Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
107
av 111 innen
bank
33%
anbefaler
Danske Bank

"Fin opplevelse, veldig god bank."

Omtale om Danske Bank skrevet av Ruben for 17.03.2020 12.06

Danske Bank har totalt 85 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Fin opplevelse, veldig god bank."

Syns banken har gode løsninger og system for Bank id på mobil. Veldig veldig happy med den løsningen. Gode renter og betingelser også. Det som trekker ned banken er den appen de "oppgraderte" til. Den er fin men esktremt hårete når det gjelder overføring av penger til en annen konto når det haster. Den gamle appen var mye raskere og mere oversiktlig, og det er SYKT irriterende at appen absolutt skal prøve å velge handelskontoen automatisk hvær eneste gang. Bruker idag en Iphone Xs.

Svar fra Danske Bank
21.04.2020 10.46
Hei Ruben!

Takk for hyggelig tilbakemelding! Når det gjelder mobilbanken vår er denne i kontinuerlig utvikling, og det kommer straks en ny oppgradering. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, da det er slik vi blir bedre. Om det skulle være andre ting du savner eller misliker med appen, send oss gjerne en melding i mobilbanken så får vi tatt det videre.

/Per
Bytt.no
"Fin opplevelse, veldig god bank." skrev Ruben om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Ruben og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig rotete og bruker lang tid. Har måttet kontakte dei svært mange ganger for en så enkel ting som å opprette depositumskonto! Svært dårlig kommunikasjon og har ikkje styring på kva som blir sagt.

Svar fra Danske Bank
21.04.2020 11.18
Hei Josse!

Det var veldig kjedelig å høre du hadde en dårlig opplevelse med oss når det gjaldt å opprette depositumskonto, og vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvsagt ikke være noe det bør være behov å kontakte oss gjentatte ganger for å få opprettet. Vi kan naturlig nok ikke gå inn på ditt spesifike tilfelle her, så vi vet ikke årsaken til at det var behov for å kontakte oss flere ganger, men send oss gjerne en melding i nettbank/mobilbank om noe fremdeles er uklart. Om du skulle ha behov for å opprette depositumskonto i framtiden, finner du bestillingsskjema og framgangsmåte på www.danskebank.no/depositumskonto

/Per
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En solid og god totalbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

En gjennomgående veldig god bank med produkter og tjenester i særklasse. Aldri nedetid og alt fungerer optimalt til enhver tid.

Svar fra Danske Bank
21.04.2020 10.07
Hei Thomas!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

/Per
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice"

Opplevde elendig kundeservice fra rådgiver i forbindelse med lånesøknad. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gammeldags nettbank, men god rente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får veldig gode rentevilkår på boliglån gjennom fagforening, som veier opp for dårlig nettbankløsning. Nettbanken er gammeldags, tidvis tungvint og mangler nyttige selvbetjeningsfunksjoner som jeg hadde i min forrige bank. Savner mulighet for å bestemme hvordan ekstra avdrag på boliglån håndteres. Veldig kort frist før automatisk utlogging fra nettbank. Ok kundeservice og rådgivere. Mobilbankløsning er bra.

Svar fra Danske Bank
21.04.2020 13.14
Hei Anne!

Det er godt å høre du er fornøyd med vilkår hos oss, men selvsagt kjedelig å høre at du er misfornøyd med nettbanken vår. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre. Når det gjelder utloggingsfristen er det nye krav fra regelverket PSD2 som er årsaken til dette. Vi som bank er pliktet til å sikre at maksimal tid uten aktivitet fra bruker etter at hun/han er autentisert for å få tilgang til sin betalingskonto på nett ikke skal overstige 5 minutter.
Håper du ellers er fornøyd som kunde hos oss, og ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du lurer på.

/Per
Danske Bank har totalt 85 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR