Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Villedende og er det i det hele tatt lov?

Omtale av  Bjarne

Selger sa det kostet meg 150 hvis jeg valgte å bryte bindingstid og bytte og halv pris på neste regning. Fikk dobbel pris på neste regning og nå sier de at må betale 150 kroner per måned. Selv om dette ikke er nevnt eller kommunisert på en god måte da jeg tok avtalen. De svarer ikke på Mail og bare skylder på covid 19 når det passer seg. Har lyst å finne noen i dette firmaet og sette til veggs for å ha lurt meg. Alle strøm firmaer er en mafia. Men disse er på et eget plan uærlige..

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

Hei Bjarne. Vår eksterne selger skal ha informert godt om avtale vilkårene du har, dette skal også ha blitt sendt skriftlig på SMS. Du skal ha fått halv pris på ditt strømforbruk de 2 første månedene du var kunde, om du skulle hatt noen spørsmål angående faktura er vi alltids tilgjengelige på telefon +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00. Vi beklager om vi har vært sene med å svare på din E-post, men det har vært mye pågang i det siste, spesielt nå som det har vært sommerferie. Vi er åpne om de avtalene vi har og ønsker selvfølgelig at du skal føle deg godt behandlet etter at du har vært i kontakt med oss. Ønsker deg en god dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (2)

Fornøyd kunde

Omtale av  Richard

Fikk tilbud om en god pris.Måtte bytte strømlerandør fordi jeg fikk et godt tilbud fra noen andre om billader.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:54

Heisann Richard, Så hyggelig å høre at du var fornøyd hos oss. Vi jobber stadig med nye, spennende produkter og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake i fremtiden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Lurer deg til å tro du har vunnet en konkurranse :(

Omtale av  Idar J

For noen dager siden ringte en selger fra Tinde til min eldre far. Siden jeg tilfeldigvis var på besøk hos pappa, og han så at det var et ukjent nummer, svarte jeg på telefonen isteden. Selgeren startet med å si jeg hadde vunnet 2 mnd. halv pris på strøm i en konkurranse. Jeg ble med en gang minstenkelig, og sa jeg ikke husket konkurransen, og spurte om det var lenge siden? Da la selgeren bare på! Så selgeren driver både med lureri, og er i tillegg frekk som bare legger på når man ikke biter på.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:54

Hei Idar, Når selgere som representerer oss tar kontakt ønsker vi selvsagt at det skal være helt tydelig hva som er bakgrunnen for samtalen. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta det videre til selgeren det gjelder og unngå at det skjer igjen. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og utdyp litt mer om tidspunkt for samtalen og hvilket nummer du ble oppringt fra. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Helt Supert.

Omtale av  Aud

Er veldig fornøyd , eneste var måten Fakturaen skulle betales på , er vant til å sette den inni Nettbanken , men da jeg fant ut hvordan det skulle gjøres gikk det greit , så alt i alt er jeg veldig fornøyd .

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53

Heisann Aud, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss, og fint å høre at det ordnet seg. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Grei oppgjørsform, ikke altfor dyr strøm

Omtale av  Karen D. J

Får papirregning og ikke altfor dyr strøm. Greit med oppgjør der en ser forbruket sammenlignet med forskjellige mnd i året.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53

Hei Karen, Om du tar kontakt med kundeservice kan vi hjelpe deg å endre faktureringsmetode. Du kan få den på e-post eller Vipps, i tillegg kan du selv opprette avtale for eFaktura eller Avtalegiro i din nettbank. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Enkelt, billig og en seriøs og god service

Omtale av  Terje H

God sevice, enkel og ærlig service samt lovnad om billig strøm i fht til konkurrentene

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53

Heisann Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Jeg lot meg lure.

Omtale av  Aril H

Jeg gikk på et godt tilbud, og så ikke teksten i små bokstaver. (12 mnd. binding) Det er min egen feil. Ellers er jeg godt fornøyd... strøm er strøm. 😐

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53

Hei Aril, Forhåpentligvis blir du så fornøyd at du ikke ønsker å bytte innen 12 måneder uansett - og skulle du ikke være fornøyd må du selvsagt bare ta kontakt :-) Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR