Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Bulder
4.2
1 485 verifiserte omtaler

Bulder omtaler og erfaringer

Positiv trend

Bulder opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.2
Bra
1 485 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#4
Utmerket
Bulder er rangert
#4 av 118 dagligbanker
81%
Utmerket
81% anbefaler Bulder
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 1 485 omtaler om Bulder

FILTRER OMTALER
928
233
90
78
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Bulder
Bulder har 1 485 verifiserte omtaler på Bytt.no

God rente og brukervennlig.

Omtale av  Svein

Renten på sparekonto er god. Innlogging v.h.a. fingeravtrykk er ok når det fungerer (maling, liming, hagearbeid..kan tidvis påvirke fingeravtrykk). Trenger innlogging v.h.a. kode og passord som alternativ. Uansett må sikkerhet ved uttak fra konto ha høyeste sikkerhet i disse tider da man ikke kan stole på email, sms og telefonhenvendelser.

Svar fra Bulder
02.06.2023 09:17

Hei Svein Så bra at du er fornøyd med sparekontoene dine i Bulder. Det er flere som deg, som opplever frustrasjon med innlogging med fingeravtrykk. Dette gjelder spesielt for Android-telefoner. Derfor utvikler vi nå en biometrifri innlogging som et alternativ. Dette vil hjelpe når jobbefingrene ikke får åpnet appen. Angående sikkerhet så har du tre sikkerhetsnivå du kan velge mellom i appen. Du finner dem ved å trykke på "Min Bulder", så på tannhjulet oppe til høyre og deretter på "Sikkerhet og utlogging". Takk for gode innspill! Hilsen alle oss i Bulder :)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Bulder?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Angrer ikke på bankbyttet

Omtale av  Pål

En god bank med gode betingelser. Hyggelige folk som hjelper en som snart er pensjonist og kanskje er en smule analog :) Venter på mulighet til å logge meg inn via PC....

Svar fra Bulder
02.06.2023 09:19

Hei Pål Så bra du er fornøyd med Bulder. Rådgiverne våre er super hyggelige folk. Så analog kan du ikke være om du trives godt med Bulder :) Vi har ingen planer om å bygge tradisjonell nettbank. Dette er et aktivt valg. Vi investerer all vår tid og kraft i appen, slik at du skal kunne gjøre alle dine bankting der på en suveren måte. Hilsen alle oss i Bulder :)

It's meh

Omtale av  Olly D

Coming from other countries I feel like it's a fairly lazy approach to challenger bank. A few things that are super annoying 1. There's no website, even though there's a web app. The developers can't deploy for web, fairly 🙈 2. The UI is a bit all over the place, like I just want a list of my accounts, don't want to tap around to find savings. 3. There's no English or other languages. It's not hard to do translations for an app.. literally just a language key map that would take a few days at most.. Lazy. 4. It's annoying to contact support on the app, the chat feature with a mobile keyboard ufff.

Svar fra Bulder
05.06.2023 15:06

Hello Olly 1: Not building a web based banking service is an active choice. We focus all our attention and resources on building the best banking app possible. The reason why it is possible to apply for a mortgage on our website is that we want you as a user to be able to apply without having to be a customer first. 2: It's hard to make a UI that everyone love. Many of our customers love the UI, and some like you would like it to be different. We do constant tweaks and improvements based on customer feedback. Thanks for your thoughts on accounts and savings. 3: We are considering an english version of the app. 4: Agreed. The chat feature is not good enough as it is today. Best regards from all of us in Bulder :)

Om skrift på bankkortet

Omtale av  Heidi J. J

Hei! Veldig fornøyd med Bulder bank, men har ett problem: Skriften på baksiden av bankkortet er for liten når det kommer til "exp.date" og sikerheskode. Skriftstørrelsen tar ikke hensyn til mennesker som ser litt dårlig. Og vi er mange! Regner med at dette er en sak som enkelt kan rettes opp?

Svar fra Bulder
02.06.2023 09:27

Hei Heidi! Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg! Når det kommer til utløpsdato og CVV-kode på baksiden av kortet så er disse tallene kanskje mindre enn det du ser på noen andre kort. Men de er innenfor bransjestandard og blitt revidert av VISA og andre som store nok. Et godt tips til deg er at du kan finne utløpsdato og en dynamisk CVV-kode i appen. Det finner du ved å trykke på "Min Bulder", så på "Kort" og deretter på kortet du vil se på (om du har flere). Der er det en funksjon som heter "Vis kort". Den gir deg detaljene du trenger. Denne funksjonen er også fin om du for eksempel skal bestille noe på nett, men ikke har kortet ditt tilgjengelig for øyeblikket. Håper dette funker for deg! Hilsen alle oss i Bulder:)

Fantastisk bank

Omtale av  Geir

Trenger ikke å diskutere bolig rente. Renten følger markedet, og vi får den beste renten.

Svar fra Bulder
02.06.2023 09:29

Hei Geir! Det stemmer! At du alltid får den beste renten du kan få hos oss gjør at verken du eller vi trenger å bruke tid på å diskutere renten. Det taper vi kanskje noe inntekter på på kort sikt, men vi tror på at dette er en løsning kundene ønsker og at vi får det igjen i form av større lojalitet og fornøyde kunder! Godt å høre at du tror på fremtidens måte å gjøre boliglån på! Hilsen alle oss i Bulder :)

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Svær bra på huslån, men..

Omtale av  Rune J. A

Veldig bra opplegg på huslån og automatisk oppdatering på verdi av boenhet etc.Banken har vår tillit til at rentebetingelsene alltid er gode. Bulder har her en god mulighet til å få oss over også på andre tjenester som aksjesparing, sparekonto, forbrukskonto, kreditt etc. Brukegrensesbitt, mer info på E post (DM) om dette og mer forvetningsstyring på dette hadde vært fint.

Svar fra Bulder
05.06.2023 15:08

Hei Rune Takk, dette er et veldig nyttig innspill for oss. Det er ikke lett å vise om vi "maser" for mye eller for lite på kundenen våre når det kommer til andre produkter enn det de har i dag. Har du signert deg opp for vårt nyhetsbrev? Der kommer det med jevne mellomrom oppdateringer og nyheter. Du kan også sjekke ut bloggen vår. https://www.bulder.no/blogg/ Takk for innspillet! Hilsen alle oss i Bulder:)

Drittbank

Omtale av  Åge

Kundebehandlere som ikke forstår en dritt, værste prosess eg nokon gong har vært borti.Kundebehandler som stadig skulle ha nye ting, gikk tydeligvis ikke ann å komme med alt han skulle vite med en gang. Prosessen gjaldt mellomfinansiering.

Svar fra Bulder
05.06.2023 15:10

Hei Åge Mellomfinansiering er komplisert både for bank og kunde, da mye er usikkert. Hva blir salgssummen for gammel bolig, hva blir kjøpsprisen for ny bolig osv. Det gjør at det kan bli en del meldinger frem og tilbake mellom kunde og bank. Hilsen alle oss i Bulder :)

Bulder har 1 485 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Bulder mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR