Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ordentlig lureri

Omtale av  Vegar

Fikk også beskjed om at jeg har "blitt trukket ut til og vunnet 2 måneder med halv strøm" slik hun ordla seg. Jeg sa "dette hørtes jo veldig bra ut." Svarte ikke JA på meldingen fordi jeg fikk en følelse av press. Derfor leste jeg meg opp og fant ut at dette var et salg. Jeg fikk ikke vite at dette er et salg. Grusomt at jeg kunnet bare skrevet JA til en melding, som ble sendt etter en 2-3 min samtale om noe jeg ikke kjente til. Følte dette var ekkelt ettersom jeg selv måtte lese meg opp på avtalen og finne ut at dette ikke var i nærheten av lønnsomt.

Svar fra Tinde Energi
02.12.2020 13:25

Hei Vegar, Det er trist å høre at selger har presentert tilbudet på måten du beskriver og vi ønsker selvsagt at alle som blir oppringt skal få all informasjon om hva tilbudet gjelder. Ta gjerne kontakt med kundeservice og beskriv denne samtalen sammen med ditt telefonnummer. Da kan vi finne frem til den spesifikke selgeren det gjelder og ta saken videre direkte med vedkommende. Hilsen Malin

Nyttig (1)

Good service

Omtale av  Eva

I would like to thanks Tinde Energi kundeservice most specially to M. for giving me fully support of what I need, very informative , polite good manners, he really knows his position. compared to others. Guess he’s on the right tract when it comes to his responsibilities by dealing a client/s like me. Tinder must recognize him🤩 Was calling the sales department of Tinde Energi most of them are very rude omg can’t imagine neither! Don’t want to listen of your side instead telling me to call kundeservice cos they cannot help with my concern tho the root of the problem was started from them. I believe when your dealing business to customers you should listen , for that those clients will recommend it further more. specially M. this guy is bice but his tactic dealing clients is not in a nice way and for that it will ruin himself and the company itself. Guess Tinde Energi gives focus on their employees that all employees must know the mission& vision of the company. Sales department in my opinion think they need a serious regular workshop how to deal clients! BUT the Tinde kundeservice guys I salute you! Once again thank you Mathias for a very generous help you are professional enough! You should noticeable with that company you are in. TOP service bortsatt sales department! Sorry was telling the truth by experience and also it will help both parties CLIENT & The COMPANY! God bless us all! Mvh Eva

Svar fra Tinde Energi
02.12.2020 12:44

Hi Eva, On behalf of Mathias and the others in costumer service we would like to thank you for taking the time to describe your experience and I have forwarded your friendly words to both Mathias and the rest of the office. Feedback like this is what motivates us and we will continue to do our outmost to ensure everyone feels this way after reaching out to us. Have a nice day, Eva. Best regards Malin in Tinde Energi

Nyttig (2)

Telefonterror

Omtale av  Johnny M

Aldri ta tlf fra dette nummer.Blir evig telefonterror,ringer hver deg,flere ganger daglig i månedsvis.Ville gitt minus seks i terningkast hvis mulig

Svar fra Tinde Energi
26.11.2020 11:40

Hei Johnny, Hvis du opplever våre eksterne selgere som pågående ber vi deg kontakte kundeservice, de kan hjelpe deg med denne problemstillingen raskt og enkelt. Hilsen Malin

Nyttig (2)

Svindel

Omtale av  Kim H

Min kone fikk beskjed om at hun hadde vunnet halv strøm i to mnd. Så ble jeg plutselig involvert av en selger som mente ditt og datt. Skjønte ikke hva det dreide seg om før etterpå, men da mener Tinde en er låst til selskapet! Om disse ringer; LEGG PÅ!!

