Sparebanken Møre har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
stor anger at jeg kunde hos denne dritt banken, jeg fikk forsikrings utbetaling, denne ble returnert uten varsel og kundeforholdet oppsagt, de inrømtr at det var en feil men nektet og gi errstatning, nå har jeg politianmeldt Sprebanken møre, og sendt klage til finkn, og ansatt advokat som har sendt steving til tingretten etter skadeerstatningsloven paragraf 4-1. jeg fra råder dere på det sterkeste og bli kunde i sparebanken møre
forfærdelig bank, advarsel! ikke bli kunde i denne banken. anbefales ikke! bytt
Kundeservicen er dårlig, spesielt på kveldstid. Er dårlig og vanskelige ellers også og ting tar lang tid.
La frem ønske om refinansiering på et lite lån for bedre rente, med nedbetaling på max 5 måneder, med full åpenhet om å betale inn alt ekstra overskudd etter faste utgifter hver mnd. La ved inntekt, utgifter, kundeforhold osv. Bankens svar var at de ser både vilje og evne til å betale ned, men at de ikke kunne hjelpe. Merkelig å ha vært livslang kunde i over 30 år, med pengesekkbedrifter innad i familien som de har nytt godt av, for så å få et nei, selv om de ser evne og vilje. Jeg stilte til og med en pengegaranti ved potensielt mislighold ved f.eks tap av inntekt - men de kunne altså ikke hjelpe. Dette er helt sinnssvakt, og de mister meg som kunde. Kundeforholdet varer frem til sommeren ene og alene for at banksjefen i Vestnes skal få se mange nuller, og kjenne på angeren av å ikke yte service. Styr unna, det er en bank som ikke ønsker kundene vel!
Hadde flere avtaler om fastrente innskudd, omkring 5 prosent. Da disse bindingene gikk ut var jeg ikke oppmerksom på at renten på innskudd i størrelsen flere hundre tusen var så lite som 1.5 prosent. Uhyggelig kynisk, jeg opplever meg lurt. At renten falt så lavt over natten, stod med særdeles liten skrift.
Ble rådet til å ikke kjøpe ett hus som jeg fikk til spotpris fra nær familie til 400k under takst. Ellers har banken dårlige spareavtaler.. Men alt annet er ok, men det finnes langt bedre alternativer
Det eneste som har gjort at jeg har holdt på denne banken er rask respons på kundeservice. Jeg stiller derimot spørsmål til kompetansen til de ansatte, særlig at de ikke later til å ikke innrømme det, hvis de ikke vet noe om saken de prater om. For å nevne noe snakket jeg med en rådgiver for 6 måneder siden som skulle hjelpe meg med å stoppe betalinger på et abonnement i en konto som hadde blitt hacket, han sa at han fikset det over telefonen. Dette var ikke tilfelle, så måtte ta kontakt igjen. For en måned siden var jeg på kontoret i Ålesund for å snakke om opprettelse av BankID, da fikk jeg beskjed om å stikke innom kontoret i Oslo med pass for å fikse ny BankID, ettersom jeg bor her til vanlig. Det viser seg derimot ikke at det er mulig å gjøre dette på avdelingen i Oslo...