Meny

SkandiaEnergi strømpriser

Skriv omtale
Gå til SkandiaEnergi
SJEKK OM SKANDIAENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
SkandiaEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
ONLINE INNKJØPSPRIS
Timespot - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever eFaktura
894 kr
53,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
UNG SPOT
Timespot - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever eFaktura
982 kr
58,93 øre/kWt
Detaljer
Les mer
INNKJØPSPRIS
Timespot - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
992 kr
59,53 øre/kWt
Detaljer
Les mer
GRØNN+
Innkjøpspris - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 002 kr
60,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
SkandiaEnergi omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
87
av 96 innen
strømselskap
41%
anbefaler
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Topp-3 garanti?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nylig inngått Topp-3 garanti? Ta deg tiden å lese. Topp 3 garanti, ble solgt meg på øre som topp 3 billigst spottpris avtale. Dette vil jo da være strøm + månedspåslag + øre påslag per kwh som blir brukt. Første regning, så ser jeg at dette derimot ikke stemmer. Topp 3 garanti får jeg så vite når jeg klager, at det gjelder måneds påslag som da er 9 kr, som igjen er billig og trolig Topp 3. Men hvorfor står det da på min regning, Topp-3 garanti på linjen som omhandler strøm jeg betaler? Jeg har ingen svar å gi, heller ikke kundebehandler over telefon. Skandiaenergi er derimot blant de dyreste på øre påslag med sine 5,60 øre/kWh. Jeg var Norges Energi kunde, og SkandiaEnergi lovet at dette kunne de slå i pris. Jeg taper temmelig nøyaktig 100 kr i måneden. Norges Energi hadde og enda har 4,69 øre/kWh + 27 i måneden. Uansett, det er ikke det verste. Lurt på telefon er en ting, jeg var dum og stolte litt for blindt på dem. For den skriftlige avtalen ser ikke lik ut som den ble fortalt, men er lik slik jeg faktisk har den. MEN! Jeg har nå funnet ut at jeg blir direkte svindlet, og har sendt inn klage på det. Ettersom de velger å ignorere klagen, så får jeg heller skrive omtale og advare andre. Skandiaenergi har bevisst lagt på 1,75 øre/kWh i påslag. På et år med et strømforbruk på 650 kWh, så utgjør dette ca 1350,- i året. Nordpool er hvor du kan se hva strømmen koster, altså hva SkandiaEnergi betaler. Ta gjennomsnitt prisen for en måned du har betalt for, tallet tar du fra Nordpool. + så på øre/kWh påslag fra Skandiaenergi (5.60 for min avtale) = Hva du skal betale per Kwh Stemmer ikke? Ta så svaret ditt minus det som står på regningen, husk å ikke bruke felt som er forskuddsbetalingen. Nå håper jeg du ikke får 1,75 eller 0,175 som svar. For da driver trolig Skandia med landsdekkende svindel av sine kunder.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Forferdelig! "
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig! Lureri og svindel! Umulig å få seriøs kontakt. Svarer ikke på innsendte "kontaktskjema". Sender forskuddsregning for strøm du ikke har brukt. Før betalingsfristen er ute sender de nye fakturaer for de samme avtalene, men med høyere strømpris (opp fra 60,99 til 66,59 øre/kWh). Skandia Energi har greid å bryte vår avtale med et annet strømselskap! Det skulle angivelig være "ingen bindingstid" og strøm til innkjøpspris. Men alt er ren svindel!

Petter B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Plagsomt aggressivt telefonsalg"
1 syns denne omtalen er nyttig

SkandiaEnergi ringer meg på tross av at jeg gjentatte ganger har uttrykt at jeg verken er interessert i eller har behov for tjenestene deres. De ringer til alle døgnets tider, og jeg har forsøkt å avvise dem på en høflig måte, nå tar jeg heller med meg telefonen på do når de ringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig god avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vil starte med å si at jeg er en person som aldri skriver omtaler om selskap på nettet om jeg er fornøyd. Her fikk jeg sjokk da jeg fikk første faktura, jeg hadde ingen idé om at prisen kunne variere så mye fra leverandør til leverandør. Søkte på nettet for å finne ut av om jeg hadde gått for et lokke tilbud, det hadde jeg ikke. Følte jeg måtte kommentere når jeg ser så mye negativitet som blir lagt ut her. Det jeg vil si er at jeg er superfornøyd og at det er sjeldent de som er fornøyde legger igjen en kommentar her. Dette er et supert selskap. Super kundeservice og i mitt tilfelle en vanvittig prisendring.

Fred O. G
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelt så mye strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker mer strøm hos dere som jeg ikke har brukt hos Fortum, 2232.49 i måneden. Der har jeg ligget på 1456,37 kroner det er skikkelig lureri jeg vil si opp avtalen med dere. Jeg er veldig skuffet over hva dere sa til meg.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lureri. Fikk vite av selger at de har avtale med Hafslund"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk vite av selger at de har avtale med Hafslund og ved å bytte til dem skal man ikke merke noe forskjell fra tidligere bruk osv. Bare tull! Fikk ikke bruke Hafslund appen osv. Det er stor forskjell i kundeløsningene... Ikke tro på selgere, de vil få dere med for å skaffe seg selv provisjon...

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Cheating Company!"
3 syns denne omtalen er nyttig

SkandiaEnergi is a really terrible cheating company. When salesman call you, they never mention the binding fee. But when you want to leave, they will charge you 450 kr. The most important thing is that their electricity price is much higher than others. After I choose it, my monthly fee is almost twice than usual. Finally decided to leave!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Very high priced and useless company"
3 syns denne omtalen er nyttig

Very high priced and useless company, very bad costomer service. All ACN promoters are lying just to make there points. Do not change ur company. Had a very bad experience. And always check the rates and binding time before u change, they charge 500kr if u change company in 9 months.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR