Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer bra, men da jeg skulle tegne abonnementet var servicen ikke optimal. Kunne ikke tegne tidsavgrenset ab på hytta samtidig.
Hei Helene, Vi prøver å hjelpe så godt vi kan, og jeg er sikker på at kundeservice kan bistå deg med et tidsavgrenset abonnement på hytten din. Det er bare å ta kontakt om du ønsker at vi skal se på det. Takk for øvrig god tilbakemelding, og ha en fin dag videre. Hilsen Malin
Etter at jeg byttet til Tinde har jeg opplevd at regningen dobblet seg.Selv om jeg ble lovt halv pris første 2 mnd.Dem tar å beregner forbruk ifra hva dem forventer at du skal bruke å regningen blir satt etter det.Dem 2 mnd jeg var kunde lå min kW pris på drøyt 2 kr .Og når jeg valgte å si opp avtalen får jeg et straffegebyr på 150 kr i mnd .som jeg ikke har blitt informert om.skal ALDRIG mer ha strøm ifra det selskapet her.Håper ingen andre går i samme fella som meg.styr unna!
Hei Arild, Vi har aldri fakturert 2 kr per kWh, om du mener totalt inkludert nettleie er nok ikke det helt unormalt i disse dager dessverre. Prisene er historisk høye, og det ble i juli satt rekord for høyeste pris i den måneden gjennom historien. Det er også ventet at august vil se rekordhøye priser. Vi har enkelte avtaler som faktureres forskuddsvis, er det tilfellet skal det være informert om ved avtalens inngåelse. Det samme gjelder bruddgebyr. Du kan selvsagt kontakte kundeservice, så ser vi på saken din og hjelper så godt vi kan. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Billig og bra. God kundeservice og enkel betaling.
Heisann Kristine, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og takk for at du tar deg tid til å skrive denne gode tilbakemeldingen. Bare ta kontakt om det er noe du skulle lure på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har ikke brukt tinde så lenge, men de virker veldig bra! Ryddig!
Heisann Therese, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og takk for at du tar deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen. Bare ta kontakt om det er noe du skulle lure på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hadde en selger på døra som oversolgte produktet og brukte det lokale idrettslaget som innsalgsargument. Jeg spurte spesifikt om forhåndsbetaling var noe de brukte, noe som bekreftet at det gjorde de ikke. Hvis jeg ikke var fornøyd skulle jeg bare kontakte han. Første regning kommer i posten med forhåndsbetaling. Gir de umiddelbart beskjed om at dette ikke var avtalen og sier opp avtalen. Da får jeg 1.650,- i avbruddsgebyr!! Selgeren er selvsagt forsvunnet. Møkkaselskap!!
Hei Aage, Om du har blitt enig med selgeren om etterskuddsvis betaling er nok det noe kundeservice kunne hjulpet deg med, og om du ønsker å fortsette avtalen din er du selvfølgelig velkommen tilbake. Noen ganger skjer det feil, og da er det viktig for oss å ordne opp i det. Ta gjerne kontakt med kundeservice for hjelp dersom du ønsker det. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Det er helt topp å ha Tinde Energi : hvis det er noe ringer jeg dere : vil ha billigst mulig pris 👍
Hei Ilmy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og takk for at du tar deg tid til å skrive denne gode tilbakemeldingen. Bare ta kontakt ved behov, så hjelper vi med det aller meste :-) Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fungerer sonder skal. Fint at kundeservice tar kontakt for å høre positive og evt negative sider fra oss kunder.
Heisann Thomas, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og takk for at du tar deg tid til å skrive denne gode tilbakemeldingen. Bare ta kontakt om det er noe du skulle lure på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin