Bank

Nordea Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
14
av 14 innen
bank
17%
anbefaler
Nordea Bank

"Kundeservice og betingelser"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Magnus T for 08.08.2016 13.42

Nordea Bank har totalt 64 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Magnus T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Kundeservice og betingelser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nyetablerte kunder får beste lånerente, og kun etter trussel om å skifte bank, samt rentetilbud fra konkurrerende bank, var nok til å få den renten de faktisk reklamerer med for å få nye kunder.

Kundeservice er i seg selv et kapittel som står til 1 stjerne. Forvent å bruke 20 minutter i kø på telefon hvis du vil snakke med noen, til en skyhøy takst pga 5-siffernummer. Det har også aldri skjedd at den jeg endelig kommer til faktisk har noe vettugt å komme med.

Chat funksjonen de har, med både sikker og åpen chat, har ventetid på rundt 10-15 min, og ved to anledninger har jeg blitt koblet fra mens jeg ventet uten å få svar...

Vår rådgiver har jeg faktisk aldri fått tak i på telefon, og svar på mail kan man se utrolig langt etter.

Investorløsningen deres mtp aksjehandel er fantastisk tungvinn, og selv om kundeservice er god der, fungerer ikke løsningen deres på veldig mange plan.

Oppsummert, en utrolig lite kundeinnstilt bank som betrakter kunden som en underordnet prioritering når de først er inne i systemet. For hvem 'gidder' vel å bytte bank?

Jeg gjør det, takk og farvel Nordea.

Bytt.no
"Kundeservice og betingelser" skrev Magnus T om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Magnus T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Styr unna! Forferdelig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna denne banken!
Har aldri opplevd verre kundeservice i en bank enn her. Mister og roter bort dokumenter og frekk kundeservice! Glad jeg byttet bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på kundeoppfølging"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi opplevde at bilder til kort, samt kopi av fødselsattester forsvant. Hver henvendelse i forbindelse med bankbytte måtte purres opp, fikk først svar når "alle" stod på kopi.
Ble også oppringt av en møtebooker for å avtale tid for å snakke om fondsparing - vår rådgiver hadde ikke ledig noen av de dagene vi kunne (3 hele dager ble oppgitt) Så da kunne de ikke ha noe møte...
Dette er Drammensfilialen, håper ikke alle er like ille - vi bytter nå etter 1,5 år som kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode betingelser, vrien kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig kjekk og enkel bank, så fremt man ikke trenger å komme i kontakt med rådgiveren sin. Her måtte jeg ta kontakt med Nordea sentralt for å få de til å purre på han. Da jeg først fikk kontakt, så var servicen bra!
Var nok bare uheldig med rådgiveren min..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Virker som de ikke liker kunder"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er et ukjent begrep virker det som. Har aldri opplevd en annen bedrift som opptrer som om kundene er en plagsom byrde.

Nordea Bank har totalt 64 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no