Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk i juli regning av dere og i dag regning av et ukjent selskap for meg som er GNP energy Norge på nesten 5000 kr etter jeg har vært på ferie i en mnd. Og ikke hatt strøm forbi kjøleskap og fryser. Der det også er uvisst hvor lenge strømmen var stengt her i ferie mnd. Da to meldinger om strøm stans kom men ingen bekreftelse på når det kom på igjen. Forbi oppsamling av is i begge frysene kan jeg ikke si hvor lenge strømbrudd har vart. Men fra i dag er jeg ikke kunde verken hos dere eller GNP. Og sak kommer til å bli kjørt videre.
Jeg har vært kunde i selskapet i 10 måneder. Jeg har bare problemer. Det lovede pristaket oppheves ved utgangen av året. Jeg får nå tilfeldige regninger med fantastiske priser. Ingen kontakt mulig på to måneder. verken på e-post eller SMS. ikke mer å logge inn på siden min. det fungerer ikke lenger. Det er helt sykt. Ikke lenger ansvarlig, men fakturering med tre måneders fradrag på forhånd. bare skumle denne avgrunns dårlig service. En 5 års kontrakt og bare søppel.
Aldri opplevd værre... De lurer eksisterende kunde og kutter gode avtaler som de VET de taper på. Styr unna.
Ble ufrivillig flyttet til tinde. Fikk ingen beskjed om dette overhode. Fikk plutselig en forsskuddfaktura på en sum som ikke hang på grep. Deretter er det umulig å få kontakt med de på telefon, og epost er ikke så mye bedre. Etter timelange forsøk når jeg de på telefon. Og får beskjed om at de skal ringe meg opp når mitt problem er sjekket. Ringer aldri opp. Får en ny faktura (der de hevdet at den første var feil). Men fortsatt er det en sum som ikke stemmer med mitt estimerte forbruk. Ikke lyktes i å få kontakt med de etter det. Vil gjerne ha min eksisterende avtale ut bindingstiden, så kjemper litt for det. Men når den er ferdig(eller de ikke ordner opp i surret sitt), bytter jeg på flekken!! Elendig!!
Vi hadde en treårig avtale med Tinde om fastpris, men så ble vi brått flyttet over til ventestøm hos Eliva. Venter fortsatt på beskjed fra Tinde om hvorvidt de har gått konkurs. Forsøkte å kontakte kundeservice, men der sto jeg rett over en time i kø for så å få beskjed om at jeg hadde oversteget køtiden, og deretter ble samtalen brutt.
Når man ringer kundeservice kan man forvente å få tak i noen på telefonen i åpningstiden fra kl. 09:00 - 15:00. Men så får vi en telefonsvarer om at telefonen er stengt pga kurs. Det er ikke godt nok!
Sender ut faktura uten noen forklaringer, og helt uten sammenheng med faktisk eller estimert forbruk. Ren svindel. Totalt umulig å få kontakt med kundeservice på telefon. Vi har forsøkt å ringe gang på gang til forskjellige klokkeslett, men blir alltid brutt etter ca en time. Bare å holde seg vekk fra dette selskapet.