Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med Tinde. De er billig og bra.Anbefales til andre.
Hei Brit, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på. Bare si ifra om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Bra. Fungerer som det skal til rimelige priser. Fornøyd kunde!
Hei Rolf Andre, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Bare si ifra om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Helt ok etter kort erfaring dette året 2021, må selv vurdere opp mot narkedet
Hei Rose, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss så langt. Bare si ifra om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Alt er ryddig og greit med Tinde. Ønsket bedre betingelser for her i Lofoten er nettprisen høy. Håper på bedre strømpriser
Hei Annkarin, Så hyggelig at du synes alt er ryddig og greit. Strømmen har vært dyr hittil i år, og så håper vi at prisene går nedover i tiden som kommer. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ryddig og greit selskap, som holder det de lover. Hyggelig kundeservice.
Hei Sigmund, Så hyggelig at du er fornøyd som kunde hos oss, det setter vi stor pris på. Det er bare å kontakte oss på kundeservice om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Enkelt og greit! Fint kundeforhold :) kan anbefale Tinde!
Hei Simon, Så hyggelig at du er fornøyd som kunde hos oss! Det er bare å kontakte oss på kundeservice om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ja, da bør du like Tinde og gi dem 5 stjerner. Det får de ikke fra meg, for jeg synes den «lurt»-følelsen er dårlig. Jeg har samme historie som de fleste andre; «vunnet konkurranse, gratis strøm en måned, billigste, garantier»... Jeg var SÅ j***i dum og gikk på :-( Velg ALDRI et selskap med bindingstid. La ALDRI en masete telefonselger (forkledd som en som skal dele ut premie!) lure deg! Sjekk ALLTID ratingen og feedbacks på Google og andre steder. Da unngår du nemlig å føle deg like dum og lurt som meg! Og når de presser deg til å godta tilbudet under samtalen, før du får sjekket, så er det nettopp for at du IKKE skal få sjekket! Jeg er Jon. Ikke vær like dum som Jon! Jon har nemlig betalt over 25% mer for strømmen enn nødvendig...
Hei Jon, Vi er helt enige i mye av det du sier. Man burde alltid ta seg tid til å undersøke nye strømleverandører for å være sikker på at man gjør et godt valg. Vi benytter oss av eksterne selgere som kan oppleves pågående, og derfor har man som forbruker 14 dager ubetinget angrerett for å få god tid til å vurdere og gjøre undersøkelser. Hva det gjelder pris er du velkommen til å kontakte kundeservice, så kan vi ta en nærmere titt på avtalen din sammen og se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin