Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SkandiaEnergi
3.4
332 verifiserte omtaler

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
332 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#15
Utmerket
SkandiaEnergi er rangert
#15 av 88 strømselskaper
51%
Bra
51% anbefaler SkandiaEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 332 omtaler om SkandiaEnergi

FILTRER OMTALER
147
20
12
15
138
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har 332 verifiserte omtaler på Bytt.no

Slett ikke blant de billigste...

Omtale av  Doc

Jeg ser at avralen min slett ikke er blant de billigste, som de lovte...

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De er hyggelige og hjelpsomme

Omtale av  Kjetil

Velvillige til å hjelpe deg. Hyggelige å snakke med. Hvis du trenger å dele opp strømregningen går det helt fint. Ikke alle selskap som gjør det.

Billig strøm uten så mye informasjon

Omtale av  Nils

Meget god mottakelse da jeg tok kontakt etter en sammenligningsprosess, og regningene gikk helt klart ned. At strømprisene steg i fjor, kan neppe SkandiaEnergi lastes for. Vurderingen til Bytt er gunstig for SkandiaEnergi, men det er lite løpende informasjon om utviklingen. Men det koster jo penger, og da er det kanskje gunstigst å redusere informasjonsarbeidet, særlig når en ligger i gunstigste ende av prisskalaen.

Svar fra SkandiaEnergi
28.04.2023 13:21

Hei Nils! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til oss - det setter vi stor pris på! Vi håper du fortsetter å være fornøyd med avtalen din hos oss, og dersom det skulle være noe er vi tilgjengelig både på telefon og epost. Ønsker deg en god helg! Mvh Anna, SkandiaEnergi

Freaking cheaters and liars

Omtale av  Nenad S

Do not buy electric energy from this @%#^$&#^%#! Company! To attract customers they offer benefits like not to pay electric power while you are on sick leave. I have sent papers for my sick leave from January first time (SICK LEAVE FROM 2022), they inform me that it never arrived. Then I sent it again, but this time by recommended letter, and guess what, from 24th of February til this very moment, no one picked up the letter from post box. I was able to see it because I could track the letter. I have called last week to ask whats going on, and they told me that only one guy handle it and that will pick it up tomorrow. It was a week ago. Now I wait in Friday letter to be sent back to me. And recommended letter was paid 220 NOK. So, this company obviously cheat and try to avoid obliged and promised. I promised them now on messenger that I will spread the word about their business model and I will keep my word as you can see. So, if you want to avoid being scammed like I was, AVOID THOSE CHEATERS!!! If not, just continue doing business with them.

Svar fra SkandiaEnergi
29.03.2023 11:09

Hi Nenad S! We are happy that you reached out to us directly through Messenger so that we could find a solution to the problem regarding your mail not getting to our office. I hope that you are happy as well with the solution we had, and we will continue our contact with you directly. With that said, we do not scam or cheat our customers. Our customers is the most important thing to us, and we work hard every single day to make electricity and our agreements as easy and accessible as possible. Unfortunately we have had a few problems regarding receiving our mail after we switched location for our office. Luckily this problem is solved now. I wish you a great day! Kind regards, Anna, SkandiaEnergi

Seriøs aktør.

Omtale av  Thore

Oppleves, av meg, som en seriøs aktør på markedet.

Svar fra SkandiaEnergi
29.03.2023 10:50

Hei Thore! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, SkandiaEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Jeg har ingen klage, utenom at de forandrer avtale uten informasjon til meg.

Omtale av  Kjellolav S. B

veldig fin kundeservice, å nettleverandør på strøm.

Svar fra SkandiaEnergi
14.03.2023 08:21

Hei Kjellolav S. B! Det er beklagelig dersom det har skjedd en endring i avtalen din hvor du ikke er informert om dette. Vi sender alltid ut epost når det skjer endringer i avtaler, så vi må virkelig beklage dersom denne ikke har nådd frem til deg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 15 eller epost [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din. Mvh Anna, SkandiaEnergi

Hadde avtale om % påslag, men når jeg sjekket fakturaen, så hadde de fakturert 3,9 øre påslag pr t.

Omtale av  Ole S

Upålitelige mht p holde avtalt pris Bør holde avtaler

Svar fra SkandiaEnergi
14.03.2023 08:18

Hei Ole S! Vi har aldri hatt en avtale hvor man får påslag basert på %. Alle våre avtaler har faste satser hva gjelder både fastbeløp og påslag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 dersom du ønsker at vi skal ta en gjennomgang av avtalen din hos oss. Mvh Anna, SkandiaEnergi

SkandiaEnergi har 332 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SkandiaEnergi mener

SkandiaEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR