Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgere som unnlater å informere riktig , grusomt å ha med de å gjøre. Ikke anbefales
Hei. Det er kjedelig å høre at selger har vært unnvikende under samtalen. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe vi kan svare på angående avtaler hos Tinde eller om du har lyst til å gi en mer utfyllende tilbake melding om selger slik at vi kan ta det videre. Hilsen Emil
Helt greit og rimelig alternativ! Grunnen til at jeg skiftet er hensynet til lokale aktører, i dette tilfellet Haugaland kraft.
Hei. Det er godt å høre at du har hatt en god opplevelse her hos oss, og var fornøyd med den avtalen du hadde. Flott å høre at du har funnet en leverandør du er fornøyd med! Om det skulle forandre seg i fremtiden så er du alltid hjertelig velkommen tilbake til gode avtaler her hos oss i Tinde ;) Hilsen Emil
Ble oppringt av selger fra Tinde. Også her at jeg hadde vunnet i en konkurranse og at jeg kan få 2 måneder med halv pris på strøm og billigere en de jeg hadde videre. Dum så jeg var takket jeg ja da jeg tenkte på å prøve en ny leverandør og at min tidligere strømleverandør Kanskje ville komme med tilsvarene. Min gamle leverandør ringte seinere og ønsket meg tilbake og kom selvfølgelig med ett godt tilbud. Tenkte at jeg ville takke ja da jeg har vært fornøyd tidligere. De skulle ordne alt sammen med bytte tilbake. Og nå fikk jeg faktura fra Tinde på 3300kr for brudd på avtale. Dette skal taes videre med Forbrukerrådet. Aldri mere Tinde og anbefaler de ikke til noen. Rent lureri.
Heisan. Våre eksterne selgere ringer ut med avtaler til alle som har vært med på noen av konkurransene som er sponset av Tinde eller hatt Tinde som samarbeidspartnere. Avtalen som tilbys er ikke en premie, men et tilbud vi tilbyr alle nye potensielle kunder, men det er kjedelig å høre at selger har fremhevet dette som en premie. Det er flott å høre at du fikk et godt tilbud fra en annen leverandør du ble fornøyd med. Det høres ut som at du har fått tilsendt en bruddgebyr-faktura i henhold til avtalen du inngikk, det kan skje når vi ikke mottar angrerett og det foreligger en avtaletid. Informasjon om angrerett og bruddgebyr skal ha blitt informert om i SMS bekreftelsen og under samtale med selger, for vi ønsker ikke at noen skal føle seg lurt etter å ha vært i kontakt med oss. Hilsen Emil
Jeg oppfatter Tinde Energi som svært seriøs og imøtekommende når jeg har hatt kontakt med de. Meget hyggelig personell på kundekontakt, hjelpsom og lydhøre.
God dag. Så hyggelig å høre, for målet vårt er at alt hos oss skal bli tatt på en seriøs og profesjonell måte uansett hvilken type henvendelse det skulle gjelde. Hilsen Emil
For å ha meg som kunde mer enn ett år, som er bindingstid, må dere ha flere mnd enn de 2 første til halv pris. Det er for å holde på deres kunder. Ellers vil jeg se etter en annen leverandør når bindingstiden er over. For strøm er strøm uansett hvor fra. Jeg er ute etter det billigste 😀
Hei. Vi får stadig nye avtaler som blir tilgjengelig etter tiden som går, og så fort avtaletiden på din nåværende avtale er utgått kommer vi selvfølgelig med et nytt tilbud om du skulle ønske å fortsette som kunde hos oss. Vi har jo selvfølgelig andre avtaler som ikke inkluderer binding, men da har de nok heller ikke 2 måneder med halv pris i starten heller dessverre. Kontakt oss gjerne på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] for en hyggelig og uforpliktende samtale om våre strømavtaler eller om det skulle være noe annet du lurer på. Hilsen Emil
Ble oppringt fra en selger med en mobil dom er eid av tinde energi. Som andre har skrevet så fikk jeg vite st var en av finalistene i en trekning jeg var med i og ville bare sjekke at han hadde rett info. Dårlig norsk var det og til slutt avslørte han seg. Om jeg ville ha faktura på denne adresse. Da gikk det et lys opp for meg og han måtte innrømme at han nå ville bytte fra dagens strømleverandør til Tinge energi. Sånn er bare ikke lov. Og han blandet ikke noe. Dette var en godt planlagt samtale for å lure meg. Heldigvis ødela karen for seg selv med dårlig norsk. Skam dere Tinde Energi. Sånn får dere ikke kunder
Hei. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre eksterne selgere. Vi ønsker jo selvfølgelig ikke at noen som har snakket med våre selger skal føle seg lurt på noen som helst måte. Tusen takk for din tilbakemelding angående situasjonen. Send oss gjerne en E-post til [email protected] med ditt telefon nummer, selger sitt telefon nummer, når og hvem du har snakket med slik at vi kan kvalitetssikre utgående samtaler på best mulig måte. Hilsen Emil
Jeg deltar nesten aldri i konkuranser i sosiale medier, men Tinde Energi hadde 4. juni gleden av å ringe å fortelle meg at jeg hadde vunnet en av premiene i en konkurranse på facebook. Jeg ba om en forklaring på når og hvor jeg hadde deltatt, men det kunne ikke personen i telefonen svare på, bare at jeg "hadde vunnet en av premiene". For å vinne premien måtte jeg oppgi min nåværende strømleverandør, forbruk og noe annen informasjon slik at jeg skulle få "to måneders gratis strøm av Tinde". Jeg spør litt til, for å få oppklart hvilken konkurranse jeg deltok i, men da legger personen til slutt på. En uke senere starter oppringing med telefonsalg, til tross for ÅPENBART manglende samtykke... Måten Tinde Energi opererer på her kvalifiserer til stryk fra meg :) Tinde kan få noen gram tvil av meg, i og med at dette kan ha vært forsøk på svindel, men det ble ringt fra et telefonnummer som er registrert hos Tinde Energi AS alle gangene.
Hallo. Vi bruker eksterne Telemarketing byråer som utfører salg på vegne av oss og her blir det litt overdrevet om det tilbudet som faktisk gjelder. Vi ønsker selvfølgelig ikke at selger skal komme med misledende informasjon om hvorfor de ringer eller vise frem avtalen vår som en premie, ettersom at den tilbyr vi alle våre nye potensielle kunder uavhengig av konkurransen de var med på. Slike misforståelser tar vi svært alvorlig, da det kommer hverken oss eller våre kunder til gode. Tusen takk for din tilbakemelding angående situasjonen. Send oss gjerne en E-post til [email protected] med når, hvem og hvordan samtalen gikk slik at vi kan ta tak i det fortest mulig å unngå lignende situasjoner i fremtiden. Hilsen Emil