Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble overrasket over hvor god hjelp jeg fikk av kundeservicen. Fikk raskt svar på det jeg lurte på.
Hei Thomas, Så bra at du er fornøyd med hjelpen du har fått. Gode tilbakemeldinger til våre flinke kunderådgivere setter vi alltid stor pris på. Ha en fin dag videre! Malin
Fikk lavere strømregning i januar, men vanskelig å få tak i kundeservice
Jeg ser at mange er misfornøyde, men personlig har jeg ikke opplevd noe dårlig. Jeg har fått oppfylt mine forventninger, og ikke opplevd problemer.
Hei Marianne, Vi jobber hardt for å forbedre oss, og tar alle tilbakemeldinger svært alvorlig. Derfor er det fint å høre at du er fornøyd med din opplevelse, så vi takker for den gode tilbakemeldingen. Ha en fin dag videre! Malin
Kundeservice var hyggelig og forstå raskt hva problemet mitt var. Kjempefornøyd kunde
Hater å ringe til selskaper for å endre abonnement eller avtaler, men syntes det er enkelt å snakke med de ansatte i kundeservice på Tinde! De var god hjelp til å se på ulike avtaler. Litt mindre ventetid hadde vært fint, men det virket som jeg ringte på en spesielt travel dag.
Hei Kristine, Så hyggelig at du har hatt en god opplevelse med vår kundeservice, vi setter alltid stor pris på positive tilbakemeldinger. Ha en fin dag videre! Malin
Styr unna,de prøver seg,lurer deg mer enn gjerne. Ringer ustanselig,blokkert nå.
Styr unna . De hadde ringt faren min og sagt at kunne at kunne prøve strøm til halv pris i 3 måned etter 1 måned var han ikke fornøyd med bytta til en annen leverandør så for han beskjed om at det er brudd gebyr på 1600kr. Det er ikke greit må jo informere om at det er brudd gebyr.
Hei Adam, Det opplyses skriftlig om bruddgebyr dersom man blir tilbudt en avtale med avtaletid. Men vi tar alltid vurderinger for hver enkelt sak og gjør det vi kan for å hjelpe, så din far kan gjerne ta kontakt med kundeservice dersom det foreligger andre omstendigheter dere ønsker at vi skal ta med i vurderingen. Ha en fin dag videre! /Malin