Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en telefon fra en selger på Tinde. Fikk 2 måneder med gratis strøm og forvaltningspris fra tredje måned. Syns at det er greit med en god og forutsigbar avtale.
Hei Ali, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din. Hvis det skulle være noe vi kan hjelpe med i fremtiden er det bare å kontakte våre hyggelige medarbeidere på kundeservice. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt av Tinde hvor de sa at jeg hadde vunnet en konkurranse. Da sa jeg at jeg ville vite hvilken konkurranse det var. Det var en intern konkurranse i Tinde var svaret. Da sa jeg at jeg ville vite hva en intern konkurranse går ut på. Det var en konkurranse uten min viten sa selgeren, og at jeg hadde vunnet 2 måneder med gratis strøm. Da spurte jeg hvordan jeg kan vinne en konkurranse jeg ikke vet at jeg er med på. Nææh, nummeret mitt var blitt trukket ut sa selgeren da. Dette er uetisk og en frekk måte å rekruttere/lure inn kunder på. Gadd vite hvor mange uskyldige eldre mennesker de har lurt på denne måten? Er det virkelig lovlig å holde på slik? STYR UNNA!
Hei Merethe, Vi må bare beklage for selgers oppførsel her, vi ønsker selvsagt at de skal være tydelige og dele informasjonen som blir forespurt. Vi tar tilbakemeldingen din videre og ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Var tvilende , men dessverre godtok jeg avtalen. Men i ettertid har jeg lest at flere har blitt utsatt for det samme. Tinde Energi kan ikke bevise hvor jeg skulle hva deltat, og hvor det har fått min epost ifra. Skriver brev om at jeg missliker dette, å har ikke har tilit til de som selskap og ønsker avbrud. Men da er det 12mnd bindling som de ikke vil gjøre untak fra. Styr unna og svare ikke på direkten ved slike oppringninger. Alt går så fort når selger snakker, og det er bare en kort SMS som underlag. Ved OK på denne er du helt bundet, men det er 14 dager angrefrist, men denne overholdt ikke jeg, og dermed i lomma på de.
Hei, Det er beklagelig at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice, så kan vi finne en god løsning sammen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt med beskjed om at jeg hadde vunnet en konkurranse hvor jeg får 2 mnd gratis strøm og etter dette 79 kr mnd. Han snakket fryktelig fort og jeg hadde problemer med å få med meg detaljene, jeg tenkte at det hadde noe med spørreundersøkelsene rundt korona jeg hadde svart på flere ganger, så reagerte ikke da han snakket om en konkurranse. Uansett så oppfattet jeg det slik at det var en fastpris på 79 kr mnd uten flere andre kostnader. Hørtes for godt ut til å være sant. Ba han om å sende meg detaljene og fikk sms hvor det ikke sto noe om strømpris. Sjekket med Tinde etterpå som sier strømmen kommer i tillegg. Droppet tinde. Jeg kontaktet strømselskapet jeg har i dag, fikk 2 mnd gratis der. Føler Tinde prøvde å lure meg
Hei, Det er beklagelig om det ikke har kommet klart frem hvilke priser som gjelder for avtalen, og det er bra kundeservice fikk klartgjort misforståelsen. Vi setter pris på tilbakemeldingen og sender det videre til selgerne. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt av en lurendreier. Jeg vant på noe jeg ikke har deltatt på, gratis strøm i to måneder. Fikk en faktura på kr.169,- + kr.169,- for de to "gratis" månedene jeg hadde vunnet. Måtte betale kr.79,- i faste måneds ledd, og strøm til forvaltnings priser pr. kwh. Ved oppsigelse var det bruddgebyr på kr.150,- Mnd. av gjenværende måneder av bindingstid + en i forskudd. Useriøst og på kanten av svindel med to streker under svaret.
Hei Hermonsen, Det er leit å høre at du er misfornøyd med avtalen din. Ta gjerne kontakt med kundeservice så finner vi en god løsning til deg. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt av selger som sa jeg hadde blitt trukket ut som vinner i en konkurranse. Jeg har aldri deltatt i noen konkurranse. Ble tilbudt to måneders gratis strøm mot en bindig på 12 mnd. Da jeg etter en lengre salespitch om hvor lurt dette var sa jeg at jeg tror jeg takker nei til tilbudet ditt la selger på uten å si noe som helst.
Hei Petter, Oppførselen til selger her er selvsagt uakseptabelt og vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Jeg var tidligere kunde hos Hudya Power. Så flyttet jeg til et annet strømselskap fordi jeg fikk en god avtale med bonuspoeng. Så ønsket jeg et mer stabilt kundeforhold og valgte et strømselskap på Gol. Plutselig får jeg en e-post fra Tinde Energi der de ønsker meg velkommen som kunde. I samme e-post står det at jeg blir kunde dagen etterpå. Dette kom helt ut fra det blå. Jeg valgte å overse e-posten, regnet med at det var en glipp at e-posten ble sendt til meg. Jeg hadde jo ikke hatt noe kundeforhold hos Hudya på flere måneder. Men kort tid etter ser jeg at jeg ikke har noe abonnement hos strømselskapet mitt på Gol og fra min nettleverandør står Tinde Energi som leverandør. Tinde har kjøpt opp kundeporteføljen fra Hudya, men hvordan i alle dager har de fått til å flytte meg over som kunde - uten mitt samtykke? Jeg hadde gjort en del flid med kundeforholdet jeg hadde, blant annet opprettet gjennomfakturering av nettleie, og så kommer altså Tinde og tar seg til rette sånn uten videre. Det er helt uakseptabelt, uansett hvordan de måtte løse dette i ettertid. Det må jo være brudd på flere lovverk. Jeg er forøvrig helt døv, så de kan ikke ha lurt til seg noe samtykke, for jeg snakker aldri i telefon :-(
Hei Aleksander, Jeg ser du har vært i kontakt med kundeservice, og håper du har fått et tilfredsstillende svar på problemstillingen din. Hilsen Tinde Energi v/ Malin