Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gir deg tilbud, og nevner ikke 1 års binding og etter et par mnd så går prisen rett til værs 😡 dårlig kundebehandling på tlf
Hei Mariann, Det er mange faktorer som påvirker prisen. Har du Tinde Lavpris har du halv pris de første to månedene, så at prisen øker etter et par mnd er i så tilfelle å forvente. Har du en annen avtale har prisen uansett økt drastisk i januar for oss alle, noe som dessverre er utenfor vår kontroll. Ha en fin dag videre! Malin
Kommer aldri til og vere kunde der mer, og heller aldri anbefale andre, dårlig opplysning ang bindingtid.
Hei Henning, Det er viktig for oss at alle opplysninger kommer tydelig frem når man inngår en avtale. Skjer det over telefon opplyses det både muntlig og skriftlig. Ønsker du å beskrive hvordan du opplever det som dårlig opplysning kan du gjerne ta kontakt med kundeservice, vi er helt avhengige av tilbakemeldinger dersom våre selgere ikke er tydelige nok. Ha en fin dag videre! Malin
Kommer med uriktige opplysninger i telefonsamtale og svarer ikke på e-post.
Har mottatt reklame fra Tinde energi, med tilbud om å bytte strømleverandør. Jeg har ikke gitt Tinde eller noen av Deres samarbeidspartnere tillatelse til å sende meg reklame og tilbud på E-post. Når jeg sjekker avsender adresse på E-posten kommer det opp: [email protected] Når jeg trykker replay kommer det opp en adresse: [email protected] Enten er dette svindel Mail eller så har de noen lugubre samarbeidspartnere
Hei Magne, Det sendes reklame og tilbys strømavtale til deltakere i en konkurranse vi arrangerer eller samarbeider med. Har du spørsmål om din deltakelse kan du gjerne rette dem til kundeservice, så kan vi hjelpe deg. Ha en fin dag videre! Malin
Ringer flere ganger om dagen, når du svarer og sier du ikke har tid fortsetter de å snakke og sier på nytt at du ikke har tid, og de gjerne vil vite når man har tid og masser. Legger bare på, tar etter par dager igjen før de begynner å ringe flere ganger om dagen igjen
Ble oppringt av en selger fra tinde energi idag. Han innledet samtalen med at jeg hadde vunnet i en konkurranse og at jeg hadde vunnet strøm til halv pris i 2 mnd. Dette er ren løgn. Har aldri deltatt i en slik konkurranse. Deretter ba han meg bekrefte min epostadresse og bekrefte at jeg aksepterte at jeg fra nå av skulle betale strømregningen via tinde. Strømmen skulle jeg selvsagt fremdeles få fra min faste strømleverandør.... når jeg spurte om han prøvde å få meg til å bytte strømleverandør gjentok han bare at strømmen kom fra samme sted. Når jeg igjen spurte om intensjonen med samtalen var å få meg til å bytte strømleverandør og hva vedkommende heter la vedkommende bare på. Er produktet så dårlig at man må ty til slike salgsmetoder for å få solgt det er det bare å styre unna. Minner mest om svindel hele greia. Virkelig uprofesjonelt og uetisk oppførsel.
Hei Andreas, Jeg forstår godt at du reagerer her, og det er bare å beklage. Vi har eksterne selgere som ringer på vegne av oss, og vi er dermed helt avhengige av tilbakemeldinger som dette for å ta tak i selgere som ikke følger rutine. Vi vil gjerne at du kontakter kundeservice og sender tilbakemeldingen dit, vi kan dessverre ikke gjøre så mye uten litt mer informasjon. Ha en fin dag videre! Malin
Blitt oppringt flere ganger. Gratulerer du har vunnet en konkurranse (som jeg ikke har deltatt i). Siste gangen var jeg en av 200 som skulle få halvpris på strøm i 2 mnd. Vi trenger bare et par opplysninger. Forteller ikke noe om hva dette innebærer. Feks å bytte kundeforhold til de. Kun at det er billig for meg og at jeg er så heldig som har vunnet en konkurranse.
Hei Tom, Våre eksterne selgere ringer deltakere i konkurranser med tilbud om en strømavtale hos oss. Vi tar mer enn gjerne mot tilbakemeldinger på de eksterne selgernes fremgangsmåte, så ta gjerne kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre! Malin