Det er kjapt og enkelt å bytte til Bulder Bank, og alt går digitalt over app. Kundeservice er raske og hjelpsomme. De har et aktivt brukersamfunn hvor de selv deltar og svarer på spørsmål rundt banken som er veldig positivt. Eneste minuset er at det mangler en del funksjonalitet som det tar litt tid å få ut.

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Atle og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har fått renteprosenten satt ned 3 ganger siden jeg ble kunde. Setter veldig pris på logikken de bygger inn når det gjelder forbruk og abonnementer (fast kostnader). Gir en helt annet nivå av oversikt! Takk BulderBank!

Det var superenkelt å refinansiere boliglån, kontakt med kundeservice var rask og effektiv. Alt jeg trenger løser jeg med enkel e-post melding og banken svarer meg innen kort tid. Endelig har jeg funnet bank som forstår mine behov.

Kjapp tilbakemelding når jeg søkte om lån, uten å måtte møte i banken for signeringer osv. Dyktige når jeg måtte stille spørsmål på telefon eller mail og jeg har følt meg veldig trygg under prosessen. Byttet til Bulder bank for en romsligere hverdag. Raske med å følge renteutviklingen og det er jo positivt når renta går ned.

Med utgangspunktet boliglån er jeg godt fornøyd med Bulder Bank og deres rentetilbud pr April 2020. Spørsmål og henvendelser blir raskt besvart i forhold til at dette egentlig er en bank der du gjør alt selv. Appen er moderne i bruk og fungerer meget godt. Er du opptatt av aksjer, fond og enkelte andre tjenester tilbys ikke dette, men under forutsetning at vurderingen skjer av tjenestene som tilbys fungerer Bulder Bank veldig bra for meg og anbefales.
