Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere unna. Selgerne fra dette selskapet er så aggressive at har ikke ord. Jeg ble «lurt» inn og har nå avtale der er bubddt til 12 mnd som er dyr å komme ut av.
Hei Thomas, Når selgere som representerer oss tar kontakt ønsker vi selvsagt at all relevant informasjon skal være tydelig formidlet. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta det videre til selgeren det gjelder og se på saken. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og utdyp litt mer om tidspunkt for samtalen og hvilket nummer du ble oppringt fra. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt vedr. strømtilbud. Info om at jeg har reservert meg mot telefonsalg. Selger hevdet at jeg hadde deltatt i en konkurranse hvilket jeg ikke har. Alle som driver telefonsalg skal respektere de som har reservert seg mot telefonsalg!
Hei Bjørg, Om selger har oppgitt at informasjonen din ble registrert i en konkurranse er nok det tilfellet. Det er flere konkurranser vi sponser og arrangerer, og vilkårene for kontakt kan variere. Du kan gjerne ta kontakt med kundeservice om du ønsker å vite mer om hvordan kontaktinformasjonen din ble registrert. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Godt oversikt. Bra med betalings avtale lett å betale etter avtale
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hyggelig og behjelpelig kundeservice, god pris og lett å finne frem
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Oversiktelig når man ble vant til det… men ble IKKE tydelig nok informert om at der var 1år s bindingstid på avtalen, ei heller at jeg nå får to faktura istedenfor en (nettleie for seg) Hadde jeg fått informasjon tydeligere om disse to faktorene så hadde jeg ikke byttet
Hei Heidi, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvsagt å være tydelige om alle avtalens vilkår, og du kan gjerne sende oss en tilbakemelding på [email protected] om du har forslag til hvordan vi kunne vært mer tydelig. Utover det skjønner jeg at du ønsker alt på samme faktura. Vi håper å tilby det i en ikke fjern fremtid, og i mellomtiden koster det heldigvis ikke noe ekstra å betale strøm og nett separat. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Litt rotete faktura vil heller betale for hva jeg bruker pg ikke hva de tror jeg skal bruke
Hei Geir, Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på [email protected], de kan bistå med endring av faktureringsmetode. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Super kundeservice. Fikk god info ved innsalg. Enkelt og smidig bytte.
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Og veldig hyggelig med positiv tilbakemelding til vårt kundesenter. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Det virker som de er miljøbevisste og er opptatt av kundene sine,og med det satser på å beholde dem.
Heisann Ulf, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Meget fornøyd med avtalen på strøm. Enkelt å forholde seg til.
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Halv pris i den de verste vintermånedene var en grei inngangsbillett
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi jobber hardt for å levere så lave priser som mulig. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God kvalitet og enkel informasjon. Hyggelige telefonsamtaler.
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Helt greit selskap, god og høflig kundeservice, men teknisk info er vanskelig å kontrollere og sjekke.
Hei Espen, Vi tar gjerne mot tilbakemeldinger for å gjøre informasjonen du ønsker lettere tilgjengelig. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi undersøke og se om det er noe vi kan forbedre for at du og andre kunder skal få en enda bedre opplevelse. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har hatt noe problem med Autogiro, faktura går veldig fort til kreditt selskap, dere må purre på før dere sender oss til kredittselskap.
Hei Geir, Vi har alltid minst to purringer før saker oversendes kredittselskap. Disse purringene mottar man hovedsakelig per SMS. Har du ikke mottatt dem eller om det er noe annet feil kan du gjerne kontakte oss på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg er fornøyd med prisen min avtale går ut i september og jeg kommer til å tegne en ny på ny året🙏🏻💯
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
De holder ikke hva de liver. Sa vi ikke skulle betale på forhånd men det gjør vi. Sa at de skulle ordne opp i det men det har ikke blitt gjort. Ringt etter ca et år for å tilby halv pris på strømmen men det ble heller ikke gjort. Isteden hadde vi svart ja på å fornye abonnementet fir nok et år.
Hei Britt, Når det blir gitt lovnader er det veldig viktig for oss at det blir fulgt opp, og om det har skjedd en feil eller misforståelse må vi selvsagt få ordnet opp i det. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi mer enn gjerne hjelpe deg videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Trivelive personer og veldig god service. Er det noe jeg lurer på om strøm får jeg alltid svar
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin