Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble ringt opp på jobb. Snakket om strøm. At jeg var finalist I konkurranse med trekning lørdag. Begynte spørre mer om strømleverandør. Jeg leier og har ikke noe med det sa jeg . Da beklager de og ønsket meg lykke til i finalen i konk..på lørdag. Der jeg aldri har deltatt. Merkelig useriøst
Hei Anne, Vi har flere eksterne partnere som arrangerer konkurranser på vegne av oss, og uten å vite hvilken konkurranse det er snakk om får jeg dessverre ikke sjekket opp i saken noe videre. Men ta gjerne kontakt med kundeservice om du ønsker mer informasjon om bakgrunnen for samtalen. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Bestilling av følgende strømavtale er registrert: Forventet oppstart: ca. 24.08.2021 Avtalen som er bestilt: Tinde Optimal 60 Din bestilling 10.08.2021 - 1267014 det hjelper ikke å gi bra avtale når dere ikke kan holde det for ingen å snakke med i kunde service. helt utenfor service på bedrift avtal vuderer å kontate forbrukerrådet har ventet på svar siden10.8.21 ikke noe for bedrift i kunder. så for se om de reagere nå da !
Hei, Det er vanskelig å hjelpe utifra det du beskriver her. Om kundeservice bruker lang tid på å besvare henvendelsen din er det nok fordi man venter på svar eller avklaringer fra andre, men jeg kan heller ikke se at vi har noen saker fra 10. august åpne. Om du ønsker å utdype hva du mener med at vi ikke overholder avtalen kan du gjerne ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg synes Tinde fremstår som et ryddig og seriøst kraftmegler. Bare gode erfaringer så langt
Hei Sigmund, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen. Bare ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fungerer bra, men da jeg skulle tegne abonnementet var servicen ikke optimal. Kunne ikke tegne tidsavgrenset ab på hytta samtidig.
Hei Helene, Vi prøver å hjelpe så godt vi kan, og jeg er sikker på at kundeservice kan bistå deg med et tidsavgrenset abonnement på hytten din. Det er bare å ta kontakt om du ønsker at vi skal se på det. Takk for øvrig god tilbakemelding, og ha en fin dag videre. Hilsen Malin
Etter at jeg byttet til Tinde har jeg opplevd at regningen dobblet seg.Selv om jeg ble lovt halv pris første 2 mnd.Dem tar å beregner forbruk ifra hva dem forventer at du skal bruke å regningen blir satt etter det.Dem 2 mnd jeg var kunde lå min kW pris på drøyt 2 kr .Og når jeg valgte å si opp avtalen får jeg et straffegebyr på 150 kr i mnd .som jeg ikke har blitt informert om.skal ALDRIG mer ha strøm ifra det selskapet her.Håper ingen andre går i samme fella som meg.styr unna!
Hei Arild, Vi har aldri fakturert 2 kr per kWh, om du mener totalt inkludert nettleie er nok ikke det helt unormalt i disse dager dessverre. Prisene er historisk høye, og det ble i juli satt rekord for høyeste pris i den måneden gjennom historien. Det er også ventet at august vil se rekordhøye priser. Vi har enkelte avtaler som faktureres forskuddsvis, er det tilfellet skal det være informert om ved avtalens inngåelse. Det samme gjelder bruddgebyr. Du kan selvsagt kontakte kundeservice, så ser vi på saken din og hjelper så godt vi kan. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Billig og bra. God kundeservice og enkel betaling.
Heisann Kristine, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og takk for at du tar deg tid til å skrive denne gode tilbakemeldingen. Bare ta kontakt om det er noe du skulle lure på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har ikke brukt tinde så lenge, men de virker veldig bra! Ryddig!
Heisann Therese, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og takk for at du tar deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen. Bare ta kontakt om det er noe du skulle lure på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin