Morrow Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får ikke logget inn, derav umulig å betale faktura, finner ikke E mail adresse, NULL respons på chat service, TAR IKKE TELEFONEN....synes det er tidlig juleferie...
Skal få faktura for delbetalingsavtale. Jeg får verken fakturaer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal betale eller hvor mye, de svarer ikke på telefon og det finnes ikke noe info på nett. Elendig opplegg. Trodde komplett var bra jeg, kanskje jeg skal begynne å handle et annet sted...
Denne banken er søppel. Det går ikke an å komme i kontakt med de. Har forsøkt å kontakte de vi Min side, mail og tlf i 4 uker. Uten å oppnå kontakt.
Instruerte i går overføring fra nettbanken til eiendomsmegler for kjøp av bolig. Fikk bekreftelse i nettbanken om at det var i orden. Nå viser det seg at beløpet ikke blir overført og banken er umulig å få kontakt med.
Treg overføring 2 dager, tapt renteinntekt pga tregheten. Ingen service. Skulle bli ringt tilbake men det skjedde ikke.☹️☹️
Elendig. Grusomt uoversiktlig og rotete nettbank. Kommer aldri til å handle på kreditt hos komplett igjen, når de ikke kan bruke bla. Santander slik som alle andre. Talentløst.
Forferdelig dårlig forbrukslån bank styr unna. Først fikk jeg låne innvilget så rett før låne skulle betales ut fikk jeg avslag av de haha