Meny

Komplett Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
139
av 148 innen
bank
16%
anbefaler
Komplett Bank

"Svært vanskelig å få hjelp, systemet er nede får ikke overført penger."

Omtale om Komplett Bank skrevet av Knut O for 16.07.2021 08:16

Komplett Bank har totalt 62 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svært vanskelig å få hjelp, systemet er nede får ikke overført penger."
1 syns denne omtalen er nyttig

Målet var å overføre sparepenger til en annen bank, prøvde i flere dager men fikk bare feilmeldinger. Ikke hjelp å få av kundesenter på telefonen, sendte melding uten at de svarte på et par dager. Anbefaler ikke denne banken.

Bytt.no
"Svært vanskelig å få hjelp, systemet er nede får ikke overført penger." skrev Knut O om Komplett Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Bank?
Gjør som Knut O og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kredittkort fra Komplett Bank fungerer bra, men kundeservicen er fryktelig dårlig - faktisk nesten ikke tilstedeværende. Jeg har sendt flere henvendelser via kontaktskjemaet deres og ikke fått svar. Skal man være sikker på å få kontakt med noen må man ringe, og selv om personen i andre enden lover å ringe tilbake eller sende e-post vedrørende spørsmålet man ringer for, så hører man ingen ting. Da jeg ble utsatt for kortsvindel fikk Komplett Bank meg til å føle at dette var min skyld og mitt ansvar, og jeg ble oppfordret til å bare betale hele fakturaen i påvente av at saken skulle behandles - dette er rett og slett elendig kundebehandling. Kort oppsummert så er et kredittkort fra Komplett Bank et godt kredittkort - helt til du trenger hjelp. Jeg anbefaler å styre unna og heller velge et annet kredittkort.

Inger W. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken er veldig brukervennlig - liker særlig at det betales ut renter hver måned"

Har hatt denne banken noen år. Ryddige og oversiktlige nettsider jeg håper består. Liker ikke stadige forandringer. Utbetaling av renter hver måned tiltrekker meg spesielt. Det virker ryddig og gir en god oversikt. Banken gir tydelige meldinger om evt. forandringer i god tid. Jeg forblir kunde en god stund fremover i denne banken. Håper den ikke blir kjøpt opp!!!

Petter S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Håpløst og kan knapt kalles en bank da de ikke følger reglene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra er at det er lett å få lån. Så til det som er dårlig. Først og fremst er komplett bank sin innloggings portal helt håpløs. Man får ikke sett hva gjenstående krav er og om du sender e-post så oppgir de ikke gjenstående beløp. Useriøst og regner med de tjener penger på andre ulykke. Forferdelig selskap, finnes mange bedre alternativ enn dette. Anbefaler alle å holde seg unna Komplett Bank.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Bør kun brukes når man ikke har andre valg."

Komplett bank har kjøringer 1 gang om dagen, der vanlige banker har 4-5 ganger i døgnet. Dette gjør at banken sitter på pengene som er overført din konto 8-10 timer lenger enn nødvendig før du får de på konto.

Komplett Bank har totalt 62 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR