Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi inngikk en 3-årig avtale i juni i år. Denne så ikke spesielt gunstig ut før nå nettopp, men den har et pristak på 48 øre, så nå er den gull verd. For et par dager siden fikk vi en e-post fra Tinde. Der skriver de at de vil oppheve pristaket på avtalen fra 1. januar. De skylder på høye strømpriser og prognoser som sier at de vil forbli høye. Jeg forstår at de nå ser at de tjener mindre enn de kunne gjort, men en avtale er tross alt bindende for begge parter. Dette ser ut som et forsøk på å svindle kundene, og jeg vil ikke godta det.
Hadde en meget hyggelig samtale med kundebehandler - som bekreftet min fastprisavtale.
Utmerket erfaring med Tinde, og oppfølging under veis.Veldig fornøyd kunde.
Meget imøtekommende og vennlige kundebehandlere. Gir raske samt gode svar på evt spr, løsningsorienterte, får følelsen av at de virkelig vil hjelpe deg
Ble oppringt av ei meget hyggelig dame, fra dere i dag. Dette var en super hyggelig samtale, som gjør at jeg føler det godt å være kunde hos Tinde. Jeg var Hafslund kunde før, å var veldig fornøyd med dem. I tiden som nå har gått som Tinde kunde, har jeg blitt meget fornøyd med Tinde. Når man får en så posetiv og hyggelig person på tlf i fra Tinde, å at man er fornøyd med avtalen med Tinde. Ja da vil jeg garantert fortsette som kunde. Tusen takk til Tinde for en bra avtale, og hjertelig takk for en samtale som har lyst opp hverdagen min. God Jul og et Riktig Godt Nytt År til dere alle. Mvh En meget fornøyd kunde.