Meny

SkandiaEnergi strømpriser

Skriv omtale
Gå til SkandiaEnergi
SJEKK OM SKANDIAENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
SkandiaEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
ONLINE INNKJØPSPRIS
Innkjøpspris - SkandiaEnergi
135 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever eFaktura
830 kr
49,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
UNG SPOT
Innkjøpspris - SkandiaEnergi
135 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever eFaktura
919 kr
55,12 øre/kWt
Detaljer
Les mer
INNKJØPSPRIS
Innkjøpspris - SkandiaEnergi
135 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
929 kr
55,72 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fornybar +
Innkjøpspris - SkandiaEnergi
135 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
939 kr
56,32 øre/kWt
Detaljer
Les mer
SkandiaEnergi omtaler og erfaringer
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Middels
94
av 101 innen
strømselskap
38%
anbefaler
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Anbefales ikke"

Ingen er bra med dette! Vi hadde strøm fra Skandia før også flyttet vi og meldte ifra om dette. Men problemet er at vi får fortsatt regninger selv etter flytting og umulig å kvitte det! Skandia vil bare få penger fra oss. Det er et useriøst og dårlig firma Kommer til å bli meldt ifra til El-klagenemnda. STYR UNNA med Skandia.

Håvard L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bruddgebyr kr. 490,-"

Da jeg byttet til Norges Energi sendte Skandia et sluttgebyr på 490 kr. Jeg kan ikke huske at dette ble informert om på telefon da jeg inngikk avtalen. Det var første og siste gang jeg benyttet Skandia som strømleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrt og holder ikke avtaler"

Aldri hatt så uoversiktlige strømregninger som etter at vi byttet til SkandiaEnergi. De sender faktura med ulike betalingsfrister hver mnd, til tross for at vi ble lovet faktura en gang i måneden. Noen måneder kommer det to fakturaer, en tidlig og en sent. Dette er for rotete. I tillegg til at vi aldri har hatt så dyre strømregninger. Dette kommer nok litt av høye strømpriser, men venner og familie har ikke hatt like stor økning, så dette kommer av at vi byttet til de. Aldri mer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De ringte meg, siden jeg byttet til et annet selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

De ringte meg, siden jeg byttet til et annet selskap. De påsto at jeg hadde bindingstid, noe jeg ikke har. Jeg satte bare ny leverandør på saken og jeg blir overført uten problemer. altså ingen bindingstid. HOLD DERE UNNA SkandiaEnergi. Masse skjulte gebyrer og langt dyrere en jeg noen gang har betalt til andre leverandører.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel. Skjulte gebyrer. Lyver om avtalen på telefon."
4 syns denne omtalen er nyttig

Telefonselgeren påstod at de hadde spotpris, og i tillegg 9 kroner fastbeløp i måneden. På faktura kommer mange ekstra utgifter; betalingsfritak 53 kr (hva må enn det er), «spotpris» langt over det konkurrentene oppgir, og i tillegg FORSKUDD for neste måneds strøm som er 3 GANGER HØYERE enn forbruket mitt. Jeg har aldri betalt i nærheten av så mye for strøm. Jeg ønsket selvfølgelig å bytte etter første faktura, men fikk beskjed om at jeg har 1 års bindingstid, selv om jeg på telefonen hadde FORSIKRET meg om det IKKE var bindingstid på avtalen. De lyver så det renner, og håver inn penger på skjulte gebyrer på en faktura som er nesten umulig å forstå. Dette er ren svindel og lureri. Burde vært anmeldt. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindyrt, styr unna denne!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du får først en god avtale. En stund etterpå betaler du for noe som heter "Pristak", som Skandiaenergi sier skal "beskytter deg mot høye vinterpriser og strømkriser!". Skandiaenergi -kundeservice, dem sa at jeg skulle få tilbakebetalt dette "pristak" beløpet og jeg skulle få betalingsfritak på fakturaen, og de gjorde dem riktig nok. Etter denne samtalen endte jeg med å måtte betale for både "betalingsfritak" og "Pristak". Jeg ønsker ikke å bli "beskyttet" av Skandiaenergi igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forferdelig dårlig"

Forferdelig dårlig. Og dyrt også, blir lurt at de skal være best på pris liksom. Nei bytt til noe bedre enn dette selskapet.

Svar fra SkandiaEnergi
09.08.2019 11.41
Hei Jan. Takk for din tilbakemelding. Det er leit at du opplever at vi ikke har levd opp til dine forventinger. Vi er likevel stolte over at vi har mange fornøyde kunder som opplever at vi lever opp til vårt slagord om Billig strøm, Grønn strøm - garantert! Alle våre kunder har strøm til innkjøpspris, som er den billigste avtaleformen i markedet siste 10 år og er anbefalt av forbrukereksperter. Vi står på hver dag for å gi gode kundeopplevelser, men vi kan selvsagt alltid bli bedre. Ta gjerne kontakt med oss dersom vi kan få anledning til å rette opp inntrykket ditt av oss. Hilsen Marit i SkandiaEnergi
Bjørn W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke hva dere lover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sier jeg har en avtale som er fra 2018. Som er helt ukjent for meg. Sier at jeg har binding . Jeg har aldri ment å ha noen binding. Jeg har forlangt spotpris-,og ikke noe annen avtale.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR