Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen angrerettskjema, ingen svar på Mail eller telefon. Holder ikke avtaler.
Tok kontakt med Tinde da jeg ikke skjønte hvorfor det var kommet faktura fra dem og ikke fra gnp som jeg hadde inngått avtale med for noen år siden. Fakturaen er forskuddsbetaling på strøm fra 14.07. 22 til 01.09.22 på 4600 kroner! Har hatt etterskuddsbetaling i gnp med betraktelig lavere strømregning, (er enslig) . Ble møtt av en MEGET uhøflig mann som bl.a. sa at jeg "bare kunne finne meg et annet selskap," spesielt siden jeg ikke "gadd" å lese mail, og at de kom til å sende fakturaen til inkasso dersom jeg ikke betalte. Han ville ikke engang si fornavnet sitt da jeg sa at jeg ønsket å sende inn en klage på hans måte å møte telefonhenvendelser på.
Det er helt håpløst å komme igjennom på tlf og mail. Lovnader blir ikke opprettholdt!
Sender høye forskuddsregninger uten noen spesifikasjoner.Svarer ikke på tlf og gir så vidt ett e-mail svar som ikke følger forbrukerloven eller dem sitt egene vilkår.Har aldri inngått avtale med dem men blitt ufrivillig flyttet fra tidlige strømselskap uten varsel.
Vanskelig å komme gjennom på telefon for samtale med ansvarlige representanter for selskapet eller sentralbord
3 timer å 18 min i tlf kø for å komme gjennom til de. Makan til m**ka selskap. Fikk regning på 9700 fra 14/7 -1/9.
Skal si opp strøm avtala jeg har med dem,men kommer ikke gjennom på tlf Det begynner å haste fordi jeg flytter 1 August. Jeg ble ikke informert om at det var bindingstid når jeg sa ja til å bli kunde