Meny

Talkmore Strøm omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
3
av 106 innen
strømselskap
84%
anbefaler
Talkmore Strøm
Filtrer omtaler
109
6
4
5
13
Sorter omtaler etter
Viser av 137 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore Strøm?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Fantastisk kundeservice"

Byttet strømleverandør til Talkmore og opplevde en utrolig hyggelig ung dame som kundebehandler!

Hallvard M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel oversikt, fantastisk app"

Jeg er kjempefornøyd med Talkmore strøm. Lett å holde oversikt både på strømprisene, forbruk, og pris jeg må betale i strømregninga. Appen er oversiktelig å lett å bruke

Svar fra Talkmore Strøm
05.10.2022 15:07
Hei Hallvard! Herlig med en så fin tilbakemelding! Appen er noe vi er stolte av og kontinuerlig jobber med å forbedre. Ha en fin uke videre, hilsen Didrik.
Malvin T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Godt fornøyd"

Har ikke vært medlem så lenge men så langt positivt fornøyd. Enkel avtale. Spotprisavtale pluss kr 49 pr mnd til leverandøren. Dessuten får jeg ekstra rask kundebehandling! Har aldri ventet mer enn to tre minutter. Viktig!

Svar fra Talkmore Strøm
05.10.2022 15:05
Hei Malvin! Tusen takk for en super tilbakemelding! At du trekker frem kort ventetid som et ekstra pluss er veldig gøy! Takk igjen. Ha en fantastisk dag videre, hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Mas og mas!"

Dere ringer og maser hele tiden. Jeg vil ikke bytte strømavtale. Har sagt ifra til dere alle de 4 gangene dere har ringt. De tre første gangene har selgeren vært hyggelig og tatt nei som et nei. Sist ringte en dame og jeg sa igjen at jeg ikke var interessert. Hun tok ikke nei for et nei. Hun fortsatte å mase og jeg sa flere ganger nei og at jeg ikke hadde tid til å snakke da jeg stod i butikken. Hun kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket en «bedre» strømavtale og hvorfor hun ikke kunne bare «sette meg opp på ny avtale om 4 uker». Jeg blir ikke fort sint, men når dama blir merkbart irritert fordi jeg ikke vil ha deres strømavtale og ikke tar lar meg legge på selv om jeg har sagt flere ganger at jeg må gå. Jeg er ikke sånn som bare legger på. Det er uhøflig. Dere må forstå at slik masing og tigging blir for dumt? Jeg fortalte også at min nåværende strømavtale ikke står på meg engang, men min samboer, og at jeg ikke kunne bare si ja og bytte uten å ha snakkes med han. Det brydde hun seg ikke om «jamen det er jo bare å bytte tilbake hvis dere ikke er fornøyd»..det er ikke det som er poenget. Poenget er at jeg ikke kan ta denne avgjørelsen alene, noe jeg også sa til henne. Jeg sa også at vi var fornøyd med vår nåværende strømavt. Og likevell kunne hun love at hennes strømavtale var bedre. Hun sa igjen og igjen at «vi tjener ikke noe på å gi dere strøm » så hvorfor gidder dere da å jobbe for noe som ikke gir dere penger? Høres shady ut. Jeg merket at uansett hva jeg sa så ville hun ikke at denne samtalen skulle ende før hun hadde en avtale i boks. Konklusjon: selgerene deres må slutte å mase og ta nei som et nei. Kommer ikke til å være kunde hos dere mer.

Svar fra Talkmore Strøm
03.10.2022 14:07
Hei, Isabel! Dette høres virkelig ikke bra ut. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med vår selger! Vi har lyst til å få dette ordnet og gjerne undersøkt hva som har skjedd nærmere. Om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 09 915 eller via vår chat-tjeneste på www.talkmore.no så vil vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en fin dag, vennlig hilsen Ezmet.
Caroline K
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Betaler for det du bruker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig veldig fornøyd med Talkmore Strøm. Her betaler du for strømmen du bruker, og ingenting mer. Kjempefornøyd med appen, og hvordan du lett kan holde oversikt over eget strømforbruk, og samtidig sjekke når strømmen er billig. Fakturaen er oversiktlig, og forklarer hva som er hva så du slipper å lure på hva du betaler for. Liker også at nettleien og strøm kommer på samme faktura.

Svar fra Talkmore Strøm
23.09.2022 11:46
Hei Caroline, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Vi setter stor pris på fornøyde kunder hos Talkmore Strøm. Glad du er fornøyd med avtalen, appen og gjennomfakturering hos oss. Ha en fin dag, vennlig hilsen Danil.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig godt fornøyd og ivaretatt 👍👍"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare gode erfaringer. Oversiktige fakturaer med alt på en regning. Enkelt å skjønne hva du betaler for og hyggelige kundemottakere ved telefonisk kontakt.

Svar fra Talkmore Strøm
23.09.2022 11:25
Hei, Toril! Veldig fin tilbakemelding du gir oss her. Det setter vi veldig stor pris på! At faktura er oversiktlig er supert at du nevner, og gøy at du synes de du møter på telefon er hyggelig. Slik skal det være! Ønsker deg en perfekt dag og helg! Vennlig hilsen Didrik.
Dagfrid S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Godt fornøyd kunde"

Ok nettside. Grei pris. De har også gjennomfakturering .

Svar fra Talkmore Strøm
06.09.2022 10:58
Hei, Dagfrid! Så godt å høre at du er fornøyd med både nettside og prisene våre. Det er veldig gøy at du også nevner gjennomfaktureringen hos oss. Takk! Ønsker deg en fin uke, vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God tlf.stemme å kontant svar. Perfekt"

Alt ved samtale og forhold med takmorr strøm har hvert perfekte fra dag1. Agnar

Svar fra Talkmore Strøm
06.09.2022 10:57
Hei, Agnar! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris at du tar deg tid til å skrive til oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag, vennlig hilsen Didrik.
Sindre G. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Imøtekommende Telefonoperatør"

Telefonoperatøren, er en dyktig ansatt som strekker seg å gir det lille ekstra for kunder. Vedkommende er imøtekommende for spørsmål, som er ikke innenfor ens fagfelt. Alikavell gjør en innsatts for å tilfredsstille mine spørsmål som kunde. Dette er er da en dyktig mann som fortjener oppriktig anerkjennelse.

Svar fra Talkmore Strøm
25.08.2022 08:55
Hei, Sindre! Så fint at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med oss! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tiden til å gi oss tilbakemeding på dette. Takk! Ønsker deg en fin dag videre, vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"49,- i påslag er ikkje null.."

Bruker du lite strøm så er dette ein dårlig avtale.. Men alt er bedre enn Fjordkraft da..

Svar fra Talkmore Strøm
02.08.2022 16:59
Hei, Ronny! Kostnaden du nevner her er vår egen fastpris som dekker kostnadene våre. Dette er blant annet el-sertifikater. Vi har ingen form for påslag på selve strømbruken, som mange andre selskaper har. Du betaler 49,- i fastpris + eget forbruk, uten noen form for ekstra kostnader hos oss :) Ha en fin dag og en super sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fantastisk kundeservice"

Veldig fornøyd med talkmore strøm, merket at det ble mindre strømutgifter etter å ha byttet fra en annen leverandør. Selv i en vanskelig situasjon hvor du gruer deg til å måtte ringe, så blir du møtt med forståelse og hjelpen du trenger

Svar fra Talkmore Strøm
21.07.2022 09:03
Hei Susanne! Så utrolig kjekt å høre at strømutgiftene dine har blitt mindre. Vi ønsker alltid å levere løpende priser fra børsen, uten noen ekstra kostnad oppå strømprisen. Vi setter stor pris på hyggelig omtale :-) Ha en super sommer! Vennlig hilsen Kristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Strømbestilling på nett virker ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har kjørt igjennom bestilling på nett 2 dager på rad uten at det virker. Mailen med bekreftet bestilling dukker aldri opp selv om det står at den skal være sendt. Kontaktet kundeservice og der fant de meg ikke som strømkunde eller som bestiller. Fikk tilbud om å legge inn bestilling på chat, men der ville de ha fødselsnummeret mitt. Det oppgir jeg ikke på chat. Strømavtalen virker jo grei den, men hvis det skal være så vanskelig å bli kunde, så finner jeg meg en annen leverandør.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Talkmore Strøm"

Er så fornøyd at jeg har ikke ord så jeg anbefaler å gå over til Talkmore Strøm.

