Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som sagt, ser okay ut for meg som fersk kunde. Lover å melde fra om det er noe keg ikke er enig i eller ikke forstår.
Hei Trond, så flott å høre at du er fornøyd så langt. Det er bare å ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tydelige fakturaer , forståelige sms-er og som oftest lett å komme i kontakt med dere når behov for det.
Hei Helge, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Leverer strøm til for meg hyggelig pris, sender faktura punktlig i nettbanken, god kundeservice.
Hei Eli, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Faktura virker rotete, er heller ikke så trygg på om min avtale (pris) er god?
Hei John, om du synes fakturaen kan være vanskelig å forstå eller er usikker på prisen du betaler vil jeg anbefale deg å kontakte kundeservice. Der kan du få en god forklaring på begge problemstillinger, og vi kan bruke din tilbakemelding til å vurdere om fakturaen er oversiktlig nok eller om det må gjøres endringer. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tinde energi er opptatt av at kundene er fornøyde med sitt valg av strømleverandør siden det er viktig, kundebehandlingen er veldig god og de er hyggelig å prate med
Hei Marie, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Som alle andre strømleverandører Vanskelig faktura.
Hei Eirik, vi prøver å gjøre våre fakturaer så oversiktlige som mulig, men vi vurderer fortløpende hvordan vi kan forbedre oss. Send gjerne en tilbakemelding på hva som kunne vært bedre til [email protected], så kan vi selvsagt forklare det du ønsker. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin