Meny

Bank Norwegian omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
136
av 148 innen
bank
46%
anbefaler
Bank Norwegian

"100% rente"

Omtale om Bank Norwegian skrevet av Jan O for 18.05.2020 19:58

Bank Norwegian har totalt 84 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bank Norwegian?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"100% rente"

Lånte 175.000,- hos disse, og nå når lånet er nedbetalt har det jeg har betalt inn oversteget det jeg har lånt.

Bytt.no
"100% rente" skrev Jan O om Bank Norwegian

Har du en tilsvarende erfaring med Bank Norwegian?
Gjør som Jan O og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bank Norwegian du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Arnfinn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Perfekt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brukt det i alle år. Men ikke brukt av kredit. Kun på reise og fly. Og - selvsagt : Sparing.

Håvard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig bra Bank som tar godt vare på sparepengene dine"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da kontoen ble forsøkt misbrukt etter et besøk i utlandet, fikk jeg nytt bankkort på noen dager. Kontakten min med banken har vært helt utmerket fra dag en. Kapitaloverføring samt handling med kredittkortet, har også gått smertefritt. Jeg finner derfor liten grunn til å skifte bank med det første.

Ansvarlig-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Grisk bank som er vond å få kontakt med"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig nettbank. Ikke lån her, de frister med god rente, så justerer de opp når de ser du ikke kan flytte lånet. Hold dere borte fra denne ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Jeg har i div år vært meget fornøyd med Norwegian Bank, men siste ukers kontakt med kundeservice i forbindelse med det som burde vært en enkel sak, nemlig nytt kredittkort da det gamle utløper, har vært uforståelig og forferdelig, med motsetningsfylte opplysninger og overgivelse av ansvar til kunden for det som burde vært BankNorwegian sitt ansvar. Videre lurer jeg på hvilke «journalsystem» BankNorwegian opererer med, da det fra kundeservice ble trukket frem at jeg hadde jo blitt «oppbrakt» pga nytt kortnummer ved forrige nye kort, for 3 år siden! Hvordan BankNorwegian forstår, omtaler, kategoriserer og journalføres sine kunder, kan man lure på.

Bank Norwegian har totalt 84 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR