Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet en konkurranse. Dette er ren løgn og svindel ettersom jeg aldri har deltatt i denne "konkurransen". Han påsto at jeg hadde lagt inn e-postadressen min på en side på Facebook, men det har jeg aldri gjort. Likevel hadde de e-postadressen min, og ville bare ha den bekreftet. Styr unna dette useriøse firmaet!
Hei. Vi bruker eksterne Telemarketing byråer som utfører salg på vegne av oss og her har det dessverre gått litt over i «stokk og stein». Selgerne skal på ingen måte prøve å lure eller komme med falske påstander, for det kommer hverken oss eller våre kunder til gode. Det er mange konkurranser som bare krever en "Del, lik eller kommenter" for å godkjenne kontakt gjennom telefon. Ta gjerne å kontakt oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe du skulle lure på. Hilsen Emil
Jeg er fornøyd og for en god oversikt av strømmen jeg bruker
Hallo. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strøm leverandør. Håper du får en super sommer =) Hilsen Emil
Tinde ringer og legger ut i det vide og det brede om at man har vunnet konkurranser, penger, gavekort for så å prøve å hanke forbrukere inn i rådyre avtaler MED bindingstid. Det vil bli klage til forbrukertilsynet på dette, da dette er særdeles uetisk og høyst sannsynlig brudd på konkurransetilsynets lover og regler. Makan til aggressive selgere som pusher og ikke minst utelater viktig informasjon som bindingstid og pris etter 2 mnd med halv pris har jeg aldri vært borti. Det er ikke ofte jeg ønsker selskaper vondt, men Tinde håper jeg går konkurs fortere enn svint, for dette trenger vi virkelig ikke i markedet.
Hei. Det er kjedelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss og at selger var altfor pågående. Selgerne våre kontakter de som har gitt tillatelse til å bli oppringt ved påmelding i konkurranser om et tilbud angående en strøm avtale hos oss. Dette er på ingen måte en dårlig avtale vi tilbyr, og selgere informerer om avtalevilkår og det det blir tilsendt en sms bekreftelse med de samme vilkårene slik at du kan lese det selv før du eventuelt bestemmer deg. Hilsen Emil
Veldig hyggelig kunde servce, samtidig som d er veldig godt å være her
Hei. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om du skulle lure på noe. Ha en flott dag videre, Hilsen Emil.
Fornøyd med kontanten og fått relevant informasjon
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe du lurer på ta gjerne kontakt. Ha en strålende dag videre, Hilsen Emil.
Det gis inntrykk av å ha en åpen tone for kundene sine, og at terskelen for å melde problemer er akseptabel lav. Fornøyd så langt😊
Hei. Vi sikter oss inn på å ha en av de beste kundeservice opplevelsene innenfor strøm markedet og jobber da alltid med å forbedre oss. Håper du fortsetter og er like fornøyd i fremtiden som du er i dag. Hilsen Emil.
Dårlig og Prøver mannen og ringe så skjer det ingenting jeg fikk vite i etterkant at de tar før betalt pluss at det er ikke de beste prisen det er de fryser så er den dagen
Hei. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi er åpne om hvilke priser som er og faktureringsmetodene som blir brukt. Alle våre avtaler er konkurranse dyktige og har flere typer forskjellige garantier, som feks: Topp 10-garanti og evighetsgaranti. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe som virker uklart ved avtalene du er interessert i. Hilsen Emil.