Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mitt firma ble overført til Tinde Energi gjennom et salg av portefølje fra Gnp Energy. Min avtale med pristak på 85øre pr kw ble slettet av dem uten noen form for varsel eller informasjon. Styr unna disse!
Fakturer for sykt høye forskudd. Farlig å være bank. Finner det tvilsomt om framgangsmåten er lovlig.. refererer til overgang fra GNP.
Disse folka gjør en avtale så var avtalen for da inngikk vi et kompromiss slik at jeg ikke skulle forhånds betale mot en noe høyere fast pris i juni kom da sjokket fikk en strømregning på 23060 da ringte jeg og fikk beskjed om at det var nye eiere og de ville ikke ha avtalen men og sette ned strømmen Det gikk ikke har sjekket litt og dette kalles utpressing for at jeg ikke skulle fortsette fastpris. Vist faktisk ikke at ha kunne holde på slik Øystein
Jeg fikk i juli regning av dere og i dag regning av et ukjent selskap for meg som er GNP energy Norge på nesten 5000 kr etter jeg har vært på ferie i en mnd. Og ikke hatt strøm forbi kjøleskap og fryser. Der det også er uvisst hvor lenge strømmen var stengt her i ferie mnd. Da to meldinger om strøm stans kom men ingen bekreftelse på når det kom på igjen. Forbi oppsamling av is i begge frysene kan jeg ikke si hvor lenge strømbrudd har vart. Men fra i dag er jeg ikke kunde verken hos dere eller GNP. Og sak kommer til å bli kjørt videre.
Jeg har vært kunde i selskapet i 10 måneder. Jeg har bare problemer. Det lovede pristaket oppheves ved utgangen av året. Jeg får nå tilfeldige regninger med fantastiske priser. Ingen kontakt mulig på to måneder. verken på e-post eller SMS. ikke mer å logge inn på siden min. det fungerer ikke lenger. Det er helt sykt. Ikke lenger ansvarlig, men fakturering med tre måneders fradrag på forhånd. bare skumle denne avgrunns dårlig service. En 5 års kontrakt og bare søppel.
Aldri opplevd værre... De lurer eksisterende kunde og kutter gode avtaler som de VET de taper på. Styr unna.
Ble ufrivillig flyttet til tinde. Fikk ingen beskjed om dette overhode. Fikk plutselig en forsskuddfaktura på en sum som ikke hang på grep. Deretter er det umulig å få kontakt med de på telefon, og epost er ikke så mye bedre. Etter timelange forsøk når jeg de på telefon. Og får beskjed om at de skal ringe meg opp når mitt problem er sjekket. Ringer aldri opp. Får en ny faktura (der de hevdet at den første var feil). Men fortsatt er det en sum som ikke stemmer med mitt estimerte forbruk. Ikke lyktes i å få kontakt med de etter det. Vil gjerne ha min eksisterende avtale ut bindingstiden, så kjemper litt for det. Men når den er ferdig(eller de ikke ordner opp i surret sitt), bytter jeg på flekken!! Elendig!!
Vi hadde en treårig avtale med Tinde om fastpris, men så ble vi brått flyttet over til ventestøm hos Eliva. Venter fortsatt på beskjed fra Tinde om hvorvidt de har gått konkurs. Forsøkte å kontakte kundeservice, men der sto jeg rett over en time i kø for så å få beskjed om at jeg hadde oversteget køtiden, og deretter ble samtalen brutt.
Når man ringer kundeservice kan man forvente å få tak i noen på telefonen i åpningstiden fra kl. 09:00 - 15:00. Men så får vi en telefonsvarer om at telefonen er stengt pga kurs. Det er ikke godt nok!
Sender ut faktura uten noen forklaringer, og helt uten sammenheng med faktisk eller estimert forbruk. Ren svindel. Totalt umulig å få kontakt med kundeservice på telefon. Vi har forsøkt å ringe gang på gang til forskjellige klokkeslett, men blir alltid brutt etter ca en time. Bare å holde seg vekk fra dette selskapet.
Ingen angrerettskjema, ingen svar på Mail eller telefon. Holder ikke avtaler.
Tok kontakt med Tinde da jeg ikke skjønte hvorfor det var kommet faktura fra dem og ikke fra gnp som jeg hadde inngått avtale med for noen år siden. Fakturaen er forskuddsbetaling på strøm fra 14.07. 22 til 01.09.22 på 4600 kroner! Har hatt etterskuddsbetaling i gnp med betraktelig lavere strømregning, (er enslig) . Ble møtt av en MEGET uhøflig mann som bl.a. sa at jeg "bare kunne finne meg et annet selskap," spesielt siden jeg ikke "gadd" å lese mail, og at de kom til å sende fakturaen til inkasso dersom jeg ikke betalte. Han ville ikke engang si fornavnet sitt da jeg sa at jeg ønsket å sende inn en klage på hans måte å møte telefonhenvendelser på.
Det er helt håpløst å komme igjennom på tlf og mail. Lovnader blir ikke opprettholdt!
Sender høye forskuddsregninger uten noen spesifikasjoner.Svarer ikke på tlf og gir så vidt ett e-mail svar som ikke følger forbrukerloven eller dem sitt egene vilkår.Har aldri inngått avtale med dem men blitt ufrivillig flyttet fra tidlige strømselskap uten varsel.
Vanskelig å komme gjennom på telefon for samtale med ansvarlige representanter for selskapet eller sentralbord
3 timer å 18 min i tlf kø for å komme gjennom til de. Makan til m**ka selskap. Fikk regning på 9700 fra 14/7 -1/9.