Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var uheldig/dum og var med på en konkurranse om gavekort på ikea, og da begynte det. Tok telefonen da den ringte og brukte en tid til å høre på en selger som snakket i ett sett. Fikk ikke med meg alt hun sa for linja var dårlig. Da hun var ferdigsnakket, sjekket jeg renommeet til Tinde og hadde lite lyst til å begi meg ut i noe sånt. Svarte dermed ikke ja på smsen som ble sendt.. og siden da har de ringt jevnt og trutt. har jo blokkert nummeret, og talte oppringningene idag. Virker som om folket har frihelger for de ringer ikke så mye fredag og aldri lørdag og søndag.
Hei Inger, Jeg forstår at det er plagsomt å bli oppringt så mange ganger. Det enkleste i slike situasjoner er å ta telefonen og si at du ikke ønsker å bli oppringt flere ganger, eller kontakte oss på kundeservice så vi kan få fjernet nummeret ditt for deg. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Hei! Jeg deltok i en konkurranse (la inn e-postadresse) hvor man kan vinne gavekort på 100 000 på IKEA. Ble dagen etterpå oppringt av en selger fra tinde som sa jeg var en av femti som var trukket ut som «finalist». Jeg ble spurt om jeg ønsket halv pris på strøm, og jeg svarte at jeg måtte vente med å svare på dette, men at jeg ønsket tilbudet på mail så jeg kunne vurdere senere. Til slutt (etter å ha blitt oppringt av to forskjellige selgere) svarte jeg at jeg ikke ønsket dette tilbudet nå da jeg har fått tilbud av annen strømleverandør. Jeg takket dog høflig for tilbudet. Da svarte selgeren «ja, om du ønsker skjulte kostnader fra ..navn på strømleverandør) så er det selvsagt helt i orden for oss» og slang på røret. Dette er pågående og lite hyggelig kundeservice som ikke setter tinde i noe godt lys.
Hei Maria, Dette var ikke noe hyggelig lesning. Dette er ikke oppførsel vi ønsker fra våre selgere, og jeg forstår veldig godt at du reagerer. Vi gir en tilbakemelding til salgsavdelingen, men ta gjerne kontakt med kundeservice på 321 78 090 eller [email protected] så kan vi finne frem til den aktuelle selgeren. I mellomtiden ønsker vi deg en fin dag videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Hun starter med å gratulere med at jeg har blitt trukket ut til å få 2mnd. med halv pris på strøm. Hun fortsetter å prate som en foss. jeg slipper ikke til. det ender med at hun sier at da gjenstår det bare for meg å svar ja på en tekstmelding som hun skal sende. helt uakseptabel salgsmetode. jeg konfronterte henne til slutt med at hun var veldig aggressiv i salgsmetoden. da la hun på.
Hei Alf, Vi ønsker selvsagt at ingen skal være usikre på hva de sier ja til, så det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Du kan gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så kan vi få informasjonen vi trenger for å finne frem til den aktuelle selgeren, og en tilbakemelding blir uansett gitt til avdelingen i sin helhet. Kundeservice kan nås på 321 78 090 eller [email protected]. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Fikk en hyggelig selger på døra som ga meg 2 måneder med gratis strøm. Produktet virker bra og jeg gleder meg til en lavere strøm regning!!
Hei Simen, Så hyggelig med positiv tilbakemelding! Jeg har videresendt den til avdelingen og de blir nok veldig glade for at du har tatt deg tid til å skrive om dem. Vi takker for det og ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Har nå brukt tinde energi i et år og er superfornøyd! Aldri før fått så lave regninger. Anbefales!
Jeg pleier aldri å skrive negative omtaler om selskaper, men etter å ha opplevd mitt livs verste forsøk på salg (egentlig bedrageri) velger jeg å dele min opplevelse med Tinde Energi for å forhindre at andre kan sitte igjen med følelsen av å ha blitt lurt. Ble ringt opp og fortalt at min mailadresse var blitt trukket ut som vinneren av en konkurranse med 2 måneders gratis strømregning i premie. Da jeg spurte om hvilken konkurranse dette gjaldt, sa vedkommende at det en i regi av "Bø i Sommerland". Svarte med at jeg aldri hverken har vært i Bø i Sommerland eller meldt meg på en slik konkurranse, og det var da tydelig at selgeren ble tatt på sengen. Vedkommende klarte ikke å forklare hvilken konkurranse det gjaldt og mumlet så videre at "nei, det var egentlig en konkurranse i REGI av Tinde Energi..." og at det var en konkurranse på nett... Hen spurte også om hvilken strømleverandør jeg hadde, og jeg svarte Fjordkraft. Dersom jeg takket ja til premien, skulle de betale Fjordkraft for mine strømregninger ut året og så sende meg faktura for de to månedene med HALV PRIS. Altså, hen begynte salgspitchen med å si at jeg hadde VUNNET GRATIS STRØM og, etter et par minutter med dialog, gikk hen over til å si at Tinde Energi ville dekke 50% av strømutgiftene mine hos Fjordkraft ut året. Jeg ble også løyet til og fortalt at jeg ikke trengte å avbestille eller melde meg av noe som helst etter de to månedene med strøm til halv pris. Fullstending villendene markedsføring, for jeg ble for Guds skyld ikke informert om at jeg ville ha innngått en avtale med Tinde Energi og gått VEKK fra strømavtalen min med Fjordkraft, hadde jeg takket ja til "tilbudet" (tidligere PREMIE). Misvisende forsøk på salg!!! Bør klages inn! STYR UNNA. De klarer sikkert å lure med seg eldre personer med denne uforskammede foretningspraksisen!
Hei Alex, Oppførselen du beskriver her er helt uakseptabel fra vår side og vi skal mer enn gjerne ta dette direkte med selgeren det gjelder. For å finne frem til det ønsker vi gjerne at du tar kontakt med kundeservice på 321 78 090 eller [email protected], så kan vi fortsette dialogen og få informasjonen vi trenger der. Vi beklager at du fikk denne opplevelsen med en selger som representerer, og vi ønsker å ta tak i det slik at den aktuelle selgeren får konsekvenser for dette er ikke akseptabelt. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt som den heldige vinneren av en konkurranse. Det stemmer at jeg har deltatt i en konkurranse om å vinne gavekort på IKEA, sponset av Tinde. Nå hadde jeg ikke vunnet gavekortet på IKEA, men var 1 av 20 heldige som kunne få gratis strøm i 2 måneder.. Litt sært å vinne noe jeg ikke har bedt om, men ser jo av alle omtaler under at det tydeligvis er et av Tinde sine salgstriks å utpeke personer som vinnere. Kan ikke forstå at dette skal være lovlig markedsføring. Uansett, selgeren sa at jeg ikke måtte bytte strømleverandør siden de har samarbeid med Lyse. Etter mange ord og gratulasjoner fikk jeg mot slutten av samtalen med meg at dette kostet 79kr/mnd og at det var snakk om en 12 mnd avtale, med bruddgebyr. Jeg skulle få en sms jeg bekreftet å motta premien min på, og jeg spurte om den inneholdt avtalevilkår som jeg selvfølgelig vil lese gjennom før jeg aksepterer noe. Fikk sms og ny telefon etter 30 sekunder. Noen som ikke ønsker at nye kunder leser gjennom vilkårene? I den nye samtalen var gevinsten min gått fra 2mnd gratis strøm, til 2mnd strøm med halv pris. Fort gjort å glemme seg når de har så mange "premievinnere". Dette opplevdes veldig useriøst. Og hvis jeg på et senere tidspunkt skal vurdere å bytte strømleverandør er Tinde nå nederst på listen. Med mindre jeg da plutselig vinner gavekortet på IKEA, som jeg faktisk har meldt interesse for ;)
Hei Kristine, Våre eksterne selgere ringer opp alle som melder seg på våre konkurranser for å tilby en god strømavtale, men vi ønsker ikke at de skal fremstille det slik du har opplevd her. Vi har tidligere hatt en kampanje med to måneders gratis strøm som nå er redusert til halv pris i tilsvarende periode, men det unnskylder ikke selgers feil uavhengig av om det var en glipp eller intensjonelt. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen, og vi vil definitivt ta dette videre til selgerne. Om du ønsker å dele mer om din opplevelse eller hjelpe oss å finne frem til selgeren som kontaktet deg kan du gjerne gi kundeservice en lyd på 321 78 090 eller [email protected]. Hilsen Tinde Energi v/Malin