Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mitt firma ble overført til Tinde Energi gjennom et salg av portefølje fra Gnp Energy. Min avtale med pristak på 85øre pr kw ble slettet av dem uten noen form for varsel eller informasjon. Styr unna disse!
Fakturer for sykt høye forskudd. Farlig å være bank. Finner det tvilsomt om framgangsmåten er lovlig.. refererer til overgang fra GNP.
Disse folka gjør en avtale så var avtalen for da inngikk vi et kompromiss slik at jeg ikke skulle forhånds betale mot en noe høyere fast pris i juni kom da sjokket fikk en strømregning på 23060 da ringte jeg og fikk beskjed om at det var nye eiere og de ville ikke ha avtalen men og sette ned strømmen Det gikk ikke har sjekket litt og dette kalles utpressing for at jeg ikke skulle fortsette fastpris. Vist faktisk ikke at ha kunne holde på slik Øystein
Jeg fikk i juli regning av dere og i dag regning av et ukjent selskap for meg som er GNP energy Norge på nesten 5000 kr etter jeg har vært på ferie i en mnd. Og ikke hatt strøm forbi kjøleskap og fryser. Der det også er uvisst hvor lenge strømmen var stengt her i ferie mnd. Da to meldinger om strøm stans kom men ingen bekreftelse på når det kom på igjen. Forbi oppsamling av is i begge frysene kan jeg ikke si hvor lenge strømbrudd har vart. Men fra i dag er jeg ikke kunde verken hos dere eller GNP. Og sak kommer til å bli kjørt videre.
Jeg har vært kunde i selskapet i 10 måneder. Jeg har bare problemer. Det lovede pristaket oppheves ved utgangen av året. Jeg får nå tilfeldige regninger med fantastiske priser. Ingen kontakt mulig på to måneder. verken på e-post eller SMS. ikke mer å logge inn på siden min. det fungerer ikke lenger. Det er helt sykt. Ikke lenger ansvarlig, men fakturering med tre måneders fradrag på forhånd. bare skumle denne avgrunns dårlig service. En 5 års kontrakt og bare søppel.
Aldri opplevd værre... De lurer eksisterende kunde og kutter gode avtaler som de VET de taper på. Styr unna.
Ble ufrivillig flyttet til tinde. Fikk ingen beskjed om dette overhode. Fikk plutselig en forsskuddfaktura på en sum som ikke hang på grep. Deretter er det umulig å få kontakt med de på telefon, og epost er ikke så mye bedre. Etter timelange forsøk når jeg de på telefon. Og får beskjed om at de skal ringe meg opp når mitt problem er sjekket. Ringer aldri opp. Får en ny faktura (der de hevdet at den første var feil). Men fortsatt er det en sum som ikke stemmer med mitt estimerte forbruk. Ikke lyktes i å få kontakt med de etter det. Vil gjerne ha min eksisterende avtale ut bindingstiden, så kjemper litt for det. Men når den er ferdig(eller de ikke ordner opp i surret sitt), bytter jeg på flekken!! Elendig!!