Svar fra Tinde Energi
26.11.2020 11:39

Hei Kim, Det er selvsagt beklagelig om du er misfornøyd med avtalen deres, men jeg sliter med å forstå nøyaktig hva som er problematisk her. Vi har en pågående kampanje med halv pris på strøm i to måneder som innebærer at man har strømavtalen din hos oss, og det er på ingen måte svindel. Alle som inngår avtaler hos oss har også angrerett som man kan velge å benytte seg av. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom du har en konkret klage. Hilsen Malin

Nyttig (2)

Lureri - intet annet å si

Omtale av  Øystein

Jeg ble oppringt i dag av en selger, som kunne glede meg med å si at jeg hadde vunnet i en julekalender. Premien var halv strømpris hos min strømleverandør i to måneder. Det var slik han ordla seg. Jeg skjønte det slik at Tinde skulle betale halve strømregninga mi i to måneder...og thats it. Etterhvert skjønte jeg at han forsøkte å snikinnføre et leverandørbytte i samtalen, noe jeg spurte ham om, og som han bekreftet. Jeg takket derfor nei til "kalendergaven", og presiserte at jeg IKKE var interessert i å bytte leverandør. Jeg synes det er hårreisende at dere bruker slike sleipe metoder for å kapre kunder, og jeg kommer ALDRI til å vurdere dere som leverandør av strøm til min husstand. Jeg kommer også til å advare andre mot å gå på disse utspillene deres i fremtiden. Makan til frekkhet!

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08:51

Hei Øystein, Jeg er helt enig med deg i at dette er hårreisende og frekt, og dette er praksis som undersøkes akkurat nå og som skal være ute av verden innen kort tid gjennom endring av rutiner. Vi må bare beklage at du har hatt denne opplevelsen med en av våre eksterne selgere. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med kopi av det du har skrevet her, samt telefonnummeret ditt. Med det kan vi finne frem til riktig selger og ta saken direkte med dem. Hilsen Malin

Nyttig (7)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Selgerne trenger grunnkurs i normal folkeskikk

Omtale av  Aleksander

Ble oppringt av en svensk selger fra deres callsenter på bakgrunn av en IKEA konkurranse jeg hadde meldt meg på. Selger prøver å selge inn halv pris på strømmen første 2 månedene for deretter å være «topp 10» billigst gjennom deres forvaltningsavtale. Takker nei til dette og selger sier ingenting men bare legger på. Ikke rart dere har drittscore her da jeg sikkert ikke er førstemann som opplever slik kundeservice 😂 Neitakk Tinde, gi selgerne deres et grundig kurs i folkeskikk før dere ringer rundt til potensielle kunder.

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08:41

Hei Aleksander, Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere, og som du selv har observert så er du ikke alene. Dette er bare å beklage. Jeg tar videre alle tilbakemeldinger, men det er vanskelig å finne frem til riktig selger. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected] og beskriv opplevelsen din, og legg gjerne ved ditt telefonnummer. Da har vi en konkret tilbakemelding vi kan gi direkte til selger, noe vi mer enn gjerne skal gjøre. Hilsen Malin

Nyttig (3)

Lureri - styr unna

Omtale av  Hans

Ble oppringt av en ung, kvinnelig og pågående telefonselger. Jeg ble forespeilet markedets billigste pris på strøm. Var kunde hos Ishavskraft. Jeg takket ja den 9 okt i år. Fikk første regning for antatt strømforbruk. Der ser jeg at Ishavskraft lå under i pris ! Den 12 oktober ba jeg om å avslutte forholdet i forhold til kjøpslovens mulighet om å angre. Dette ble bekreftet av Tinde Energi pr email den 19 okt der det skrives at min saldo står på null. Den 13 nov fikk jeg inkassovarsel fra Kredinor.no på kr 58, -pluss gebyr på kr 36,- for et krav fra Tinde Energi som jeg ikke har fått. Jeg ringte Kredinor og varslet om hva Tinde Energi hadde uttalt. Den 14 okt fikk jeg purrevarsel fra Tinde Energi på en faktura som var skrevet den 10 oktober pålydende kr 1090,- for forventet forbruk fram til 1 des. Og dette i tiden jeg ikke er kunde hos Tinde Energi ! Jeg sliter i dag 14 njov med å få kontakt med Kredinor om å holde fingene fra fatet til jeg får ordnet opp med Tinde Energi. Dette er i bare rot, men forsøk på pengeutpressing som er straffbart.

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08:38

Hei Hans, Jeg forstår det slik at situasjonen din er løst og at dette ble rettet opp i hos kundeservice, og vi beklager selvfølgelig den misvisende kommunikasjonen. Skulle det derimot ikke være ordnet, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg. Hilsen Malin

Nyttig (2)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR