Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skal si opp strøm avtala jeg har med dem,men kommer ikke gjennom på tlf Det begynner å haste fordi jeg flytter 1 August. Jeg ble ikke informert om at det var bindingstid når jeg sa ja til å bli kunde
Verste strømselskapet jeg har vært borti. GNP som er deres morselskap byttet meg over uten noen form for heads up eller forklaring på hvorfor dette ble gjort. Like etter mottar jeg en faktura på i underkant av 5000 kroner som er mer enn hva jeg har betalt for strøm i hele 2022. Hjelper heller ikke at det er mission impossible å få tak i de både på telefon og mail. Har prøvd hver dag, flere ganger til dagen å få kontakt med de for en forklaring på fakturaen uten hell. GNP er heller ikke mye til hjelp da de bare skyver problemet over på Tinde. På bakgrunn av at det er så mange klager på denne siden er det sikkert enda flere i samme båt- håper ingen av dere betaler fakturaen! Dette kan de ikke slippe unna med.
Har kommet til Tinde uten selv å få velge,dårlig service.de svare jo ikke på noen..
Aldri vært i kontakt med dette firma, får plutselig opp faktura i nettbanken på 7500 for strøm uten å ha tegnet kundeforhold hos de. Meget useriøst og sjokkerende å få slike retninger slengt mot seg for strøm man ikke engang har brukt.
Fikk plutselig faktura på 6500 forskudd, stipulert for en og en halv måned. Har aldri bedt om å bli kunde der. Prøver å ta kontakt både på e post og telefon. Umulig å få kontakt. Ringer Gnp som jeg var kunde hos før og får beskjed om å ta det opp med Tinde. Sier at jeg har prøvd og ikke får kontakt. Gnp sier da at dette kan de ikke hjelpe meg med. Kjeltringer.
Søk dem og deres tidligere eier GNP energy opp på nett.Se hva de gjør og hvordan de behandler kunder de har inngått fastpris avtaler med. Er helt hårreisende!
Fikk en faktura uten å inngå avtale med selskapet. Har heller ikke hatt kontakt med selskapet eller selger fra selskapet. Har ingen kundeforhold med Runde og likevel fått en faktura fir strøm 2 mnd fram i tid.
Får en faktura fra disse, uten og hatt noen form for kontakt med de. Meget merkelig og suspekt. Hold dere unna!!
Vi ble tvangsflyttet til dette selskapet og de presenterte på dag 1 en regning på 6.300 kroner på en forventet strømforbruk fra 14/7- 1/9. Vi fikk ingen tilbud på valg av avtale eller noe. Bånn i bøtta
Fikk idag faktura fra 14.07 til 01.09 på over 12.000.- for 100 kv m hus. Egentlig, vi er ikke kunder i tinde energi🤬. Hvordan det skjedde at vi nå er kunder og har binding til slutt av året??? Er det mulig???
Helt grei hjemmeside, oversikt over forbruk både time for time, dag for dag og uke for uke. Ingen app. Skulle ønske de kunne samkjørt både regning for både nettleie og kraft. Ellers fornøyd! God kundeservice på telefon. Du får det du betaler for :)
Fikk god informasjon av selger på tlf. Ved henvendelse til leverandør. Opplysning om hvordan jeg kunne finne frem på nettet.
Hei Stein O, Så hyggelig å lese det du skriver om oss, dette setter vi stor pris på! Ikke nøl med å ta kontakt med oss om det skulle være noe du lurer på. Ønsker deg en god dag. Mvh Tinde Energi.
Legger på masse i forhold til spotpris og har 12 mnd bindinstid med Tinde lavpris. Styr unna, blir rana her
Fikk feil informasjon ved inngåelse av strømavtale. skal bytte strømavtale så snart bindingstiden er over. Føler meg lurt...
Valgt dem fordi de hadde et godt tilbud (som varer i 12måneder) uten binding. forholdsvis (ingen app, må logge inn via hjemmeside) lett å følge med på forbruk via hjemmesiden deres.
Inngikk avtale om spottpris og det har jeg fått. Alt gått som det skal og ikke noe å klage på. Ut fra andres kommentarer har jeg bare en ting å si - man får og betaler for og det man bestiller. For enkelte som kommenterer betyr det at tiden er inne for å anskaffe briller så man vet hvilken avtale man går inn på. Om noe negativt, Ja - bør være litt raskere til å lese E-Mail som sendes.