Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blokkerer alle numrene de ringer fra. For noe mas! Kan disse folka ta seg en bolle og ta et hint? De har ringt meg 55 ganger ila de siste månedene! Er det mulig?? Kommer aldri til å bli kunde hos dem.
Hei Benedicte, Jeg forstår at det er frustrerende å bli oppringt så mange ganger, men tar du kontakt med kundeservice så vil vi gjerne hjelpe deg å stanse det. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Jeg meldte meg på en julekalender i regi av tinde, og forventet markedsføring i forbindelse med denne. Det jeg ikke forventet var at selv etter jeg flere ganger har svart at jeg ikke er interessert i tilbudet deres (halv pris på strøm frem til februar) så ringer de 2-3 ganger om dagen. Hittil uken har de ringt meg 12 ganger. I tillegg opplever jeg selgeren som veldig frekke - de skal bare bekrefte mailen din, og vite hvilket selskap du får strøm av i dag, før du blir overført uten å selv be om det. Når jeg svarer høflig at jeg ikke er interessert virker selgerne irriterte og legger på uten å si noe, og så blir jeg ringt opp igjen dagen etter.
Hei Tilde, Dette er ikke oppførsel vi ønsker fra selgerne. I telefonsalg er det vanlig praksis å gjøre flere forsøk dersom man ikke svarer, men ikke 2-3 ganger om dagen og i alle fall ikke etter du har gitt uttrykk for at du ikke ønsker tilbudet. Send gjerne kundeservice en e-post med telefonnummeret ditt, så skal vi hjelpe deg med å få stanset oppringingene dersom du fortsatt mottar dem. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Ble oppringt med beskjed om at jeg hadde vunnet en konkurranse hvor jeg får 2 mnd gratis strøm og etter dette 79 kr mnd. Oppfattet jeg det slik at det var en fastpris på 79 kr mnd uten flere andre kostnader. Hørtes for godt ut til å være sant. Ble oppring noen uker senere av forrige strømleverandør som forklarte at strømmen kommer i tillegg og at Tinde ikke benytter spotpris på strømmen slik at strømkostnaden ville bli mye høyere. Han hadde snakket med flere som hadde blitt oppringt av Tinde og lurt på samme måte. Føler Tinde prøvde å lure meg og nå må jeg betale for 10 måneder fordi jeg lot meg lure..
Hei Thomas, Du har fått en forvaltningsavtale som innebærer strategiske innkjøp av strøm på sikt. Andre leverandører sier det de vil for å hente kunder tilbake, og vi kjenner oss ikke igjen i det de beskriver i det hele tatt. De fleste gjør alt for å få kunder tilbake. Om det har oppstått en misforståelse med selger er det selvsagt beklagelig, i slike tilfeller står kundeservice klar til å hjelpe så godt de kan. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Blir oppringt flere ganger av Tinde energi om at jeg er deltager på en julekalender,dette er bare tull.Ikke gå med på deres lovnad om halv strøm i 2 måneder.
Hei Solfrid, Det er vanskelig å se hva du anser som problematisk her. Vår eksterne salgspartner ringer til deltakere i julekalenderen vår med tilbud om strømavtale hos oss, som har halv pris på strømmen i to måneder. Dette kommer godt med på vinterstid. Svindel er et sterkt ord, og det du beskriver her gjør det vanskelig for meg å forstå hvordan det er en passende betegnelse for situasjonen. Ta gjerne kontakt med kundeservice om du har en mer konkret tilbakemelding du ønsker å gi, vi ønsker så mye informasjon som mulig slik at vi kan jobbe for å bli bedre. Hilsen Malin
Fikk også beskjed om at jeg har "blitt trukket ut til og vunnet 2 måneder med halv strøm" slik hun ordla seg. Jeg sa "dette hørtes jo veldig bra ut." Svarte ikke JA på meldingen fordi jeg fikk en følelse av press. Derfor leste jeg meg opp og fant ut at dette var et salg. Jeg fikk ikke vite at dette er et salg. Grusomt at jeg kunnet bare skrevet JA til en melding, som ble sendt etter en 2-3 min samtale om noe jeg ikke kjente til. Følte dette var ekkelt ettersom jeg selv måtte lese meg opp på avtalen og finne ut at dette ikke var i nærheten av lønnsomt.
Hei Vegar, Det er trist å høre at selger har presentert tilbudet på måten du beskriver og vi ønsker selvsagt at alle som blir oppringt skal få all informasjon om hva tilbudet gjelder. Ta gjerne kontakt med kundeservice og beskriv denne samtalen sammen med ditt telefonnummer. Da kan vi finne frem til den spesifikke selgeren det gjelder og ta saken videre direkte med vedkommende. Hilsen Malin
I would like to thanks Tinde Energi kundeservice most specially to M. for giving me fully support of what I need, very informative , polite good manners, he really knows his position. compared to others. Guess he’s on the right tract when it comes to his responsibilities by dealing a client/s like me. Tinder must recognize him🤩 Was calling the sales department of Tinde Energi most of them are very rude omg can’t imagine neither! Don’t want to listen of your side instead telling me to call kundeservice cos they cannot help with my concern tho the root of the problem was started from them. I believe when your dealing business to customers you should listen , for that those clients will recommend it further more. specially M. this guy is bice but his tactic dealing clients is not in a nice way and for that it will ruin himself and the company itself. Guess Tinde Energi gives focus on their employees that all employees must know the mission& vision of the company. Sales department in my opinion think they need a serious regular workshop how to deal clients! BUT the Tinde kundeservice guys I salute you! Once again thank you Mathias for a very generous help you are professional enough! You should noticeable with that company you are in. TOP service bortsatt sales department! Sorry was telling the truth by experience and also it will help both parties CLIENT & The COMPANY! God bless us all! Mvh Eva
Hi Eva, On behalf of Mathias and the others in costumer service we would like to thank you for taking the time to describe your experience and I have forwarded your friendly words to both Mathias and the rest of the office. Feedback like this is what motivates us and we will continue to do our outmost to ensure everyone feels this way after reaching out to us. Have a nice day, Eva. Best regards Malin in Tinde Energi
Aldri ta tlf fra dette nummer.Blir evig telefonterror,ringer hver deg,flere ganger daglig i månedsvis.Ville gitt minus seks i terningkast hvis mulig
Hei Johnny, Hvis du opplever våre eksterne selgere som pågående ber vi deg kontakte kundeservice, de kan hjelpe deg med denne problemstillingen raskt og enkelt. Hilsen Malin