Meny
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Ingen Billån funnet
Det finnes ingen Billån med disse innstillingene.

Sparebanken Møre omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
114
av 117 innen
dagligbank
44%
anbefaler
Sparebanken Møre
Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

Det eneste positive jeg har å si er at de hjelper førstegangskjøpere inn på boligmarkedet, alt annet er dårlig service! Når du står i nødsituasjoner gir de null hjelp. Spør om det går bra, men kan ikke gjøre noe. Blir du forsøkt svindlet sperrer de alt, men gir null hjelp til å åpne ting opp igjen. Andre banker gir deg kort dagen etter, her tenker de at det er helt ok å gå uten kort og bankid i over en uke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig oppførsel mot kunder"

Har vært trofast kunde privat i 10 år og 4 år med mine 4 foretak. Etter at jeg gjorde investeringer gjennom en annen bank og tjente gode penger på det, har de aktivt prøvd å gjøre livet surt for meg, og få meg å avslutte kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Banken med høy rente, gebyrer og omkostninger!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært trofast bankkunde i mer enn 20 år, og nå ble det slutt. Banken operer med en billigere boliglånsrente på finansportalen og gir trofaste kunder mye høyere rente. Det ender med at jeg har betalt 0,5 % høyere rente enn burde ha gjort i en lang periode. I tillegg har banken ganske høye omkostninger og gebyrer på vanlig banktjenester, noe de fleste andre nettbanker ikke har idag. For eksempel kan det nevnes at termingebyrer for boliglån ligger på 75 kr pr mnd, mens andre banker tar 0 kr.

Magnus P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Advarsel, banken tar avgifter for regningsbetaling, bankoverføring og lignende, fra nettbanken!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Advarsel, banken tar avgifter for regningsbetaling, bankoverføring og lignende, som du utfører selv i nettbanken! Fikk sjokk når jeg så dette, finner heller ikke noen prisliste, selv om jeg har lett. Ellers tilbud midt på treet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dyr bank for de utvalgte"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mange på Sunnmøre glemmer at banker nå er digitale. Det er ingen grunn til å godta dårligere betingelser, dyre produkter og “trynefaktor” fordi banken har navnet “Møre” i seg. De beste løsningene og finansinstitusjonene er bare en samtale og noen bank-id-trykk unna. Når så du SBM på noen liste over de beste bankene?

Emanuel H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice både i bedrift og privat"

Hatt konto i mange år både privat og bedrift Hyggelege og hjelpsomme, god service, får hjelp med alt Spesiell ROS til bedriftsavdelingen i Ålesund. Meget dyktige og effektive, får hjelp raskt, fått rask hjelp med bedriftslån osv =D

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank. Lett og få svar, til tider 10min i tlfkø, men korta holder dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra bank som alltid kan svare på tlf og de har kort hvor plastikken tåler lite.

Bjoern R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Greie og hjelpsomme kundebehandlere"

Som sagt veldig hjelpsomme i sparebanken avd Sykkylven Kun positive ting og sei om dem.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR