Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ser at mange er misfornøyde, men personlig har jeg ikke opplevd noe dårlig. Jeg har fått oppfylt mine forventninger, og ikke opplevd problemer.
Hei Marianne, Vi jobber hardt for å forbedre oss, og tar alle tilbakemeldinger svært alvorlig. Derfor er det fint å høre at du er fornøyd med din opplevelse, så vi takker for den gode tilbakemeldingen. Ha en fin dag videre! Malin
Kundeservice var hyggelig og forstå raskt hva problemet mitt var. Kjempefornøyd kunde
Hater å ringe til selskaper for å endre abonnement eller avtaler, men syntes det er enkelt å snakke med de ansatte i kundeservice på Tinde! De var god hjelp til å se på ulike avtaler. Litt mindre ventetid hadde vært fint, men det virket som jeg ringte på en spesielt travel dag.
Hei Kristine, Så hyggelig at du har hatt en god opplevelse med vår kundeservice, vi setter alltid stor pris på positive tilbakemeldinger. Ha en fin dag videre! Malin
Styr unna,de prøver seg,lurer deg mer enn gjerne. Ringer ustanselig,blokkert nå.
Styr unna . De hadde ringt faren min og sagt at kunne at kunne prøve strøm til halv pris i 3 måned etter 1 måned var han ikke fornøyd med bytta til en annen leverandør så for han beskjed om at det er brudd gebyr på 1600kr. Det er ikke greit må jo informere om at det er brudd gebyr.
Hei Adam, Det opplyses skriftlig om bruddgebyr dersom man blir tilbudt en avtale med avtaletid. Men vi tar alltid vurderinger for hver enkelt sak og gjør det vi kan for å hjelpe, så din far kan gjerne ta kontakt med kundeservice dersom det foreligger andre omstendigheter dere ønsker at vi skal ta med i vurderingen. Ha en fin dag videre! /Malin
Ble med i en konkurranse i desember. Ble ringt opp og selger sa jeg kn gi en trøstepremie med halv pris på energi. Jeg sa nei takk men det er min samboer som har strømmen. Jeg he så fått et abonoment på strøm dær. Med 12 mnd bindingstid. Ringte opp og fikk beskjed eg måtte betale for å si opp. Svindel firma
Hei Ole, Det er regler tilknyttet avtaler inngått i samboers/ektefelles navn som vi og andre leverandører må følge. Hvis du har forklart situasjonen til en kunderådgiver som konkluderte med at avtalen er gyldig er det fordi det aktuelle lovverket støtter den beslutningen. Ønsker du en ny vurdering kan du gjerne ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre! /Malin
Selskapet gjorde en feil og registrerte meg i samme slengen som naboen som bestilte strøm hos dem. Jeg bytter altså strømleverandør uten å selv be om det. Bra jobbet..De ( og jeg) fikk vite om saken da «manglende betaling» ble sendt ti Kredinor. Fikk videre ingen beklagelse og ingen oppfølging. Ved spørsmål om refusjon så svarer de meg ikke. Forvent en dårlig avtale og dårlig kundeopplevelse.. og er du riktig heldig så flytter du over til Tinde uten å be om det selv ! Hold deg langt unna !
Hei Andreas, Vi forsøker alltid å være løsningsorienterte, men vi tar også mot tilbakemeldinger dersom man opplever at saken ikke blir behandlet godt eller raskt nok. Det er mulig å be om en ny vurdering eller en annen kundebehandler, å kvalitetsjekke våre egne vurderinger er det minste vi kan gjøre dersom du føler saken ikke får oppfølgingen du trenger. Ha en fin dag videre! /Malin