Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SkandiaEnergi
3.4
331 verifiserte omtaler

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
331 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#16
Utmerket
SkandiaEnergi er rangert
#16 av 88 strømselskaper
50%
Bra
50% anbefaler SkandiaEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 331 omtaler om SkandiaEnergi

FILTRER OMTALER
146
20
12
15
138
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har 331 verifiserte omtaler på Bytt.no

God service og bra priser!

Omtale av  Thomas

SkandiaEnergi har en super avtale, med god pris og gode vilkår. Flott support med faktura til rett tid. Anbefales!

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11:06

Hei Thomas. Takk for fine ord og anbefaling her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig informasjon, ingen informasjon om at man binder seg opp i 9 måneder

Omtale av  Olav

Ble oppringt av en selger som overtalte meg til å skifte til SkandiaEnergi. Jeg fant fort ut at dette gagnet meg dårlig og skiftet leverandør igjen (innen 14 dager!) Ble fort oppringt og informert at jeg vil få ett bruddgebyr siden jeg - ifølge selger - var informert om en bindingstid på 9 måneder. Dette avviste jeg og venter nå på tilbakemelding. Til alle andre - hold dere unna denne sleipe aktøren!

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 12:48

Hei Olav. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse i første omgang. I og med at du ikke oppgir fult navn, så kan vi ikke få sjekket selve avtalen du har inngått. Vi følger de lover og regler som våre myndigheter har satt, og det er noe vi streber etter å få til ett hundre prosent. Så vi beklager om du ikke opplevde dette i denne saken. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi

Ingen problem sålangt

Omtale av  Stina

Ser at det er mye negativ omtale, men jeg har ikke hatt noen problemer sålangt og alt stemmer på faktura. Har ingen grunn til ikke å anbefale de.

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11:06

Hei Stina. Hyggelig at du kan anbefale oss og setter høyt på "verdi for pengene". Hilsen Espen, SkandiaEnergi

Sleip og hånlig selger

Omtale av  Tor M

Ble oppringt av en sleip selger som snakket dritt om min nåværende leverandør, kom med masse usannheter, og når jeg sa at jeg ikke trodde på han når han sa at det ville bli billigere lo han bare hånlig, sa "er det mulig", og la på. En sånn holdning ovenfor potensielle nye kunder sier sitt om deres behandling av de som faktisk har bitt på.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 12:48

Hei Tor M. Når du blir kunde hos oss skal du oppleve at det er enkelt og billig, og våre produkter tåler absolutt sammenlikning mot de andre selskapene i bransjen. Om du opplevde at vi snakket dårlig om din nåværende leverandør, så er det selvsagt ikke greit. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse. Vi bruker tilbakemedlinger som inneholder både ris og ros for å kunne bli bedre. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi

Dønn useriøst - Styr unna!

Omtale av  Eivind

Lokker med billig strøm og angrefrist på 6 mnd. Sier ikke et ord om at strømleveransene forskuddsfaktureres. Når jeg vil si opp abonnementet, hevder de at oppsigelsesfristen kun er 14 dager og at det gjelder en bindingstid på 9 måneder.

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11:05

Hei Eivind. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter pris på både ris og ros. At vi lokker med billig strøm er vel bare en fordel for deg som kunde? Ingen vil vel betale for mye for noe alle bruker 365 dager i året? Vi opererer ikke med seks måneder angrefrist. Angrefrist er i henhold til Norsk Lov ved fjernsalg. Den er per dags dato: 14 - fjorten dager. Dette gjelder alle selskaper i bransjen og angrefristloven følger SkandiaEnergi til punkt og prikke. Om du har fått en avtaleperiode på ni måneder, så er dette noe vi skal ha informert deg om. Det er bare å ta kontakt med oss, så ordner vi opp om så ikke er tilfelle. Referer gjerne til denne saken på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Luringer

Omtale av  Meget-Misfornøyd

Kundeservice svarer kun på gode henvendelser. Alt annet blir ikke besvart.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 12:47

Hei Meget-Misfornøyd. Kundeservice svarer på alle henvendelser. Spørsmål, ris og ros er alltid velkommen. Mvh Espen SkandiaEnergi

Dårligste kundeservicen på markedet uten tvil

Omtale av  S. S

Kundeservicen er noe av det dårligere jeg har vært borti. Opplyser om bruddgebyr, noe jeg ikke går med på. Avtaler så at dette gebyret ikke skal gjelde min avtale. Når jeg da får et bedre tilbud et annet sted og skifter, ringer dem meg opp og opplyser meg om at jeg nå vil få et gebyr. Dette går jeg ikke med på, og de sier at de skal se på saken og ringe meg opp. 1mnd senere sitter jeg med fakturaen i hånden. Rett og slett dårlig.

SkandiaEnergi har 331 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SkandiaEnergi mener

SkandiaEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR