Blir alltid møtt av positive og servile saksbehandlere.

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Bjørn R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bedre system på faktura. Har ikke fått melding om innbetalinger

Det står på hvem som svarer , hvis en svare og har ingen peiling selvfølgelig han eller hun kan ikke svare , men totalt Norges energi , bra selskap

Har også samme opplevelse som Anders skriver om ndg Norges Energi og dyre Topp10 garantier. Opplever at selskapet bruker misvisende markedsføringsstrategier på Bolig Messe, Elkjøp osv til å verve deg inn i dyre strømavtaler. Hadde sendt en skriftlig henvendelse til NE 1.1.21 om en prismatch avtale som ble oppdaget litt sent grunnet dårlig bemanning. Fikk beskjed om at prismatchen kun gjaldt fra den dagen henvendelsen ble oppdaget, og ikke fra 1.1. Håpløst! I mellomtiden fikk jeg et tilbud fra et annet selskap med pristak under vintermånedene- noe NE ikke kunne prismatche. Har kun dårlige opplevelser med NE frem til nå dessverre. Styr unna!

En enkel måte å holde seg orientert over forbruk, enkel å regulere autotrekkene dine.