Svar fra Talkmore Strøm
08.07.2022 13:59
Hei, Bjørn! Utrolig gøy å høre at du er så godt fornøyd hos oss! Det setter vi veldig stor pris på at du tar deg tiden til å fortelle oss! Ønsker deg en fin dag og perfekt sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Talkmore strøm"

Ikke fornøgd, skifter selskap om 1 uke om jeg ikke får hjelp av noen som vet hva dem driver med, får ikke oversikt over strømforbruket mitt i appen per dag/time. Får kun engang i mnd. Dem lyger og sier eg har gamle typen strømmåler. Men huset er helt nytt. innflytta mars 2022. Har fått beskjed 3 ganga no om at teknisk skal fikse det osv. men det skjer ingen forandring. Har no ventet 3.mnd.

Svar fra Talkmore Strøm
13.07.2022 10:17
Hei, Stig! Det er absolutt ikke ønskelig at dette har tatt så lang tid. Det må vi beklage på det sterkeste. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se hva vi klarer å finne ut av. Ønsker deg en fin dag, vennlig hilsen Didrik.
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"ren å skjær svindel"

samboeeren min som ikke engang betaler for strømmen i huset . strømavtalen står på meg . som spurte to ganger om at dette handlet om å bytte strømlevrandør. der hun fikk svaret at , nei det var ikke det dette handlet om . og ikke nok med det så kan hun heller ikke si ja på mine vegne . men dere i talkmore har skrevet opp meg som ny strømkunde ,uten å spørre meg. i tilegg er det ikke noe billigere enn andre . samt at selger lyver direkte .samt ikke følger forbrukerrettighetene . da de har skrevet opp noe jeg aldri har blitt spørt om . samt at de kan tilby en langvarig avtale med billig strøm . billigeste sa de også fordi de sammarbeidet med sandnes kommune . for det første har ikke sagt ja til å bytte noe som helst , nærmere tvert imot sa jeg nei sist gang de spurte . fordi jeg er fornøyd med avtalen min med gubrandsdal energi . dette er ulovlig ,å bytte strømlevrandøren til folk . uten å spørre . og om det ikke blir avsluttet omgående . så skal forbrukerombudet kontaktes . og viss ikke det virker skal det juridiske midler innsettes. skjerp dere . dette er ikke greit . selgerene deres ,lyver ,og gjør ulovligheter . og på bakgrunn av løgn , de sa at samboeren min ikke skulle bytte strømlevrandør .men at det var for bedre oversikt på strømavtalen . hun har ikke sagt ja , jeg har ikke sagt ja . Har vært en fornøyd mobilkunde i nesten 4,5 år . men vurderer sterkt å bytte da det også her oppsto problemer med ting de lovet som ikke var sant. jeg krever at de ordner slik jeg får min gamle strøm avtale igjen . og også at de selgerene som direkte lyver til folk , som får folk til å gjøre avtaler som de ikke juridisk kan gjøre . å samboeren min ga dem nr mitt .så de skulle snakke med meg først ,fordi hun ikke ville gjøre en avgjørelse uten meg .så har de isteden skrevet en avtale .UTEN Å ENGANG RINGE Å SPØRRE MEG ...... har ikke sagt ja til noe av dette . hva i alle dager er det som gir dere lov til å starte ting uten noen som helst tilatelse .basert på løgner . uten at dere har informert om prisene på tilbudet. uten at dere i det hele tatt har fortalt noe som helst . det er rent lureri .og heller ikke en gyldig avtale . her må dere rydde opp!! å det brennkvikt !!!!

Svar fra Talkmore Strøm
13.07.2022 10:19
Hei, Øystein! Dette høres virkelig ikke bra ut. Vi har lyst til å få dette ordnet og gjerne undersøkt hva som har skjedd nærmere. Om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 09 915 eller via vår chat-tjeneste på www.talkmore.no så vil vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en fin dag, vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"0 påslag..😊"

Bere positivt så langt...håper dere og kan redusere fast mnd.pris med tiden..Mvh.John I..

Svar fra Talkmore Strøm
08.07.2022 14:03
Hei, John! Tusen takk for en fin tilbakemelding om at du er fornøyd, og ikke minst på det du kan tenke som deg kan forbedres i fremtiden. Det tar vi til oss! Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundebehandling !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk kundebehandling og svært gode priser på både strøm og mobil.

Svar fra Talkmore Strøm
12.05.2022 09:41
Hei, Sergey! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker deg en fantastisk dag videre og et lykkelig kundeforhold hos oss! Vennlig hilsen Didrik.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God og ærlig strømavtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med en avtale som ikke koster mer enn det må. Ved å følge med på forbruket i appen og benytte med av verving sparer vi mye penger på strøm! Har også Talkmore mobilabonnement og er veldig fornøyd med det også :)

Svar fra Talkmore Strøm
09.05.2022 15:59
Hei, Sigrid! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tiden til dette. Skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag. Vennlig hilsen Didrik!
Sondre M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super fornøyd siden jeg gikk over til Talkmore Strøm!"

Har hatt talkmore en god stund nå og må si jeg er veldig fornøyd. Prisene er gode og kundeservice hjelper alltid til på en rask måte :) Anbefales!

Svar fra Talkmore Strøm
06.05.2022 15:48
Hei, Sondre! Tusen takk for en fin tilbakemelding. At du er en langvarig kunde er så hyggelig å høre! Vi skal gjøre alt vi kan for å ha deg som kunde inn i evigheten. Ha en fin dag og perfekt helg. Vennlig hilsen Didrik!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd strømkunde!"

Det var enkelt å bytte leverandør, fakturaen er oversiktlig og de har en godt utarbeidet app som gjør det enkelt å holde oversikten! Setter i tillegg stor pris på vervekampanjen, hvor du og den du verver får 500 kr avslag på regningen :)

Svar fra Talkmore Strøm
06.05.2022 15:44
Hei, Elise! Wow, her ramser du opp så mye positivt og forskjellige goder at vi blir helt svimle, og ikke minst stolte! Tusen takk! Ønsker deg en helt nydelig helg! Vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svært fornøyd kunde"

Fantastisk service, flinke selgere og må være markedets billigste

Svar fra Talkmore Strøm
06.05.2022 15:51
Hei, Robin! Herlig med en fin tilbakemelding, tusen takk. Vi skal fortsette å pushe oss selv på service, salg og pris for å holde deg fornøyd! Ha en fin dag og solfylt helg! Vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd kunde"

Veldig fornøyd etter jeg byttet til talkmore strøm, byttet fra norges energi og har spart typ 200-300,- hver mnd.

Svar fra Talkmore Strøm
06.05.2022 15:17
Hei, Arthur! Takk for en superfin tilbakemelding. At du merker en reduksjon på fakturaen din er jo helt perfekt for alle parter - oss og deg! Ha en fin dag og god helg! Vennlig hilsen Didrik.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super 👍"

Jeg kan anbefale Talkmore strøm til mine venner fordi jeg er fornøyd med tjenester som jeg for .

Svar fra Talkmore Strøm
06.05.2022 15:12
Hei, Oksana! Takk for en fin tilbakemelding og at du vil anbefale oss videre - Det setter vi utrolig stor pris på! Ha en fantastisk helg og god dag videre. Vennlig hilsen Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Very GOOD"

Clean deal, without any problems! We will only use Talkmore in the future!

Svar fra Talkmore Strøm
06.05.2022 15:05
Hey, Berry! Thanks for the kind feedback! We appreciate you taking the time to leave a comment. Thanks again! Have a good weekend! Best regards from Didrik.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempe fornøyd"

Veldig bra kundeservice og spart mye penger hos Talkmore både på strøm og mobil

Svar fra Talkmore Strøm
06.05.2022 15:04
Hei, Anna! Supert med en god tilbakemelding! Ikke dumt å få både strøm og mobil samlet hos samme selskap, i tillegg til å spare penger! Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen Didrik.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR