Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger sa det kostet meg 150 hvis jeg valgte å bryte bindingstid og bytte og halv pris på neste regning. Fikk dobbel pris på neste regning og nå sier de at må betale 150 kroner per måned. Selv om dette ikke er nevnt eller kommunisert på en god måte da jeg tok avtalen. De svarer ikke på Mail og bare skylder på covid 19 når det passer seg. Har lyst å finne noen i dette firmaet og sette til veggs for å ha lurt meg. Alle strøm firmaer er en mafia. Men disse er på et eget plan uærlige..
Hei Bjarne. Vår eksterne selger skal ha informert godt om avtale vilkårene du har, dette skal også ha blitt sendt skriftlig på SMS. Du skal ha fått halv pris på ditt strømforbruk de 2 første månedene du var kunde, om du skulle hatt noen spørsmål angående faktura er vi alltids tilgjengelige på telefon +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00. Vi beklager om vi har vært sene med å svare på din E-post, men det har vært mye pågang i det siste, spesielt nå som det har vært sommerferie. Vi er åpne om de avtalene vi har og ønsker selvfølgelig at du skal føle deg godt behandlet etter at du har vært i kontakt med oss. Ønsker deg en god dag videre. Hilsen Emil.
Fikk tilbud om en god pris.Måtte bytte strømlerandør fordi jeg fikk et godt tilbud fra noen andre om billader.
Heisann Richard, Så hyggelig å høre at du var fornøyd hos oss. Vi jobber stadig med nye, spennende produkter og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake i fremtiden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
For noen dager siden ringte en selger fra Tinde til min eldre far. Siden jeg tilfeldigvis var på besøk hos pappa, og han så at det var et ukjent nummer, svarte jeg på telefonen isteden. Selgeren startet med å si jeg hadde vunnet 2 mnd. halv pris på strøm i en konkurranse. Jeg ble med en gang minstenkelig, og sa jeg ikke husket konkurransen, og spurte om det var lenge siden? Da la selgeren bare på! Så selgeren driver både med lureri, og er i tillegg frekk som bare legger på når man ikke biter på.
Hei Idar, Når selgere som representerer oss tar kontakt ønsker vi selvsagt at det skal være helt tydelig hva som er bakgrunnen for samtalen. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta det videre til selgeren det gjelder og unngå at det skjer igjen. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og utdyp litt mer om tidspunkt for samtalen og hvilket nummer du ble oppringt fra. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Er veldig fornøyd , eneste var måten Fakturaen skulle betales på , er vant til å sette den inni Nettbanken , men da jeg fant ut hvordan det skulle gjøres gikk det greit , så alt i alt er jeg veldig fornøyd .
Heisann Aud, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss, og fint å høre at det ordnet seg. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Får papirregning og ikke altfor dyr strøm. Greit med oppgjør der en ser forbruket sammenlignet med forskjellige mnd i året.
Hei Karen, Om du tar kontakt med kundeservice kan vi hjelpe deg å endre faktureringsmetode. Du kan få den på e-post eller Vipps, i tillegg kan du selv opprette avtale for eFaktura eller Avtalegiro i din nettbank. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God sevice, enkel og ærlig service samt lovnad om billig strøm i fht til konkurrentene
Heisann Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg gikk på et godt tilbud, og så ikke teksten i små bokstaver. (12 mnd. binding) Det er min egen feil. Ellers er jeg godt fornøyd... strøm er strøm. 😐
Hei Aril, Forhåpentligvis blir du så fornøyd at du ikke ønsker å bytte innen 12 måneder uansett - og skulle du ikke være fornøyd må du selvsagt bare ta kontakt :-) Ha en fin dag videre, Hilsen Malin