Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Laget en avtale som var bra med bindingstid. Etter tre mnd ikke bra lenge da neste dobbelt så nytt som andre steder. Bindingstid var 150 pr mnd som er igjen. Ringte inn da kan vi endre til det de andre har. Etter tre mnd må jeg ringe igjen. Bare tull.
Hei Petter, Vi har hatt flere kampanjer med halv pris på strøm de første to måneder og lignende, og er det tilfellet for deg også er det naturlig at prisen blir høyere i tredje måned da kampanjeprisen utløper. Utover det er jeg ikke kjent med at vi har noen krav til å ringe hver tredje måned for å endre avtale, og du kan gjerne kontakte kundeservice på nytt om du ønsker at en ny saksbehandler skal ta en titt på saken din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
I et svakt øyeblikk inngikk jeg en avtale med Tinde, med bindingstid. Bor i en liten leilighet på 50 kvadratmeter og har et lavt strømforbruk. I Oktober hadde jeg et forbruk på 750 kWv og fikk en regning på hele 1706 pluss nettleie. Noen måneder sender de meg forskuddfaktura flere måneder frem i tid og kundeservicen er ikke bra for ikke å snakke om den håpløse hjemmesiden deres. Styr unna!
Hei Fredd, Om en avtale faktureres med forskudd eller etterskudd er oppgitt ved avtalens inngåelse og varierer ikke fra måned til måned. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice, de pleier å løse de aller fleste problemstillinger. Har du tilbakemeldinger angående hvorfor du ikke er fornøyd med hjemmesiden vår kan du gjerne ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Dyreste strømmen, betalte 2,116 kr/kw i oktober pluss nettleie. Andre jeg kjenner betalte 1,3 kr/kw Pluss nettleie. Skal ut av dette selskapet fortest mulig. I september betalte jeg 1.8 kr/kw pluss nettleie. Fjordkraftkunder betalte 1,08 kr/kw pluss nettleie. Dette er på Vestlandet. De lovet lavt påslag, men når de har påslag på 60-70 øre ekstra pluss 79 kr mnd. App var lovet av selger, men de har kun nettside med sms innlogging som virker av og til. Styr unna dette svindelselskapet…
Hei Tallak, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected] eller 32 17 80 90 om det er noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kurant med lav fastpris nå som strømmen er såpass dyr. Minuset med selskapet er at man får stipulert regning fra dem om kommende forbruk. Samt litt rotete regning. Kundeservice er bra, og de er behjelpelig med å svare. Skulle dog ønsket at man fikk nettleie på samme regning.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi forstår godt at du ønsker å få nettleie på samme faktura, og dette er et alternativ vi jobber med. I mellomtiden kan det kanskje også være en fordel å få tydeliggjort forskjellen mellom strøm og nettleie, spesielt i disse tider med høye strømpriser - så har man full kontroll. Bare ta kontakt om det er noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fikk først nå opplysninger jeg lurte på som burde vært opplyst ved tegning av abonnement
Hei, Vi ønsker selvfølgelig at alle skal få all informasjon ved avtalens inngåelse, men det er fint å høre at du har fått god hjelp i etterkant. Bare ta kontakt om det er noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Helt greit å vite at avtalen inngått fortsetter slik den er
Hei Jeanice, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fornøyd med å være kunde hos Tinde, jeg kan fyre som jeg vil og ha på lyset uten å ha dårlig samvittighet for at neste faktura er skyhøy.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin