det er leit å lese om din opplevelse vedrørende kontakt ved vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt på nytt slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i forhold til adresseendringen (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR