Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er bra og billig og har en god sørvis. Jeg er meget fornøyd.
Heisann, Så kjekt å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har fornuftige priser på strøm,har ikke noe å klage på.
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hold dere unna. Selgerne fra dette selskapet er så aggressive at har ikke ord. Jeg ble «lurt» inn og har nå avtale der er bubddt til 12 mnd som er dyr å komme ut av.
Hei Thomas, Når selgere som representerer oss tar kontakt ønsker vi selvsagt at all relevant informasjon skal være tydelig formidlet. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta det videre til selgeren det gjelder og se på saken. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og utdyp litt mer om tidspunkt for samtalen og hvilket nummer du ble oppringt fra. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt vedr. strømtilbud. Info om at jeg har reservert meg mot telefonsalg. Selger hevdet at jeg hadde deltatt i en konkurranse hvilket jeg ikke har. Alle som driver telefonsalg skal respektere de som har reservert seg mot telefonsalg!
Hei Bjørg, Om selger har oppgitt at informasjonen din ble registrert i en konkurranse er nok det tilfellet. Det er flere konkurranser vi sponser og arrangerer, og vilkårene for kontakt kan variere. Du kan gjerne ta kontakt med kundeservice om du ønsker å vite mer om hvordan kontaktinformasjonen din ble registrert. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Godt oversikt. Bra med betalings avtale lett å betale etter avtale
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hyggelig og behjelpelig kundeservice, god pris og lett å finne frem
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Oversiktelig når man ble vant til det… men ble IKKE tydelig nok informert om at der var 1år s bindingstid på avtalen, ei heller at jeg nå får to faktura istedenfor en (nettleie for seg) Hadde jeg fått informasjon tydeligere om disse to faktorene så hadde jeg ikke byttet
Hei Heidi, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvsagt å være tydelige om alle avtalens vilkår, og du kan gjerne sende oss en tilbakemelding på [email protected] om du har forslag til hvordan vi kunne vært mer tydelig. Utover det skjønner jeg at du ønsker alt på samme faktura. Vi håper å tilby det i en ikke fjern fremtid, og i mellomtiden koster det heldigvis ikke noe ekstra å betale strøm og nett separat. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin