Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service, ,grei oversikt og hyggelige ansatte.Har ikke mer å tiføye
Hei Unni. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre ansatte og at du synes alt er fint og oversiktlig. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.
Enkel faktura, bra pris, ingenting å utsette. Oppfølging i kundeforholdet bra.
Hei hei Stine. Det er herlig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Om det noen gang skulle være noe du lurer på kan du alltids ta kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så hjelper vi deg med hva enn du måtte lure på. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Vi hadde besøk av en selger her i Horten 07.08.2021. Han presenterte seg for å komme fra Forbrukerrådet. Virket ikke troverdig, så vi avviste han. Han ble forbanna og trua både ansatte og kunder i vår butikk.
Hei Ruben. Dette er ikke en godkjent opptreden fra våre eksterne selgere. Send oss gjerne en E-post med den informasjonen du husker om selger slik at vi kan ta tak i dette videre. Ønsker deg en fortsatt flott dag videre. Hilsen Emil
Disse ringer deg opp etter at du har indikert at du gjerne vil være med på konkurransen de har gående på facebook. Gir inntrykk av at det bare er å svare ja på sms du får etterpå for å delta. I stedet brukes sms-svaret som bekreftelse på at du vil bytte strømleverandør! Fikk plutselig en avtale med 12 mnd binding. Kundeservice er elendig, og ville ikke ordne opp i dette. Sender i stedet et bruddgebyr på 1350 kr når man vil ut av dette. Overhodet ikke en seriøs strøm-leverandør.
Heisann. Det er kjedelig å høre at selger ikke har vært så åpen som vi skulle ønske, men du skal ha blitt godt informert om avtalen både av selger og på sms'en du svarte ja på. Send oss gjerne en mer utfyllende E-post([email protected]) om hvordan samtale med selger gikk slik at vi kan ta tak i dette for å unngå lignende hendelser i fremtiden. Våre kundebehandlere gjør sitt beste for å løse de sakene de får på en god måte for alle parter. Håper du har en super dag videre. Hilsen Emil.
Det var meget greit med de 2mnd med halv strøm da jeg begynte som kunde hos tinde og er fortsatt fornøyd med prisen på de siste regningene. Har ingenting å klage på!
Hei Liv. Så flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Det er også kjempe hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en omtale her på bytt.no Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Det forsvant.. Jeg skrev nesten et brev her, så bare forsvant siden for meg. Men jeg går videre med denne vanvittig frekke og tvilsomme saken! Uhørt, og har aldri blitt behandla sånn - av noen.
God dag Diddi. Vi kan dessverre ikke hjelpe til om internett siden din blir oppdatert og tidligere tekst du har skrevet blir borte. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om du lurer på noe. Vi behandler alle våre kunder med respekt og forståelse. Ønsker deg en flott dag videre. Hilsen Emil.
Selger sa det kostet meg 150 hvis jeg valgte å bryte bindingstid og bytte og halv pris på neste regning. Fikk dobbel pris på neste regning og nå sier de at må betale 150 kroner per måned. Selv om dette ikke er nevnt eller kommunisert på en god måte da jeg tok avtalen. De svarer ikke på Mail og bare skylder på covid 19 når det passer seg. Har lyst å finne noen i dette firmaet og sette til veggs for å ha lurt meg. Alle strøm firmaer er en mafia. Men disse er på et eget plan uærlige..
Hei Bjarne. Vår eksterne selger skal ha informert godt om avtale vilkårene du har, dette skal også ha blitt sendt skriftlig på SMS. Du skal ha fått halv pris på ditt strømforbruk de 2 første månedene du var kunde, om du skulle hatt noen spørsmål angående faktura er vi alltids tilgjengelige på telefon +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00. Vi beklager om vi har vært sene med å svare på din E-post, men det har vært mye pågang i det siste, spesielt nå som det har vært sommerferie. Vi er åpne om de avtalene vi har og ønsker selvfølgelig at du skal føle deg godt behandlet etter at du har vært i kontakt med oss. Ønsker deg en god dag videre. Hilsen Emil.