Meny

Tinde Energi omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Tinde Energi
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Middels
19
av 104 innen
strømselskap
53%
anbefaler
Tinde Energi

"Villedende og er det i det hele tatt lov?"

Omtale om Tinde Energi skrevet av Bjarne for 04.08.2021 17:48

Tinde Energi har totalt 642 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tinde Energi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Villedende og er det i det hele tatt lov?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger sa det kostet meg 150 hvis jeg valgte å bryte bindingstid og bytte og halv pris på neste regning. Fikk dobbel pris på neste regning og nå sier de at må betale 150 kroner per måned. Selv om dette ikke er nevnt eller kommunisert på en god måte da jeg tok avtalen. De svarer ikke på Mail og bare skylder på covid 19 når det passer seg. Har lyst å finne noen i dette firmaet og sette til veggs for å ha lurt meg. Alle strøm firmaer er en mafia. Men disse er på et eget plan uærlige..

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23
Hei Bjarne. Vår eksterne selger skal ha informert godt om avtale vilkårene du har, dette skal også ha blitt sendt skriftlig på SMS. Du skal ha fått halv pris på ditt strømforbruk de 2 første månedene du var kunde, om du skulle hatt noen spørsmål angående faktura er vi alltids tilgjengelige på telefon +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00. Vi beklager om vi har vært sene med å svare på din E-post, men det har vært mye pågang i det siste, spesielt nå som det har vært sommerferie. Vi er åpne om de avtalene vi har og ønsker selvfølgelig at du skal føle deg godt behandlet etter at du har vært i kontakt med oss. Ønsker deg en god dag videre. Hilsen Emil.
Bytt.no
"Villedende og er det i det hele tatt lov?" skrev Bjarne om Tinde Energi

Har du en tilsvarende erfaring med Tinde Energi?
Gjør som Bjarne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tinde Energi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud om en god pris.Måtte bytte strømlerandør fordi jeg fikk et godt tilbud fra noen andre om billader.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:54
Heisann Richard, Så hyggelig å høre at du var fornøyd hos oss. Vi jobber stadig med nye, spennende produkter og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake i fremtiden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lurer deg til å tro du har vunnet en konkurranse :("

For noen dager siden ringte en selger fra Tinde til min eldre far. Siden jeg tilfeldigvis var på besøk hos pappa, og han så at det var et ukjent nummer, svarte jeg på telefonen isteden. Selgeren startet med å si jeg hadde vunnet 2 mnd. halv pris på strøm i en konkurranse. Jeg ble med en gang minstenkelig, og sa jeg ikke husket konkurransen, og spurte om det var lenge siden? Da la selgeren bare på! Så selgeren driver både med lureri, og er i tillegg frekk som bare legger på når man ikke biter på.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:54
Hei Idar, Når selgere som representerer oss tar kontakt ønsker vi selvsagt at det skal være helt tydelig hva som er bakgrunnen for samtalen. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta det videre til selgeren det gjelder og unngå at det skjer igjen. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og utdyp litt mer om tidspunkt for samtalen og hvilket nummer du ble oppringt fra. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Helt Supert."
1 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd , eneste var måten Fakturaen skulle betales på , er vant til å sette den inni Nettbanken , men da jeg fant ut hvordan det skulle gjøres gikk det greit , så alt i alt er jeg veldig fornøyd .

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53
Heisann Aud, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss, og fint å høre at det ordnet seg. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Karen D. J
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei oppgjørsform, ikke altfor dyr strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får papirregning og ikke altfor dyr strøm. Greit med oppgjør der en ser forbruket sammenlignet med forskjellige mnd i året.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53
Hei Karen, Om du tar kontakt med kundeservice kan vi hjelpe deg å endre faktureringsmetode. Du kan få den på e-post eller Vipps, i tillegg kan du selv opprette avtale for eFaktura eller Avtalegiro i din nettbank. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tinde Energi har totalt 642 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR