Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble med i en konkurranse hvor jeg kunne vinne gavekort på ikea og man godkjente da at tinde energi kunne kontakte meg. De ringte hver dag til sent på kvelden. Tok til slutt telefonen hvor selger sier jeg er finalist i konkurransen og at jeg må svare ja på en melding til et strømtilbud. Jeg svarte nei og da ble jeg ringt opp igjen hvor jeg forklarte at jeg ikke ønsker tilbudet. Selger ble svært irritert og prøvde å lure meg til at det hun drev med ikke var telefonsalg men en del av konkurransen. Hun sa at jeg ikke kunne være med i trekningen til konkurransen lenger hvis jeg ikke takket ja. Synes det er rart å velge en salgsmetode hvor alle som er med i konkurransen har blitt finalister og hvis man ikke kjøper strømmen så får man ikke være med videre i konkurransen. Oppsummert så følte jeg at selger prøvde å lure meg og var lite imøtekommen.
Hei Maria, Her må vi bare beklage selgers oppførsel, og det du har blitt fortalt her stemmer rett og slett ikke. Deltakelse i konkurransen avhenger ikke av at du aksepterer strømavtalen, det skal være et vennlig tilbud som alle selvsagt står helt fritt til å takke nei til. Vi vil gjerne undersøke hvilken selger du har kontakt med, så hvis du kunne sendt oss en e-post til [email protected], kopiert inn det du har skrevet her og lagt til telefonnummeret ditt så skal vi ta dette direkte med den aktuelle selgeren. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Var uheldig/dum og var med på en konkurranse om gavekort på ikea, og da begynte det. Tok telefonen da den ringte og brukte en tid til å høre på en selger som snakket i ett sett. Fikk ikke med meg alt hun sa for linja var dårlig. Da hun var ferdigsnakket, sjekket jeg renommeet til Tinde og hadde lite lyst til å begi meg ut i noe sånt. Svarte dermed ikke ja på smsen som ble sendt.. og siden da har de ringt jevnt og trutt. har jo blokkert nummeret, og talte oppringningene idag. Virker som om folket har frihelger for de ringer ikke så mye fredag og aldri lørdag og søndag.
Hei Inger, Jeg forstår at det er plagsomt å bli oppringt så mange ganger. Det enkleste i slike situasjoner er å ta telefonen og si at du ikke ønsker å bli oppringt flere ganger, eller kontakte oss på kundeservice så vi kan få fjernet nummeret ditt for deg. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Hei! Jeg deltok i en konkurranse (la inn e-postadresse) hvor man kan vinne gavekort på 100 000 på IKEA. Ble dagen etterpå oppringt av en selger fra tinde som sa jeg var en av femti som var trukket ut som «finalist». Jeg ble spurt om jeg ønsket halv pris på strøm, og jeg svarte at jeg måtte vente med å svare på dette, men at jeg ønsket tilbudet på mail så jeg kunne vurdere senere. Til slutt (etter å ha blitt oppringt av to forskjellige selgere) svarte jeg at jeg ikke ønsket dette tilbudet nå da jeg har fått tilbud av annen strømleverandør. Jeg takket dog høflig for tilbudet. Da svarte selgeren «ja, om du ønsker skjulte kostnader fra ..navn på strømleverandør) så er det selvsagt helt i orden for oss» og slang på røret. Dette er pågående og lite hyggelig kundeservice som ikke setter tinde i noe godt lys.
Hei Maria, Dette var ikke noe hyggelig lesning. Dette er ikke oppførsel vi ønsker fra våre selgere, og jeg forstår veldig godt at du reagerer. Vi gir en tilbakemelding til salgsavdelingen, men ta gjerne kontakt med kundeservice på 321 78 090 eller [email protected] så kan vi finne frem til den aktuelle selgeren. I mellomtiden ønsker vi deg en fin dag videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Hun starter med å gratulere med at jeg har blitt trukket ut til å få 2mnd. med halv pris på strøm. Hun fortsetter å prate som en foss. jeg slipper ikke til. det ender med at hun sier at da gjenstår det bare for meg å svar ja på en tekstmelding som hun skal sende. helt uakseptabel salgsmetode. jeg konfronterte henne til slutt med at hun var veldig aggressiv i salgsmetoden. da la hun på.
Hei Alf, Vi ønsker selvsagt at ingen skal være usikre på hva de sier ja til, så det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Du kan gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så kan vi få informasjonen vi trenger for å finne frem til den aktuelle selgeren, og en tilbakemelding blir uansett gitt til avdelingen i sin helhet. Kundeservice kan nås på 321 78 090 eller [email protected]. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Fikk en hyggelig selger på døra som ga meg 2 måneder med gratis strøm. Produktet virker bra og jeg gleder meg til en lavere strøm regning!!
Hei Simen, Så hyggelig med positiv tilbakemelding! Jeg har videresendt den til avdelingen og de blir nok veldig glade for at du har tatt deg tid til å skrive om dem. Vi takker for det og ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Har nå brukt tinde energi i et år og er superfornøyd! Aldri før fått så lave regninger. Anbefales!
Jeg pleier aldri å skrive negative omtaler om selskaper, men etter å ha opplevd mitt livs verste forsøk på salg (egentlig bedrageri) velger jeg å dele min opplevelse med Tinde Energi for å forhindre at andre kan sitte igjen med følelsen av å ha blitt lurt. Ble ringt opp og fortalt at min mailadresse var blitt trukket ut som vinneren av en konkurranse med 2 måneders gratis strømregning i premie. Da jeg spurte om hvilken konkurranse dette gjaldt, sa vedkommende at det en i regi av "Bø i Sommerland". Svarte med at jeg aldri hverken har vært i Bø i Sommerland eller meldt meg på en slik konkurranse, og det var da tydelig at selgeren ble tatt på sengen. Vedkommende klarte ikke å forklare hvilken konkurranse det gjaldt og mumlet så videre at "nei, det var egentlig en konkurranse i REGI av Tinde Energi..." og at det var en konkurranse på nett... Hen spurte også om hvilken strømleverandør jeg hadde, og jeg svarte Fjordkraft. Dersom jeg takket ja til premien, skulle de betale Fjordkraft for mine strømregninger ut året og så sende meg faktura for de to månedene med HALV PRIS. Altså, hen begynte salgspitchen med å si at jeg hadde VUNNET GRATIS STRØM og, etter et par minutter med dialog, gikk hen over til å si at Tinde Energi ville dekke 50% av strømutgiftene mine hos Fjordkraft ut året. Jeg ble også løyet til og fortalt at jeg ikke trengte å avbestille eller melde meg av noe som helst etter de to månedene med strøm til halv pris. Fullstending villendene markedsføring, for jeg ble for Guds skyld ikke informert om at jeg ville ha innngått en avtale med Tinde Energi og gått VEKK fra strømavtalen min med Fjordkraft, hadde jeg takket ja til "tilbudet" (tidligere PREMIE). Misvisende forsøk på salg!!! Bør klages inn! STYR UNNA. De klarer sikkert å lure med seg eldre personer med denne uforskammede foretningspraksisen!
Hei Alex, Oppførselen du beskriver her er helt uakseptabel fra vår side og vi skal mer enn gjerne ta dette direkte med selgeren det gjelder. For å finne frem til det ønsker vi gjerne at du tar kontakt med kundeservice på 321 78 090 eller [email protected], så kan vi fortsette dialogen og få informasjonen vi trenger der. Vi beklager at du fikk denne opplevelsen med en selger som representerer, og vi ønsker å ta tak i det slik at den aktuelle selgeren får konsekvenser for dette er ikke akseptabelt. Hilsen Tinde Energi v/Malin