Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna!! Dette er bare lureri, firmaet som solgte avtalen fremstilte dette som som en konkurranse der jeg hadde vunnet 2mnd med strøm til 50% og ta det var ett brudd gebyr på 150,-det de ``glemte`` å fortelle at det var 12 mnd biningstid og at bruddgebyret var 150,- per mnd, pluss en mnd forskudd.. Da jeg tok kontakt med Tinde for å rapportere Valids AS WA`s metode for salg forsvarte de denne praksisen.
Hei Christian, Alle våre selgere oppgir avtaletid og aktuelle priser per måned, både skriftlig og muntlig. Om dette ikke er tilstrekkelig dokumentert så er kundeservice mer en villig til å ordne opp for deg. Ha en fin jul! Malin
Ble ringt opp av en selger fra Tinde.Energi. Har ikke tenkt å bytte strøm nå.! Selgeren kan jeg ringe ut i 2021. Ok, men tror jeg blir i den avtalen jeg har. Nå har jeg fått 2.faktura fra Tinde.Energi,som må betales.Har spurt etter opptak av lydfila,tar ikke opp samtalen. Svindel.!
Hei Harald, Alle salg som gjøres over telefon har et opptak som bekrefter avtalens inngåelse og vilkår, i tillegg til en SMS som må bekreftes skriftlig. I tillegg har man selvsagt 14 dager ubetinget angrerett. Kundeservice hjelper deg gjerne med dokumentasjonen om du tar kontakt. Ha en fin jul! Malin
Ble lurt til å bytte. Hørtes ut som de samarbeida med min tidligere leverandør. Som selvfølgelig ikke stemte. . Hadde aldri bytta til de hadde jeg vist ting var slik. Ville ikke bytte leverandør men det trengte jeg ikke så selger. Ikke la dere lure
Hei Jan, Så trist å høre at informasjonen ikke kom tydelig nok frem. Om du ikke har hatt kontakt med kundeservice ønsker vi gjerne at du sender oss en e-post og beskriver kommunikasjonen som ledet til dette. Ha en fin jul! Malin
Får email hver eneste dag. Finner på unnskyldninger om hvorfor de ikke kan slette meg fra listene sine. Nå er jeg overbevist om at dette firmaet eksisterer kun for å irritere og plage folk.
Hei Vikky, Vi forespør informasjon vi trenger for å hjelpe, og får vi ikke denne er det dessverre ikke noe vi kan gjøre. Vi ønsker bare å hjelpe og gjør det med glede når vi får tilsendt det vi trenger. Ha en fin jul! Malin
Tinde ringte meg og aksepterte ikke at jeg sa at jeg ikke var interessert i strøm fra dem. De insisterte flere ganger på å få mine personalia slik at de kunne registrere min avtale selv om jeg gjentok flere ganger at jeg ikke var interessert. Han som ringte var direkte frekk mot meg da jeg sa at nå måtte han gi seg. Dette er TOTALT UAKSEPTABELT. Dessuten er det umulig å få meldt seg av deres email liste, de fortsetter å sende meg eposter selv etter at jeg har meldt meg av flere ganger.
Hei Hugo, Vi beklager for at du har hatt denne negative opplevelsen og vi vil gjerne ta dette videre. Send oss gjerne en e-post eller ta kontakt med kundeservice på telefon, så vil vi gjerne høre mer om denne samtalen. Vi kan også hjelpe deg å få stanset e-postene som sendes til deg. Ha en fin jul! Hilsen Malin
Dem driver å ringer værtfall 2 ganger i uka. begyner virkelig å bli iriterenes, spesielt da man ikke har strøm fra dem en gang.
Hei Mar, Du kan gjerne ta kontakt med kundeservice, så skal vi reservere deg mot oppringinger fra oss. Hilsen Malin
Ble oppringt av en selger som påsto jeg hadde bedt om info eller deltatt i en undersøkelse og ville gi meg 2 måneder gratis strøm mot en avtale på et halvt år. Jeg var klar for å bytte avtale uansett fordi jeg mente jeg betalte for mye i dagens avtale, men der tok jeg feil. Nå betaler jeg nesten dobbelt så mye som jeg gjorde før og bindingen, og jeg har fått en miljøavtale jeg ikke kan huske jeg har bedt om. De lovet meg e-faktura, men har sendt meg pdf til en epost jeg ikke har brukt på åresvis. Surr og rot, og på kanten til svindel