Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig og Prøver mannen og ringe så skjer det ingenting jeg fikk vite i etterkant at de tar før betalt pluss at det er ikke de beste prisen det er de fryser så er den dagen
Hei. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi er åpne om hvilke priser som er og faktureringsmetodene som blir brukt. Alle våre avtaler er konkurranse dyktige og har flere typer forskjellige garantier, som feks: Topp 10-garanti og evighetsgaranti. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe som virker uklart ved avtalene du er interessert i. Hilsen Emil.
De lurer deg med Facebook konkurranser, og tvungent 12 mnd bindingstid. Min kone var med på en konkurranse på Facebook, Tinde energi var ikke nevnt i konkurransen, når min kone blir fortalt at hvis hun går videre godtar hun at en telefonselger kan ringe henne, dette vil hun ikke og avslutter konkurransen. Telefonselger fra Tinde energy ringer allikevel, og greier og lure henne, 3 uker senere da jeg får strømregningen ser jeg at jeg nå betaler min strøm til Tinde og ikke Hafslund lenger. Ringer og klager , men klagefristen var gått over tiden og dermed er jeg tvunget til å være i Tinde, hvis ikke på jeg betale et mnd gebyr x 12 mnd for å bryte denne svindel kontrakten.
Hei. Det er kjedelig å hære at du føler deg lurt, men det er godt informert i alle konkurranse vi sponser/samarbeider med om at det blir gitt tillatelse til å bli oppringt av våre eksterne selgere angående et tilbud om strøm fra oss. Bindingstiden blir det også informert om på både sms bekreftelse og i telefon med selger, det samme gjelder angreretten. Det er mange avtaler som har bindingstid og bruddgebyret er per gjenstående måned. Hilsen Emil.
Er ny kunde,har ikke så mye erfaring foreløpige.Pris er en betydning
Hei, Velkommen til oss i Tinde Energi. Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss og om du skulle lure på noe så er det bare å ta kontakt på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så hjelper vi deg med hva enn du måtte lure på. Hilsen Emil.
Billigst og koseleg kundeservice enkel å forstå 😊
Hei. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i Tinde Energi, håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Får bra tilbakemeldinger hvis jeg har noen spørsmål
Hei. Det er godt å høre at kundeservicen har gitt deg gode svar på det du har lurt på. Håper du har en flott dag videre. Hilsen Emil.
Skulle skifte over til et abb. hvor det er mulig å skjønne hva man betaler for. Dette klarte Tinde på bare 2 og en halv måned og 4 lange telefoner fra meg. Måtte selvfølgelig betale for dyrere strøm hele denne perioden. Tydelig at her ikke er internkommunikasjon, og heller ingen med myndighet til å ta avgjørelser. Litt positivt: De fleste er hyggelige i telefonen.
Hei. Om det skulle være vanskelig å forstå det som står på fakturaen din så kan du alltids ta kontakt med vår kundeservice så forklarer vi det, vi har også muligheten til å endre på din type fakturering til noe som er mer ønskelig for deg. Avtalene vi tilby er alltid konkurransedyktige og vi ønsker selvfølgelig kun å levere billig strøm til alle våre kunder. Vi kommuniserer så godt vi kan med våre samarbeidspartnere og internt, slik at saker kan bli tatt en avgjørelse på så fort som mulig. Godt å høre at det i hvert fall har vært en positiv opplevelse med kundeservice. håper du har en god dag videre. Hilsen Emil.
Meget konkurransedyktige priser og veldig god kundeservice. Kan anbefales.