Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når en annen leverandør har solgt seg hos kunden vil det være lurt av dere og gi beskjed innen de 14 dagene (angrefrist) om eventuell bindingstid. I dag får vi ingen beskjed før de eventuelt overtar og så tar dere oss tilbake uten noe informasjon til oss. Da ender vi med dyre bruddgebyr ene eller andre veien! Vil også at ved inngåelse av kundeforhold at alle kostnader blir lagt på bordet ved en gang, vi kunder aner ikke hva el-sertifikater og den type «skjulte» avgifter innebærer. Rett å slett forutsigbarhet. Bedre reklamering av hva dere gir tilbake til samfunnet, typisk breddeidrett eller andre aktiviteter som kommer samfunnet til gode😊
Hei Trygve, Vi prøver vårt beste å legge frem all relevant informasjon ved nye salg, inkludert eventuell bindingstid, bruddkostnader og lignende. Nå vet jeg ikke hvordan din avtale ble inngått, men send oss gjerne ønskede forbedringer på e-post så skal vi absolutt ta en nærmere kikk. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg har ikke hatt Tinde så lenge at jeg kan uttale meg om hva jeg synes. Men har ikke noe imot å si at det har vært litt billigere enn noen av de andre jeg har brukt før.
Hei Ingunn, Så bra at du har fått billigere strømpriser hos oss. Vi ser frem til å ha deg som kunde og håper du fortsetter å være fornøyd med din nye strømavtale. Ha en fin dag videre! /Malin
Det er en grei abonnemang. Jeg har ingen ting å utsette på mitt abonnemang.
Veldig hyggelig stavanger jente som solgte til meg. Det ble slik jeg ble lovt, lavere strømpriser. Skal fortsette med Tinde fremover i.o.m kundeservicen er såpass bra også! Veldig fornøyd. ANNBEFALER VIRKELIG PÅ DET STERKESTE
Hei Anne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss :-) Og så er det veldig hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse med en av våre selgere. Ha en fin dag videre! /Malin
Jeg angret meg og gikk tilbake til min foregående leverandør, men Tinde hentet meg tilbake uten at jeg ante noe før fakturaen kom. Dette var siste gang jeg takker ja til abonnement ved telefonhenvendelser. Jeg kommer for ettertiden å be om mail.
Hei Arne, Så trist å høre at du ikke er fornøyd. Det er vanskelig å ta stilling til hva som har skjedd, men vi som alle andre er mennesker og kan gjøre feil. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom din sak ikke er løst enda, vi gjør det vi kan for å hjelpe. Ha en fin dag! /Malin