Veldig dårlig kundeservice, registrerte meg som kunde og dem registrerte meg som kunde etter jeg hadde purret når netteier stengte måleren. Måtte punge ut med åpning av anlegg pga dem nektet å ta skylden. Har aldri hatt verre kundeservice enn dette. Hold unna!
Har du en tilsvarende erfaring med Telinet Energi?
Gjør som Mehmet og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telinet Energi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg byttet strømleverandør i juli og fikk brev fra Telinet om at de skulle tilbakebetale 15.000,- til min konto. Pengene er fremeles ikke kommet og det er snart gått 6 måneder.
Jeg byttet leverandør og hadde da ca kr. 9000,- til gode fra Telinet. Fikk sluttavregning hvor det stod at pengene skulle settes inn på konto 09.08.19. Etter en uke ringte jeg kundeservice og purret på tilbakebetalingen. Fikk svar om at det hadde vært ferietid og person med myndighet til å godkjenne faktura ikke var tilstede som var årsaken til at beløpet ikke var betalt. Fakturaen skulle godkjennes og utbetales omgående var lovnaden. Ingen ting skjedde og jeg purret igjen uka etter, der meldingen var at fakturaen var godkjent og lagt til betaling. Elendig kundebehandling i og med at de har forskuttert meg i mange år med et beløp som ligger høyere enn reelt forbruk og jeg har betalt punktlig. En sitter igjen med følelsen å ha lånt el-selskapet penger. Nå har det gått 3 uker uten at noe har skjedd. Jeg vurderer nå klage til el-klagenemda og evt TV2 hjelper deg, så får vi se om det får fart i sakene.

Billig strøm/kampanje pris som er under markedspris i flere måneder, det har gått nå over 3 måneder

Telinet er det samme som Agva kraft. Jeg bestilte abonnement med spotpris. Så fikk jeg første regning der det stod fastpris. Akkurat samme skjedde hos Agva kraft. Svindel! Ingenting bra å fortelle om Agva og Telinet, samme selskap og samme svindelforsøk. Går ikke lang tid før man er flyttet til fastpris uten samtykke.