Meny

Komplett Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
141
av 147 innen
bank
17%
anbefaler
Komplett Bank

"Svar på kundehenvendelser"

Omtale om Komplett Bank skrevet av Mort for 06.08.2019 10:11

Komplett Bank har totalt 53 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svar på kundehenvendelser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og interne rutiner. Etter refinansiering ble kundeforholdet automatisk avsluttet. Jeg skulle på ferie og hadde planer om å bruke kredittkortet, men kontoen var sperret. Jeg ba om åpning av konto per mail. Det tok to uker før komplett kundeservice svarte, og i svaret hadde de ikke tatt hensyn til mine spørsmål i det hele tatt, bare informerte om at kontoen var sperret grunnet refinansiering, takk for kundeforholdet og velkommen tilbake. Har også bonuspoeng etter kjøp på Komplett.no men det har nå gått over to uker og enda ikke noe svar på mitt oppfølgingsspørsmål om dette overføres ved opprettelse av ny konto. Kundeservice svarer anonymt, tegn på at de får mange trøblete henvendelser.

Bytt.no
"Svar på kundehenvendelser" skrev Mort om Komplett Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Bank?
Gjør som Mort og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig service"
6 syns denne omtalen er nyttig

De behandler folk dårlig, svarer ikke folk og de har dårlig kundeservice. De er strenge da det gjelder lån, det er bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen e-faktura mulighet og avtalegiro"
8 syns denne omtalen er nyttig

Synes det er merkelig at en bank anno 2019, ikke har de løsningene. Og sitte og legge inn dette hver måned er et ork, og ikke nok med det, så sendes faktura på e-post, og til tider så drukner det i annen e-post. Eneste man får høre hver gang man kontakter kundeservice. Så sier dem kun at alt dette går automatisk, og at de ikke har noe innvirkning på det. Er forfall på en fredag, så rekker man faktisk og få purring mandag før ting blir registrert, skulle være unødvendig og få det å.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Flyselskap konkurs, Komplett Bank prøvde å unndra seg sitt ansvar."
6 syns denne omtalen er nyttig

Aldri mer kjøpe en reise med Komplett kredittkort. Når flyselskapet gikk konkurs prøvde de å unndra seg ansvaret og henviste bare til sitt forsikringsselskap Codan som var helt oppgitt over at Komplett Bank ikke kunne Finanslovens paragraf 54 B "Charge Back". Alternativt prøver de seg med vilje i håp om at folk gir opp. Jeg vil heller satse på de store profesjonelle bankene og føle meg trygg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt, og fikk svar fra kundeservice om at jeg hadde fått mail om at jeg måtte avbestille det for å unngå å bli fakturert for dette. I tillegg klarer de ikke levere e-faktura slik at alle fakturaer drukner i mailboksen. Kundeservice er dessuten helt elendig og uhøflige.

Komplett Bank har totalt 53 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR