Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde en treårig avtale med Tinde om fastpris, men så ble vi brått flyttet over til ventestøm hos Eliva. Venter fortsatt på beskjed fra Tinde om hvorvidt de har gått konkurs. Forsøkte å kontakte kundeservice, men der sto jeg rett over en time i kø for så å få beskjed om at jeg hadde oversteget køtiden, og deretter ble samtalen brutt.
Når man ringer kundeservice kan man forvente å få tak i noen på telefonen i åpningstiden fra kl. 09:00 - 15:00. Men så får vi en telefonsvarer om at telefonen er stengt pga kurs. Det er ikke godt nok!
Sender ut faktura uten noen forklaringer, og helt uten sammenheng med faktisk eller estimert forbruk. Ren svindel. Totalt umulig å få kontakt med kundeservice på telefon. Vi har forsøkt å ringe gang på gang til forskjellige klokkeslett, men blir alltid brutt etter ca en time. Bare å holde seg vekk fra dette selskapet.
Ingen angrerettskjema, ingen svar på Mail eller telefon. Holder ikke avtaler.
Tok kontakt med Tinde da jeg ikke skjønte hvorfor det var kommet faktura fra dem og ikke fra gnp som jeg hadde inngått avtale med for noen år siden. Fakturaen er forskuddsbetaling på strøm fra 14.07. 22 til 01.09.22 på 4600 kroner! Har hatt etterskuddsbetaling i gnp med betraktelig lavere strømregning, (er enslig) . Ble møtt av en MEGET uhøflig mann som bl.a. sa at jeg "bare kunne finne meg et annet selskap," spesielt siden jeg ikke "gadd" å lese mail, og at de kom til å sende fakturaen til inkasso dersom jeg ikke betalte. Han ville ikke engang si fornavnet sitt da jeg sa at jeg ønsket å sende inn en klage på hans måte å møte telefonhenvendelser på.
Det er helt håpløst å komme igjennom på tlf og mail. Lovnader blir ikke opprettholdt!
Sender høye forskuddsregninger uten noen spesifikasjoner.Svarer ikke på tlf og gir så vidt ett e-mail svar som ikke følger forbrukerloven eller dem sitt egene vilkår.Har aldri inngått avtale med dem men blitt ufrivillig flyttet fra tidlige strømselskap uten varsel.