Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fremgangsmåte under enhver kritikk

Omtale av  Andreas H. V

Ble oppringt av en selger fra tinde energi idag. Han innledet samtalen med at jeg hadde vunnet i en konkurranse og at jeg hadde vunnet strøm til halv pris i 2 mnd. Dette er ren løgn. Har aldri deltatt i en slik konkurranse. Deretter ba han meg bekrefte min epostadresse og bekrefte at jeg aksepterte at jeg fra nå av skulle betale strømregningen via tinde. Strømmen skulle jeg selvsagt fremdeles få fra min faste strømleverandør.... når jeg spurte om han prøvde å få meg til å bytte strømleverandør gjentok han bare at strømmen kom fra samme sted. Når jeg igjen spurte om intensjonen med samtalen var å få meg til å bytte strømleverandør og hva vedkommende heter la vedkommende bare på. Er produktet så dårlig at man må ty til slike salgsmetoder for å få solgt det er det bare å styre unna. Minner mest om svindel hele greia. Virkelig uprofesjonelt og uetisk oppførsel.

Svar fra Tinde Energi
10.02.2021 12:26

Hei Andreas, Jeg forstår godt at du reagerer her, og det er bare å beklage. Vi har eksterne selgere som ringer på vegne av oss, og vi er dermed helt avhengige av tilbakemeldinger som dette for å ta tak i selgere som ikke følger rutine. Vi vil gjerne at du kontakter kundeservice og sender tilbakemeldingen dit, vi kan dessverre ikke gjøre så mye uten litt mer informasjon. Ha en fin dag videre! Malin

Nyttig (1)

Svindel, lureri og telefonterror

Omtale av  Tom

Blitt oppringt flere ganger. Gratulerer du har vunnet en konkurranse (som jeg ikke har deltatt i). Siste gangen var jeg en av 200 som skulle få halvpris på strøm i 2 mnd. Vi trenger bare et par opplysninger. Forteller ikke noe om hva dette innebærer. Feks å bytte kundeforhold til de. Kun at det er billig for meg og at jeg er så heldig som har vunnet en konkurranse.

Svar fra Tinde Energi
10.02.2021 12:26

Hei Tom, Våre eksterne selgere ringer deltakere i konkurranser med tilbud om en strømavtale hos oss. Vi tar mer enn gjerne mot tilbakemeldinger på de eksterne selgernes fremgangsmåte, så ta gjerne kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre! Malin

Nyttig (0)

Useriøs markedsføring, over grensen til det frekke.

Omtale av  Øystein

Jeg blir stadig vekk oppringt av selgere fra Tinde som har "plukket ut e-postadressen min som vinner i en konkurranse". Hva f er dette? Jeg har aldri vært med i en konkurranse, og jeg kjenner frekke markedsføringstriks når jeg hører dem. Helt useriøst. Styr unna! Velg en annen leverandør!

Svar fra Tinde Energi
10.02.2021 12:26

Hei Øystein, Våre eksterne selgere ringer utelukkende deltakere i konkurranser. Har du spørsmål om din deltakelse kan du rette dem til kundeservice. Ha en fin dag videre! Malin

Nyttig (0)

Lureri

Omtale av  Enver M

Fikk telefon som at min datter har vunnet i julekalender., noe som ikke er sant. Styr unna disse. De tjener løgner og bruddgebyrer. De eier ikke skam.

Svar fra Tinde Energi
04.02.2021 09:17

Hei, Det er trist at du har dette inntrykket av oss. Vi gjør vårt beste for å tilby gode strømavtaler til dem som ønsker det. Selgerne våre ringer bare i forbindelse med konkurranser vi arrangerer, og ønsker man ikke avtalen man blir tilbudt er man selvsagt velkommen til å takke nei. Utover det vil vi gjerne ta i mot en konkret tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss, så send oss gjerne en e-post. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin

Nyttig (0)

Telefonterror

Omtale av  Mathilde E. J

Var dum nok til å melde meg på en konkurranse hvor jeg kunne vinne et gavekort på IKEA. Ble oppringt som "en av ti finalister" og hadde "vunnet" en strømavtale fra dem. Ønsket ikke dette. Har nå blitt ringt flere ganger daglig i over to måneder, fra forskjellige numre. Styr unna.

Svar fra Tinde Energi
01.02.2021 08:18

Hei Mathilde, Jeg forstår veldig godt at du ikke ønsker å bli oppringt flere ganger. Dessverre er det vanskelig å hjelpe deg basert på en anmeldelse på nett, men kontakt gjerne kundeservice så skal vi hjelpe deg å fjerne nummeret ditt fra listen til selgerne våre. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

for ikke telefon kontakt med kundeservice

Omtale av  Olav

Umulig å få telefonkontakt med kundeservice prøvd flere ganger men blir brutt etter 2 min???

Svar fra Tinde Energi
01.02.2021 08:03

Hei Olav, Enkelte dager er det mange henvendelser, spesielt i forbindelse med fakturering og purringer. Vi beklager at det kan ta tid å komme gjennom på disse dagene, og du kan alltids sende en e-post med problemstillingen din eller en forespørsel om at en rådgiver ringer deg opp ved første anledning. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin

Nyttig (0)

Oppsigelse I DAG!!!

Omtale av  Christina A

Ble oppringt av en konsulent. Jeg vant på noe jeg ikke har deltatt på, gratis strøm i to måneder. Fikk en faktura på kr.1450,- + enda en på 800kr for de to "gratis" månedene jeg hadde vunnet. Det renner inn dyre regn på 2000kr og nettleia kommer utenom, vanskelig og holde oversikt!!Måtte betale kr.79,- i faste måneds ledd, og strøm til forvaltnings priser pr. kwh. Ved oppsigelse var det bruddgebyr på kr.150,- Mnd. av gjenværende måneder av bindingstid + en i forskudd. Useriøst og på kanten av svindel!!IKKE LA DERE LURE! Møkkaselskap stakkars de hyggelig konsulentene som jobber i et sånt firma og må motta all den dritten fra oss kundene.

Svar fra Tinde Energi
01.02.2021 07:54

Hei Christina, Det er trist å høre at du er misfornøyd med avtalen du har blitt tilbudt. Øvrige vilkår for avtalen er opplyst om før den ble akseptert, så ønsker man ikke vilkårene du har oppgitt her står man helt fritt til å både takke nei og benytte seg av angreretten. Våre forvaltningspriser har i det siste lagt under markedspris på strøm, så de fleste burde se en besparelse. Utover det har vi en flink avdenling på kundeservice, som setter pris på at du viser forståelse for jobben de gjør. Du er velkommen til å kontakte dem for videre hjelp. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin

Nyttig (0)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR