Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
BN Bank
3.6
81 verifiserte omtaler

BN Bank omtaler og erfaringer

Positiv trend

BN Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
81 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#7
Utmerket
BN Bank er rangert
#7 av 118 dagligbanker
64%
Bra
64% anbefaler BN Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 81 omtaler om BN Bank

FILTRER OMTALER
42
9
3
4
23
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med BN Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

BN Bank er for kundene

Omtale av  Synne

Min erfaring startet med finansiering av bolig for et par år tilbake, med en rådgiver som har fulgt meg siden da. Å bytte fra en av de største bankene på markedet til BN Bank, er den beste beslutningen jeg har tatt. Nettbanken er enkel og intuitiv, rådgiver og konsulenter stiller seg til disposisjon, og det er kundene som prioriteres her. Jeg håper BN Bank fortsetter i denne stilen, og jeg får en ny kontaktperson når min skifter beite. Foreløpig har jeg kjent meg trygg og ivaretatt på en respektfull måte, og anbefaler BN Bank til alle.

Svar fra BN Bank
23.12.2023 12:56

Hei, Synne! Tusen takk god tilbakemelding, dette var veldig hyggelig å lese! Vi har ingen planer om å endre stil, kun bli enda bedre på det vi allerede gjør. God jul! Hilsen oss i BN Bank

Ulovlig tilbakeholdelse av mine penger

Omtale av  Cecilie

opprettet en depositumskonto i denne banken. Dessverre holdt banken tilbake pengene mine uten noen form for rettslig grunnlag eller bevis. En liten andel var utleier og leietaker (meg) uenig om skulle betales til utleier og ikke og ble sendt til husleietvistutvalget, men det resterende beløpet som var mitt og som det ikke var noe uenighet om valgte de også å holde tilbake til tross for at disse pengene åpenbart var mine. Det var dårlig service og de var ikke kompetente nok til å forstå problemstillingen eller at de holdt igjen mer penger enn det som er lovlig. Her hjelper de også en ganske mektig utleier til å presse og skremme leietaker ved å holde tilbake en mye høyere sum enn det det er uenighet om. Leietaker blir rett og slett hindret å få tilbake pengene sine, og uten noe særlig god rente.

Svar fra BN Bank
23.12.2023 13:24

Hei, Cecilie Det er beklagelig å høre at du har en slik opplevelse. Vi kan ikke uttale oss om enkeltsaker her, men vi kan forsikre deg om at det ikke foreligger noen ulovligheter. På generelt grunnlag kan vi si at dersom utleier retter krav mot leietaker og leietaker ikke er enig i dette kravet, kan utleier gå til sak ved å kontakte Husleietvistutvalget. Oppgjør av depositumskontoen vil da ikke skje før det foreligger en avgjørelse ved vedtak fra HTU eller partene har kommet til enighet via mekling. Dette må man også som bank forholde seg til.

Supert

Omtale av  Fred K

Super service - alltid. Hyggelige mennesker på telefonen.

Svar fra BN Bank
18.12.2023 09:52

Hei, Fred! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank

Ikke interessert i nye bedriftskunder

Omtale av  Myrseth

Tydeligvis ikke interessert i nye bedriftskunder. Sendt inn forespørsel om å opprette kundeforhold i midten av september. I desember sitter jeg fremdeles uten noen driftskonto. Kunderådgiver har stor tvil til min "din kapasitet til å drive så mange selskaper samtidig", samt "hensikten med å ha alle disse selskapene". Forespurte å opprette driftskonto for 4 selskaper - ingen finansiering e.l. Helt soleklart dårligste bankopplevelsen jeg har hatt hittil. Er også norsk statsborger uten noen betalingsanmerkninger e.l. Ikke vits med standardsvar om at dere beklager. Mulig dere er nødt til å ta en samtale med rådgiverene deres. Forståelig nok pålagt med spørsmål mtp. AML, men nedsettende spørsmål som overnevnte ble jeg overrasket over. After all, glad for at det ikke ble noen konto. Greit å unngå slike banker som tar ferie i november. Banken skal være en samarbeidspartner, ikke en motstander.

Svar fra BN Bank
13.12.2023 11:42

Hei, Myrseth! Vi har i en periode dessverre opplevd å ha lengere behandlingstid enn normalt. Dette på grunn av stor pågang av nye kunder. Vi beklager ulempen dette har medført ovenfor deg. Kombinert med lengere behandlingstid enn normalt, har vi forståelse for at oppfølgingsspørsmål rundt bruk av kundeforhold og hensikt med selskapsstruktur kan oppleves som frustrerende. Som bank er vi lovpålagt å kjenne våre kunder, og å vite hvordan konto og kundeforholdet skal benyttes. Får vi ikke en god nok forståelse av dette, er vi pålagt og stille flere spørsmål. Så beklager vi at du har hatt en dårlig opplevelse med dette. Vår intensjon er ikke å være kritisk eller negativ, men å skaffe oss tilstrekkelig innsikt i dine selskaper og driften av disse. Hilsen BN Bank

Det verste bank til små bedrifter.

Omtale av  Dejan S

Ønsker ikke kunder til banken sin. Det verste bank til små bedrifter når du prøver å åpne bedriftskonto å bli kunde.

Svar fra BN Bank
08.12.2023 14:26

Hei, Dejan! Vi ønsker absolutt flere kunder og setter stor pris på når nye kunder ønsker å åpne bedriftskonto hos oss. Det er derfor svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med dette. Ved åpning av bedriftskonto som ny bedriftskunde er prosessen en litt annen enn ved åpning av konto for privatpersoner. Vi som bank er derfor pålagt å stille litt flere spørsmål og å gjøre litt flere vurderinger i denne prosessen for bedrifter enn hva vi må gjøre for privatpersoner. Ta gjerne direkte kontakt med oss slik at vi får satt oss bedre inn i hvorfor du er misfornøyd samt å se på hva vi kan gjøre med dette. Hilsen BN Bank

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Kjapt og konsise svar fra BNBank

Omtale av  Pål M

Svar på mine spørsmål kom kjapt og konsist fra BNBank

Svar fra BN Bank
07.12.2023 12:18

Hei, Pål! Tusen takk for positiv tilbakemelding, det setter vi pris på! Hilsen oss i BN Bank

Lite interessert i nye bedriftskunder

Omtale av  Anders C

Tydeligvis ikke veldig interessert i nye bedriftskunder. Stadig nye spørsmål om besynderlige ting som brukthandelbevilling og hvorvidt mine kunder videresolgte det de kjøpte av meg (?) Skjønte etter hvert at de fant på nye spørsmål underveis for å få meg til å avslutte søknadsprosessen. Sparebank1 ordnet saken på 20 timer og trengte tydeligvis ikke slike opplysninger. Dermed faller vel EU-kravet som vel BN-bank påberoper seg bort også, - det er vel neppe forskjellige EU-krav fra bank til bank. Eller? Dere kan gjerne spare dere for standardsvaret at det er leit at jeg har hatt en slik opplevelse og at slik skal det ikke være. Det var slik det var og da skal det nok være sånn.

Svar fra BN Bank
07.12.2023 12:17

Hei, Anders! Som bank er vi lovpålagt å kjenne våre kunder, og å vite hvordan konto og kundeforholdet skal benyttes. Får vi ikke en god nok forståelse av dette, er vi pålagt og stille flere spørsmål. Vår intensjon er derfor ikke ment å være vanskelig eller kritisk, men å forstå selskapets drift. Bra det ordnet seg med kundeforhold slik at du kan fortsette driften av ditt selskap. Ønske deg lykke til.

Super service, lett å få tak i

Omtale av  Marianne N

Personlig service. Veldig hyggelig. Ble svindlet og de ordnet opp med en gang.

Svar fra BN Bank
04.12.2023 10:20

Hei, Marianne! Tusen takk for hyggelig omtale. Personlig service og sikkerhet for våre kunder er noe vi setter svært høy. Da er det ekstra hyggelig med slike tilbakemeldinger. Veldig godt å høre at alt ordnet seg for deg! Hilsen oss i BN Bank

God service

Omtale av  Robert L

Fikk god hjelp fra kundeservice i bn bank ,når jeg hadde problemer med bank id appen,hilsen Robert L.

Svar fra BN Bank
08.11.2023 08:45

Hei, David! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank

Bra kundeoppfølging.

Omtale av  David

Veldig greit å kunne sende kundemeldinger i nettbanken, og får rask tilbakemelding på det jeg lurer på.

Svar fra BN Bank
01.11.2023 11:17

Hei, David! Tusen takk for god tilbakemelding! Så er det bare å ta kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

finnes mange bedre banker enn denne!

Omtale av  Stig

Var kunde her for en del år siden og tok kontakt nå, men BN bank ønsker åpenbart ikke kunder til banken sin. for den kundeservicen en ble møtt med var helt elendig

Svar fra BN Bank
24.10.2023 09:33

Hei! Dette hørtes ikke bra ut, Stig! Takk for at du gir oss tilbakemelding! Vi har et stort ønske og målsetting om å gi både potensielle nye- og eksisterende kunder topp kundeservice, så her må noe ha gått riktig galt. Det beklager vi! Vi kjenner ikke til hva som har skjedd i ditt tilfelle, men ta gjerne direkte kontakt med oss igjen om det er noe spesifikt som du vil gi tilbakemelding på. Da får vi mulighet til å se på saken din og forbedre oss. Hilsen oss i BN Bank

Bank du kan stole på

Omtale av  Bjørg

Innskudds- og lånerenter følger hverandre. Gode sparerenter. Hyggelige og faglig dyktige kundeveiledere. Svarer på telefonen. Beste banken jeg har hatt i mine mer enn 70 år.

Svar fra BN Bank
18.10.2023 09:50

Hei, Bjørg! Dette var veldig hyggelig å høre! Vi blir utrolige glade for tilbakemeldinger fra våre kunder, spesielt de som er så hyggelige som denne. Så er det bare å ta kontakt om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank

Kjapt og raskt ekspedert

Omtale av  Bjornar G

Kjempe fornøyd - effektivt og løsningsorientert - hyggelig god service:)

Svar fra BN Bank
17.10.2023 10:49

Takk, Bjørnar! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Hilsen oss i BN Bank

Slettet bankid, efakturaer og avtalefakturaer

Omtale av  Bjørn R. J

For å slette kontoer må en sende de epost, og da slettet de plutselig også bankid'en min samt alt av avtalefakturaer og efakuraer. Måtte legge inn avtalefakturaene igjen selv, men efakturaene var det verre med for de dukket plutselig opp. Det var liten og ingen forståelse fra BNBank.

BN-bank

Omtale av  Marwin

Beste rente, minimal ventetid på tlf. Rask betjening, hyggelige saksbehandlere.

Svar fra BN Bank
06.08.2023 20:45

Dette var så utrolig hyggelig å høre! Håper du sier fra dersom det skal være noe vi kan gjøre annerledes! Med vennlig hilsen Endre

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Godt fornøyd

Omtale av  Mette K

God personlig service siden jeg har min egen kundeveileder. Han er lett tilgjengelig og svarer raskt. Jeg får veldig god hjelp og veiledning.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR